Raskaaksi 2019

Täällä nyt dpo15 (muuten olis hymyn mukaan jo dpo19 niin pakko ollut olla silloin ku limat tuli!) menkoista ei vielä merkkiä mut tosi tosi tosi paljon vv lorahteli ja samaa koko ajan ja juuri valkoista ja tosi runsasta. Ei haise eli ei tulehdus... Nojoo, ei oo menkkoja ei mitään ja ootan vaan et vuoto alkaa. Koska plussaaminen olisi nyt aika hassua koska ootan kuukautisia, toki aina toivoo mut ku hoidot jne mutta puhetta oli et vaatii jonku huonon jutun aina niin sain kuulla et suomessa mun exän ja mun koira (on exällä) on sairastunut nyt 8 vuoden iässä ja lopetus edessä. Miehen äidillä on epäily aivokasvaimesta jne ettei niinku yhtään hyviä uutisia niin ehkä on ookoo et nyt voisi keho rauhassa päästä homeesta yli ja sitten ne hoidot ja raskaus.

TSEMPPIÄ KAIKILLE OMIIN TILANTEISIIN! <3

Hei muistin just et siks rajoittavat letrojen syöntiä peräkkäin, koska jos liikaa folleja niin eivät tee inssiä! Eli siis omalla riskillä kai sit ois se, jos syön tän kuun ja mahd inssi, sekä ens kuussa mikäli ovis ajoittuisi nyt huonosti :scratch en usko että tulisi liikaa folleja. Ja söin siis myös toukokuun, eli sit ois 3kiertoa putkeen letroja. Hmm hmm pääsispä nopeesti hoitopolulle kyselemään:happy:

Täällä on ollu kyllä tänään tosi hyviä uutisia meistä monella - NewMoon, Alcyone ja Jann, olikos vielä muitakin jos ei itseä lasketa :) Aivan mahtavaa :Heartred

Toiveet on kyllä noususuunnassa meillä epätoivoisilla yrittäjillä eli ei muuta kun plussat seuraavaksi kehiin :grin

Tässähän sitä alkaa itselläkin taas heräilemään ne toivon kipinät, et jos oiskin niin hyvä tilanne syksymmällä, että yriteltäisiin. :rolleyes: Mut nyt vaan lepoa ja lomailua, me tarvitaan sitä :smiley-angelic003

Äh, mulla meni veritesti ihan vihkoon. Tai itse verikoe meni hyvin, mutta kun yrittivät soittaa tuloksia en päässyt vastaamaan, eivätkä viitsineet näköjään uudestaankaan yrittää :shifty: hiton aataminaikaiset käytännöt, miksi ei voi vain laittaa nettiin tuloksia?

Mites muuten smoothie, onko lääkityksestä tullut sivuoireita? Entä tuntuuko follimäärä? Joko huominen jännittää?

Meillä alkaa kesätauko tämän kuun lopussa, ehtisi just ja just ehkä viimeisen inssin tehdä tai riippuu että ovuloinko ens kierrossa kummalta puolelta. Toivottavasti tuliskin nyt peräkkäin kaks kertaa oikealta niin sais sen kolmannen inssin hoidettua alta pois ennen syksyä.

Ihanaa jann et noin nopealla aikataululla alkaa siellä hommat pyörimään ja ei oo kesäsulkuja tiedossa!

Äh, mulla meni veritesti ihan vihkoon. Tai itse verikoe meni hyvin, mutta kun yrittivät soittaa tuloksia en päässyt vastaamaan, eivätkä viitsineet näköjään uudestaankaan yrittää :shifty: hiton aataminaikaiset käytännöt, miksi ei voi vain laittaa nettiin tuloksia?

Eiköhän ne vielä kuitenkin yritä tavoittaa, tai yleensähän poleilta soittaa takasin viimeistään sit seuraavana päivänä, jos eivät oo tänään tavoittaneet ekalla soitolla. Nimim. sellanen töpeksiä ton luurin kanssa että :grin

Taas tuli tuttavapiiristä vauvauutisia, joulukuista odottavat. En kestä :sad010Luulin, että pikku hiljaa helpottaa tämä oma kohtalo, mutta taitaa vaatia paljon aikaa.

eipä kuulu menkkoja, negat testattu ja sit varmasti kohta alkaa vuoto ku nega tehty. Vähän sillä ajatuksella sen teinkin et ku sen saa mielestään pois niin helppaa et menkat alkaa, tää klassinen. Tai sitte oon ovuloinut myöhemmin tai en lainkaan ja kierto siksi venyy...

