Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä taitaa pikkuhiljaa menkat alkaa. Ainakin pyyhkiessä tuli jo verta vähän. Taas tasan 14pv oviksesta.. Joo oon tyytyväinen et kierto on lähes kellon tarkka, mutta pian vuosi ilman haamun haamua tikussa niin vituttaa. Nyt ei kyllä enään ees jaksa itkeä. Maanantaina mies menee näytteensä antamaan ja mäkin varailen sitä aikaa aukkariin. Se ahistaa sikana![]()
Mikä siinä ahistaa? Usein se on oikein helppo toimenpide, toki jännittävää. Hyvä että asiat etenee
Miten tämä on niin yleistä, ongelmat hedelmöittyä
Katsoin just mikä ois seuraava mahd laskettu aika, menee jo ensivuoden alkuun..
Täällä taitaa pikkuhiljaa menkat alkaa. Ainakin pyyhkiessä tuli jo verta vähän. Taas tasan 14pv oviksesta.. Joo oon tyytyväinen et kierto on lähes kellon tarkka, mutta pian vuosi ilman haamun haamua tikussa niin vituttaa. Nyt ei kyllä enään ees jaksa itkeä. Maanantaina mies menee näytteensä antamaan ja mäkin varailen sitä aikaa aukkariin. Se ahistaa sikana![]()

Mua jotenkin pelottaa se lopputulos. Et jos oliskin vaikka molemmat tuubat tukossa, niin se viimeinen vaihtoehto olis ivf. Sit jos sekään ei tepsis meillä, niin ahdistaa jo ajatus. Oon just tällänen et maalailen piruja seinille ja jossittelen

Ajatus on tietty ahdistava, mutta en liiaksi miettisi sitä että mitä jos ivf ei toimikaan. Ootte kuitenkin kaikki vielä alle 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla suurempia ongelmia munien tuotossa. Ivf:iä voidaan myös tehdä se kolme kappaletta (joskus enemmänkin) ja jokainen kerta antaa enemmän tietoa siitä, millainen lääkitys toimii parhaiten.
oikeasti tälläiset sanat helpottaa omaa oloa
ja vielä oikeesta kohtaa. Ja ovis on tumma. Huoh. Alkais nyt ne menkat. Tosin en tiedä haluaisinko edes tässä tilanteessa olla raskaana. Jospa kesällä sit..en tosin lopeta yrittämistä mutta ehkä höllään ovistestien tekemistä.Nythän se siis näillä spekseillä pitäis tärpätä jos torimummoja ja superhedelmällisiä hyvänpäivän tuttuja on uskominen![]()

(korona virus tunkeutumassa ilmeisesti soluun)
kuvastaa sisäistä minääni juuri nytMua pelottaa se et ku joskus vihdoin taas plussaisin, nii entä jos menee taas kesken, tai jos on tm tai kohdunulkoinen tai mitä vaan. Se pelko vaan lisääntyy epäonnistumisemista. Eka km oli nii aikaisin et en päässy lääkärille, eli ei oo ees mihkään kirjattu, joten en saa kolmannesta mitään tutkimuksia.
Toisaalta pelottaa myös se et jos ei enää plussaakaan.
Sit alkoi jo harmittaa tuo pidetty taukokin. Koska tää samperin korona pilaa meidän matkan, nii turhaa mitää taukojakaa piti. Tosin Joo, mun pää se vaati sillon, mut nyt mun pää sanoo vaan että olisitte vaan jatkanut heti yrittämistämiksi kaikesta aivot vääntää nii vaikeeta

Vaihdoin kuvaksenikin tuon ihme v***upään(korona virus tunkeutumassa ilmeisesti soluun)
Sehä näyttää vähä siltä et siinä ois munasolu jonka kimppuun on alienit hyökänneetkuvastaa sisäistä minääni juuri nyt