Raskaaksi 2019

Okei, ei pitäis testailla jatkuvasti mut koska testihulluna halusin ne tasavahvat, niin tässä nyt olis kontrollia vahvempi viiva :hilarious: Ehkä voisin jättää nyt testit hetkeksi lepäämään, kun selvästikin tässä raskaana ollaan. Ultra olis ensi tiistaina ja jännitän edelleen sitä kovasti :nailbiting:
Rv 6+3 nyt, eikä tässä oikeestaan kummosempia oloja ole, voi olla et nuo viikotkin vielä heittää. Nälkä on usein, ei ole pahoinvointia, rinnat niin kipeet etten voi mahallaan nukkua ja välillä päänsärkyjä. Mutta pahimpana kuitenkin on tämä ylitse vyöryvä väsymys, nukkuisin vaan ja tuntuu et työkyky häviää klo 13 jälkeen :hilarious:
Mut katsotaan mitä tuleva pitää sisällään :smiley-angelic001

Seuraan edelleen teidän tilanteita, oon hengessä mukana tsemppailemassa :HeartredVoimia kaikille :smiley-angelic003
Pakko vielä todeta, että en koe vieläkään olevani yhtä kotona tuolla lasketun ajan ryhmässä, kuin täällä. Ootte te vaan niin monessa mukana olleet että :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20200925_054701.jpg
    IMG_20200925_054701.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 75
Mulla oli ainakin pistoissa pari päivää normaalia myöhemmin plus:wink toki nää on varmaan yksilöllisiä ja riippuu niin kierrostakin:happy: täällä kans alkaa vähän tuntua siltä, että kohta on ovulaation aika:rolleyes: mennään taas aika samoissa:grin

Mulla saattaa ne korkeet amh arvot vaikuttaa..uskoisin et ovis lähiaikoina, kipuen perusteella, sykkeetkin jo noussut.. no kunhan tämä ei lisää yhtä inssikertaa, jos nyt joutuu kotipuuhat riittämään.. sullakin ehkä nyt paremmat tsäänssit plussaan kemiallisen jälkeen :rolleyes:

Kosmos pystyitkö testaamaan :binkybaby
 
Mulla saattaa ne korkeet amh arvot vaikuttaa..uskoisin et ovis lähiaikoina, kipuen perusteella, sykkeetkin jo noussut.. no kunhan tämä ei lisää yhtä inssikertaa, jos nyt joutuu kotipuuhat riittämään.. sullakin ehkä nyt paremmat tsäänssit plussaan kemiallisen jälkeen :rolleyes:

Kosmos pystyitkö testaamaan :binkybaby

Ihan ääneen alkoi naurattaa, mutta kiitos kumminkin:hilarious::hilarious: tuskin näistä luomukierroista on mihinkään.

Mikä verikoe sulla otetaan? Tsempit ultraan:happy:

Kosmoksen testi?

Zarar, hienot viivat on, tuuhan sit kertomaan taas ultrakuulumiset:love7
 
Mulla saattaa ne korkeet amh arvot vaikuttaa..uskoisin et ovis lähiaikoina, kipuen perusteella, sykkeetkin jo noussut.. no kunhan tämä ei lisää yhtä inssikertaa, jos nyt joutuu kotipuuhat riittämään.. sullakin ehkä nyt paremmat tsäänssit plussaan kemiallisen jälkeen :rolleyes:

Kosmos pystyitkö testaamaan :binkybaby

En oo pystynyt, oon viettänyt pöntöllä aikaa aamuyöstä.. Sais jo loppua tää! Ja toivottavasti ei ole koronaa!
 
Ihan ääneen alkoi naurattaa, mutta kiitos kumminkin:hilarious::hilarious: tuskin näistä luomukierroista on mihinkään.

Mikä verikoe sulla otetaan? Tsempit ultraan:happy:

Kosmoksen testi?

Zarar, hienot viivat on, tuuhan sit kertomaan taas ultrakuulumiset:love7

Äläs nyt :) vaikka ymmärrän tunteen kyllä, sama täällä. HUS ottaa aina estradiolin pistoshoidoissa..tai en tiedä ottaisko ens hoitokierrolla taas. Toiv ei. En tiedä mitä siitä arvosta sitten nähdään :hilarious:
 
Just itkin sitä puuttuvaa ovista. Tässä laitoksessa se ilmeisesti tulee silleen TSÄDÄM! :hilarious: Eilen aamulla testi ihan lame. Töissä hirveet ovisjojolöllöt pöttöön ja olin silleen "ei saakeli tän nyt vielä pitänyt?!" Iltapäivällä testi sellainen, että olin varman tän päivän testin positiivisuudesta. No testasin sitten vielä illalla ennen maate menoa ja positiivinen :woot: Meni suunnitelmat uusiksi ja pakkopantiin (oikeesti tekemällä tehtiin) yöllä johonki yhteen ennenkö onnistu :hilarious:

Onpahan taas tehty ja annettu kaikkemme :hilarious:

20200925_064715.jpg
 
Äläs nyt :) vaikka ymmärrän tunteen kyllä, sama täällä. HUS ottaa aina estradiolin pistoshoidoissa..tai en tiedä ottaisko ens hoitokierrolla taas. Toiv ei. En tiedä mitä siitä arvosta sitten nähdään :hilarious:

Ok, ei meillä sellaistakaan ole otettu:hilarious:
 
Ihan ääneen alkoi naurattaa, mutta kiitos kumminkin:hilarious::hilarious: tuskin näistä luomukierroista on mihinkään.

