Raskaaksi 2019

Toivottavasti tarttuu pikkuinen matkaan pian teillä! :Heartred Miehes on kyllä oikias, vaikka ehkä se tuntuu tylyltä ja pahalta kun sitä vauvaa niin toivoo ite kovasti. Kannattaa siis kyllä olla elämäs muutakin kuin tikuttelua ja päivien laskemista, tai ainakin mun mielestä/kokemuksella... :D
Onnittelut uudesta työpaikasta! Kaikkea hyvää ja menestystä niihin haasteisiin! :)
(Olisin kuvitellut dpo10 vielä normaaliksi, eikai tarttuminen kahdesta päivästä voi olla kiinni...?)

Joo siis mie just jostain sen luin että kiinnittyminen 7-12 päivää oviksen jälkeen. Voi vaikka ollakki kiinnittymisvuotoa.
 
Hei hei, oon tässä ollut poissa yli viikon ja tänne oli tullut yli 400 viestiä, joten näin ennen unien menoa en ihan kaikkia ehdi/jaksa lukea. Kertokaas mitäs siellä tapahtuu? Vai tapahtuuko jotain? Itse olen vissiin tässä ovulaatiopäivissä nyt mutta koska uusi työ, niin en ole keskittynyt tikuttamiseen :) onko uusia plussia tullut? Tsekkaan listaa kunhan kerkeen taas :p
No en tiedä luitko mut mulla todettiin raskaus. Nyt on sit ollu erinäisiä juttuja ja jannn plussasi oppikirjamaisesti :Heartred
Kiva ku sinäkin saavuit, onko hyvin alkanut työt?
 
Imettääkö kukaan teistä enää? Meillä tyttö täyttää kohta vasta 2v joten imetän vielä. Voi olla että vuidenkin vielä ellei tyttö lopeta itse. Ootteko onnistunu kukaan raskautuun imettäessä?
 
Enkkumama, meillä vieroitti itsensä pari kk sitten (1v ja koht 3kk) ja en onnistunut raskautumaan imettäessä vaikka menkat olikin. Kierto silti heitteli, eikä vieläkään ihan normaali. Mutta kyllä tiedän porukkaa joka on raskautunut imetyksestä huolimatta, että ei se sellaisen ehkäisykeinokaan ole.

Helena, uu, nyt kuulostaa kyllä jo tosi hyvältä. Mikäs dpo? Koska testaat?:)

Phoenixille tsempit, joo, ei se stressaaminen kyllä kivaa oo eikä tee tästä asiasta ainakaan helpompaa.
 
Oon käyttäny nyt noi mun kaikki 2-hormonitestit :wideyed: Kallista hommaa on lasta elättää, mut ei tääkään halpaa ole. :smiley-angelic006
 
Nipanderi, dposta en tiedä, mutta veikkaisin, että välillä 9-12. Kp 25 menossa.
Taas yksi yö takana painajaisten kera. Aivan järkyttäviä unia :eek:

Alavatsaa nipistelee ja hieman huono olo. Kahvi maistunut viime päivinä
oudolta. Mutta tänä keväänä olen onnistunut kuvittelemaan itselleni vaikka
minkälaiset oireet enkä ole ollut raskaana :oops:

Voimia ja tsemppiä, Jesbe :Heartpink:Heartpink
 
Apuaaaa.. Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Livenä on paljon selkeempi, mieskin huomas. Onestep ja apteekin herkkä :nailbiting:
 

Liitteet

  • 796579B1-C26F-418E-810C-A398EA57E55F.jpeg
    796579B1-C26F-418E-810C-A398EA57E55F.jpeg
    29.8 KB · Katsottu: 287
  • 0520DD17-182D-47B8-8D79-31215BBFABCA.jpeg
    0520DD17-182D-47B8-8D79-31215BBFABCA.jpeg
    25.4 KB · Katsottu: 289
Tervehdys

Olen pitänyt taukoa foorumista pari päivää... Tehnyt ihan hyvää miettiä muitakin asioita :)

Kuukautiskivut hellittivät ja nyt kp3 menossa, vuoto lähes loppunut.

Mietin että pitäisin "taukoa" aktiivisesta yrittämisestä. Turhauttaa ns. Epäonnistua kuukaudesta toiseen. Pohdin asiaa, ja kuitenkin päädyin että jatkan yrittämistä. Aloitan oviksen testailun kp6..
Ehkä vähemmän aktiivisena täällä, kerron kyllä mikäli raskaaksi tulen :)

Zemppiä kaikille
 
Earl tässä tunnin päästä olis lääkäriin meno, oksensin nyt jo aamusta ja lämmöt noussut 37.2 asteeseen. Eli tulehdus varmasti nostaa. Toivottavasti ei oo huono enne ku noi krampit on olleet tosi pahoja...

Kahvi menee jotenkuten alaa ja saanut syötyä.

Dapapls kyllä noi ihan viivat on ku uudestaan kattoin ei tarvi ees zoomailla ku selkeästi näkyy Onnea ja tarrasukkia :Heartred
 
Jesbe, oon hengessä ja jännityksessä mukana! Kerro sit miten meni.


Ja kertokaa te viisaammat...
Viime keskiviikkona kp14 ei näyttänyt kaksoishormoni mitään. Varasin silloin gyne-ajan.

Seuraavana päivänä alkoi hymynaama vilkkua ja vilkkunut nyt kp15-20 eli tänään jo kuudetta päivää.

Kannattaakohan mun sinne ”kynikselle” mennä? Huomenna (kp21) nimittäin olisi se aika...

Onko siitä mitään hyötyä? Mitä ultralla voi nähdä? Kauheestihan se maksaa, mut oon valmis maksamaan jos jotain hyötyä siitä olisi..
 
Takaisin
Top