Eiköhän ne vielä kuitenkin yritä tavoittaa, tai yleensähän poleilta soittaa takasin viimeistään sit seuraavana päivänä, jos eivät oo tänään tavoittaneet ekalla soitolla. Nimim. sellanen töpeksiä ton luurin kanssa että :grin

Joka tapauksessa sinne itse huomenna soitan uudestaan (siellä on takaisinsoittojärjestelmä) mutta kun pitäisi saada tietää HETI :bag: :facepalm: :shy:

Taas tuli tuttavapiiristä vauvauutisia, joulukuista odottavat. En kestä :sad010Luulin, että pikku hiljaa helpottaa tämä oma kohtalo, mutta taitaa vaatia paljon aikaa.

Varmasti vie aikaa :Heartred
Mäkin sain kuulla jokin aika sitten uuden uutisen, en enää pysy kärryillä miten monta uutista on tullut. Sitten itselläkin on niitä hetkiä, kun esim. Facesta huomaan jonkun kaverin päivityksen vauva-arjesta vastasyntyneen kanssa ja tuntuu pahalta, vaikka luulen, että tämä asia on jo käsitelty. :sorry:
Mut ehkä se vaan on niin, että sillon kun kyseessä on suuret tunteet, niiden käsittely vie aikaa. Ja onhan äitiys iso juttu muutoinkin, mutta niin myös sen menetys tai kokematta jääminen. Voimiksia :smiley-angelic003

Ite toivon nyt tän kesän korjaavan suurimmat vauriot ja yritän selvitä tällä lääkityksellä, ettei biologisia lääkityksiä tarvitsisi aloittaa - sillon on haaveet muuten kaivossa. Toivotaan parasta :angelic:

Huh olipa paljon viestejä ja hyviä uutisia, en oo koko päivänä hirveesti ehtiny lukemaan.

Jannn mähä sanoin et inssit alkaa heti! :woot: :wink tai ainakin pian jos päätät siirtää heinäkuulle, en usko että heitä siellä haittais vaikka siirtyykin kk:lla tai miksi se haittais..

Nipa onnea plussasta sinnekin! Husissa on näköjään tänä vuonna kesätauko vain punktioissa. Tosiaan tänään ei pistetä enää mitään ja huomenna punktio. Jonkin verran on viikon aikana munikset pienesti kipuillu tai sillee tuntunu paineentunnetta ja pari kertaa kakkosella käydessä sattunu sillee ettei uskalla ponnistaa :hilarious: ja limavv tullu sikana. Ah miten ihanat eritekuulumiset taas olkaa hyvä... :rolleyes: :hilarious: ja nännit on kipeet mutta ei muuta. Tänään alkanu jännittää huominen, pelkään et sattuukin ja kanyylinlaitto vähä inhottaa ajatuksena :nailbiting:

Mitähän muuta mun piti kommentoida...jotain mut ei muista!

Tsemppiä vielä huomiseen. Aamulla heti aika? Tuun sit lukemaan kuulumisia!
Punktio on mielestäni tosi helppo! Ja ei juuri tunnu missään. Sitä ei ainakaan kannatan jännittää. Kanyylikin oli mun mielestä helppo ja kivuton sekin.

Joo aika on 9.30 eli katsotaan missä vaiheessa pääsen päivittämään tänne :happy: ja mäkin oon tähän asti menny ajatuksella et iisi juttu mutta eihän se ihan kaikille oo niin mietin et mistäpä sitä tietää onko mulle. Mutta kyllä siitä selviää!

Tsemppiä smoothie punktioon!

Onks muuten hajuukaan nostaako inssi edes mahdollisuuksia pahemmin verrattuna oi + yhdyntä? Prosentin luokkaa vai :hilarious:

Tsemppiä smoothie punktioon!

Onks muuten hajuukaan nostaako inssi edes mahdollisuuksia pahemmin verrattuna oi + yhdyntä? Prosentin luokkaa vai :hilarious:

Vuoden yrityksen jälkeen onnistumisprosentti ei ole enää se perus 20-25% per kierto mutta en tiedä mitä se on. Inssissä onnistumisprossa lähteestä riippuen 10-20% eli varmasti jonkun verran lisää tsäänssejä.

Takaisin