Mikä verikoe sulla otetaan? Tsempit ultraan:happy:

Kosmoksen testi?

Zarar, hienot viivat on, tuuhan sit kertomaan taas ultrakuulumiset:love7

Tottakai tuun :happy:
Hirveesti vaan pelkään, ettei mitään kerrottavaa, että siellä ei oo elämää :nailbiting:
En tajua, mistä nyt tää pelko nostaa päätään, vaikka testitkin tota luokkaa :wideyed: Ehkä se keskenmeno jotenkin kummittelee niin paljon.. Hirveesti oon saanut itteäni tsempata vessareissuillakin, etten koko ajan mieti tuleeko verta. :bag:
Ja vaikka tässä raskaudessa on muutoinkin täysin erilainen olo, sellainen parempi kuin viimeeksi, niin silti jännitän :nailbiting:
 
Hyvin se menee zarar, ei voi muuta kuin uskoa :happy:

Miksiköhän muuten pistoshoidon jälkeen tarvitsee keltaruahastuen? Varmuudeksi? Koska alkaahan se puhjennut munasolu samalla lailla erittämään progesteronia niin kuin muutenkin?:think005
Syön pullaa ja odottelen ultraa :rolleyes:
 
”Mun mielestä sä et oo työkykynen.” Mikään ei oo moneen aikaan lämmittäny niinku työterveyshoitajan sanat. Toivottavasti lääkäri on samaa mieltä.
Kärsisin luultavasti työuupumuksesta ilman lapsettomuuttakin, mutta ei se nyt ainakaan auta.

Voimia! :Heartbigred Itse saman kokoneena voin aavistaa tilanteen. Mutta eikö tosiaan olekin helpottavaa saada diagnoosi ja saikkua. Saikkua ei saa pelkästään uupumuksesta, mutta esim. masennus tai unettomuus kylkiäisenä on mahdollisuus saada sitä.

Toivottavasti pääset huilaamaan!
 
Muokattu viimeksi:
Just itkin sitä puuttuvaa ovista. Tässä laitoksessa se ilmeisesti tulee silleen TSÄDÄM! :hilarious: Eilen aamulla testi ihan lame. Töissä hirveet ovisjojolöllöt pöttöön ja olin silleen "ei saakeli tän nyt vielä pitänyt?!" Iltapäivällä testi sellainen, että olin varman tän päivän testin positiivisuudesta. No testasin sitten vielä illalla ennen maate menoa ja positiivinen :woot: Meni suunnitelmat uusiksi ja pakkopantiin (oikeesti tekemällä tehtiin) yöllä johonki yhteen ennenkö onnistu :hilarious:

Onpahan taas tehty ja annettu kaikkemme :hilarious:

View attachment 94087




Täällä kans ovis tikku on ihan blankko kunnes yhtäkkiä sit on plus!
 
Joo ei muualla usein tarvii :hilarious:

Tonni jee! Uudet pakkopanot tänään! :hilarious:

Tää jää nyt Herran haltuun (kauhee kun kuulostan ihan kiihkouskovaiselta :hilarious:) kun tänään lähdetään jo omille porukoille huomista synttärijuhlaa varten toiselle paikkakunnalle :nailbiting: Ehkä lauantaina vielä kerkee, ja jos ei, niin eipä siinä sit mitään, aina tulee uus kuukausi... Se on todettu :shifty:
 
Tää jää nyt Herran haltuun (kauhee kun kuulostan ihan kiihkouskovaiselta :hilarious:) kun tänään lähdetään jo omille porukoille huomista synttärijuhlaa varten toiselle paikkakunnalle :nailbiting: Ehkä lauantaina vielä kerkee, ja jos ei, niin eipä siinä sit mitään, aina tulee uus kuukausi... Se on todettu :shifty:

Yksikin talletus voi riittää, oli ainakin hyvä ajoitus :)
Täällä tulee limaakin! Kohta nähdään mikä tilanne muuten :nailbiting:
 
Noni arvasin. Ei kerkee inssiin. Kaks follia 18mm ja limis 7,8mm. Tänään Ovitrelle ja kotikonstein mennään...herran haltuun :smiley-angelic001
 
Voimia! :Heartbigred Itse saman kokoneena voin aavistaa tilanteen. Mutta eikö tosiaan olekin helpottavaa saada diagnoosi ja saikkua. Saikkua ei saa pelkästään uupumuksesta, mutta esim. masennus tai unettomuus kylkiäisenä on mahdollisuus saada sitä.

Toivottavasti pääset huilaamaan!

En oo nukkunu kunnolla puoleen vuoteen. Masennus- ja uupumustestit tehtiin, lääkäri kertoo maanantaina tulokset. Jos mulla ois ollu viikonloppu töitä, niin hoitaja ois kirjottanu saikkua maanantaihin asti. Toivottavasti tulee hermolomaa, oon kyllä niin väsyny.
 
Takaisin
Top