KiitosTsemppiä huomiseen ihan kauheesti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosTsemppiä huomiseen ihan kauheesti!
Toivottavasti tarttuu pikkuinen matkaan pian teillä! Miehes on kyllä oikias, vaikka ehkä se tuntuu tylyltä ja pahalta kun sitä vauvaa niin toivoo ite kovasti. Kannattaa siis kyllä olla elämäs muutakin kuin tikuttelua ja päivien laskemista, tai ainakin mun mielestä/kokemuksella... :D
Onnittelut uudesta työpaikasta! Kaikkea hyvää ja menestystä niihin haasteisiin! :)
(Olisin kuvitellut dpo10 vielä normaaliksi, eikai tarttuminen kahdesta päivästä voi olla kiinni...?)
No en tiedä luitko mut mulla todettiin raskaus. Nyt on sit ollu erinäisiä juttuja ja jannn plussasi oppikirjamaisestiHei hei, oon tässä ollut poissa yli viikon ja tänne oli tullut yli 400 viestiä, joten näin ennen unien menoa en ihan kaikkia ehdi/jaksa lukea. Kertokaas mitäs siellä tapahtuu? Vai tapahtuuko jotain? Itse olen vissiin tässä ovulaatiopäivissä nyt mutta koska uusi työ, niin en ole keskittynyt tikuttamiseen :) onko uusia plussia tullut? Tsekkaan listaa kunhan kerkeen taas
Onhan niissä molemmissa viiva! Onnea!
Apuaaaa.. Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Livenä on paljon selkeempi, mieskin huomas. Onestep ja apteekin herkkä
Kiitos
Näkyy!Apuaaaa.. Näkeekö kukaan muu tässä mitään? Livenä on paljon selkeempi, mieskin huomas. Onestep ja apteekin herkkä
Dadapls, näkyy näkyy, jee, onnea
Jesbelle jaksamishalit lääkärille!!
Earl, kai sinne voi mennä, näkee kai ne jos ovis on tuloillaan:)