Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noni arvasin. Ei kerkee inssiin. Kaks follia 18mm ja limis 7,8mm. Tänään Ovitrelle ja kotikonstein mennään...herran haltuun
No eikä voi v... :arghh: siis kuinka ärsyttävää ettei mahdu hoitoon..
Oon pahoillani kosmos
Nyt Jannn, sua ajatellen tukkakuva viimeksi kun jäi ottamatta
Oon pahoillani kosmos
Onpa kauniistiOon pahoillani kosmos
Oon pahoillani kosmos
Ihanaa pääpäivääOon pahoillani kosmos
Toivottavasti Nipa päivä oli ikimuistoinen :)
Raskaustesti ihan nega :arghh: Olin ihan varma että olisin raskaana. Oli tosi kovat juilimiset ja turvotus alavatsalla koko tän viikon mutta ilmeisesti vaan lääkkeistä. Ei oo kyllä ennen negakierroissa ollut tommosta..
Nipanderille onnittelut ja ihana tukkakuva
Omatkin synttärijuhlat oli ja meni oikein kivasti. Nyt sitä ollaankin sitten jo 30 Kierron puolesta mennään kp18 ja ilmeisesti dpo 3-4. Aamulämmöt on kyllä sekoillut nyt tässä kierrossa niin paljon, että niistä ei tunnu olevan mitään hyötyä. Toissaviikolla oli se joku lenssukin, jonka takia kävin koronatestissä ja sen myötä oli jo alkukierrossa aamulämmöt yli 36,5... Noh, tuntemuksista nyt päättelin sen oviksen. Parin viikon sisään sit nähdään oliko vai ei
Paras synttärilahja so far, luteaalivaiheessa seksiä hotellin valkoisissa lakanoissa ilman teurastusvuotoa
Uuu, pitäisköhän tähystyksessä ilmoittaa, että jos vielä kaupan päälle nappaisivat multakin palan sieltä irti 2-10 päivää se on jälkivuoto siitä tähystyksestäkin
Jukkikselle isot tsempit. Ehtishän se vielä plussaksi kai muuttumaan, mutta ymmärrän kyllä, ei sitä jaksa tässä kohtaa enää uskoa sellaiseen