Raskaaksi 2019

Elä ressaa, vaikka ymmärrän! Mullakin oli suunnitelma että luonnolliseen kiertoon, mutta yksi kierto meni ohi ma ovisplussan takia ja luultavasti menisi tää seuraavakin. Sit sain päättää että lääkkeillä vai kokeillaanko vielä luonnolliseen.. Kyllä ne asiat siitä järjestyy:Heartred ei oo vielä kp1, sais kyllä jo alkaa!



Ai sulla meni yksi kierto ohi koska ovis plussa väärällä päivällä? :nailbiting: nooh täytyy nyt toivoa ettei osuisi huonoon saumaan plus.. Ja jos nyt tulee edes mitään siirrettävää..
 
Ajattelin tulla kertomaan, etten ole kadonnut minnekään. Lueskelemassa olen käynyt, mutta en ole jaksanut kirjoitella mitään. Minulla on sellainen lopen kyllästynyt olo tämän yrittämisen suhteen. Olenkin siis keskittynyt enimmäkseen kaikkeen muuhun mahdolliseen.

Uutena vuotena päästiin uuteen kotiin vihdoin. Ja tämä on kyllä vielä ihanampi kuin olin katsoessa ajatellut. :love7 Hyvääkin siis kuuluu.

Meidän hoidot on taas jatkuvassa tässä vähitellen. Aloitan primolutit sunnuntaina ja sitten kolmas päivä on eka ultra ja pistosten aloitus. Tutusti lyhyellä kaavalla mennään siis.

Sofia: älä stressaa suotta vielä tässä vaiheessa niitä siirtoja. Minulla on tehty kaikki siirrot omaan kiertoon eikö yhtään osunut väärälle päivälle vaikka sitä jännitin. Eiköhän ne anna sitten lääkkeillä avitusta jos meinaa aina osua viikonloppuun siirtopäivät.




Kiitos lohdutuksesta :Heartred

Se on muuten niin ihanaa kun on koti mistä tykkää:love7 tehdäänkö teillä nyt jotain muutoksia tähän hoito kiertoon vai meettekö ihan samoilla lääkkeillä ja kaavalla? :)
 
Täällä testattu negaa. Käsivarsien iho tosin on niin kuiva, että ilman verikoettakin tiedän kilpirauhasarvojen huonontuneen entisestään :shifty: Koskahan se kutsu sinne lääkärille mahtaa tulla :meh:
 
Kiitos lohdutuksesta :Heartred

Se on muuten niin ihanaa kun on koti mistä tykkää:love7 tehdäänkö teillä nyt jotain muutoksia tähän hoito kiertoon vai meettekö ihan samoilla lääkkeillä ja kaavalla? :)

Samoilla lääkkeillä mennään. Annoksista en vielä tiedä kun saan ne vasta silloin 3.2. ultrassa käydessäni. Viimeksi kaikki meni lääkärien mukaan hyvin, joten tuskin mitään muutosta lähtevät tekemään. Itse kyllä toivoisin vähän enemmän munasoluja tällä kertaa.
 
Samoilla lääkkeillä mennään. Annoksista en vielä tiedä kun saan ne vasta silloin 3.2. ultrassa käydessäni. Viimeksi kaikki meni lääkärien mukaan hyvin, joten tuskin mitään muutosta lähtevät tekemään. Itse kyllä toivoisin vähän enemmän munasoluja tällä kertaa.


Paljonko teille tuli viimeksi munasoluja? :)
 
Pakko kyllä sanoa että voisin jo luopua näistä munasoluista, olo on ihan hirvee iltaa kohden. Turvottaa ja oksettaa.. Onneksi vain huomenna töitä ja torstain sain vapaaksi..
 
Sain muuten lapun jossa luki myös alkio siirrosta että niitä siirretään 1-2kpl? Kuinkahan usein tua 2 siirretään?

Nykyään hyvin harvoin. Toki sitä voi varmaan itsekin pyytää, mutta en usko että lääkärit kovin helpolla suostuvat, ennen kuin on kokeiltu useampi siirto ilman tulosta. Lähinnä sitä käytetään kai just sellaisissa tapauksissa, joissa ns. aika on loppumassa. Monikko-odotukset on aina riski sekä äidille että vauvoille. Pahimmillaan toinen alkioista voi myös mennä kesken ja samalla viedä mukanaan myös terveen alkion.
 
Luulisi että säkin pääset, jos olo on huomenna tosi hyvä?


Siis mun olo on nyt tosi hyvä. Ei toki tee mieli maratoonia juosta mutta oon normaalisti siivonnut sun muuta. Onko se oikeesti niin tarkkaa sit julkisella ettei pääse siirtoon? Jos mulla on punktionkin jälkeen hyvä olla niin :bored:
 
Mun tutulla oli tänään punktio, 23 punktoitiin ja saatiin 9 solua.. Pääsee silti siirtoon :troll:

Luin et sulla.. hetken piti raksutella aivoja kun ei käynyt nyt keskustelut järkeen. Mut siis eli sun tutulla.. yksittisellä siis vai? Luulis et se ois aina yksilöllistä et mihin päädytään vaik julkisella oliskin.
 
Luin et sulla.. hetken piti raksutella aivoja kun ei käynyt nyt keskustelut järkeen. Mut siis eli sun tutulla.. yksittisellä siis vai? Luulis et se ois aina yksilöllistä et mihin päädytään vaik julkisella oliskin.


Juu hän on yksityisellä.. Luulis tosiaan että se menis ihan olon mukaan.. Onko tyhmää huomenna vielä kysyä mahkuja päästä siirtoon?
 
Takaisin
Top