Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs R, jep. Surkeinta tässä on se, että edelliset raskaudet sujui suht ongelmitta niin nyt oli kuin ois märällä rätillä lyöty naamaan.. noh.. katsotaan miten tilanne etenee.

Niemja, kiitos <3 toivotaan. Aloitin oviksen jälkeen terolut kuurin vahvistamaan limakalvoja, juurikin nopeuttaaksemme tätä raskaaksi tuloa tämän sairaureni/lääkkeettömyyteni takia. Mut nyt tää oli vähän jo liikaa et parissa kuukaudessa pitäis raskaaksi tulla... FUCK! Pitäkää peukkuja et tää kierto tois sen plussan sitte .

Näkyykö muille hailuraa haamua???

Liitteet

• 1530628578727.jpg
    1530628578727.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 281
Kiitos! Varovasti tässä pitää toivoa! Nyt on kp 28/30.. Huu mä meinasin pyörtyä! Mun posket on hehkunut koko päivän ja työkaveri kysyi oonko kipee..

Katjusha ja bättismami, kiitos sanoistanne. Täyttä varmaa ovisplussaa en tässä kierrossa saanut joten ovuloimaton kierto on kai mahdollinen senkin puolesta..? Tää oli toinen kierto ku:sta toipumisen ja uuden yritysluvan myötä, mutta nää pettymykset on vaan niin karvaita kun muistaa niin selkeästi sen onnentunteen minkä vasta maaliskussa koki kun plussasin. Mulla riitti hoidoksi metotreksaattihoito vaikkakin leikkausuhan alla olin useita kertoja kun kivut olivat niin voimakkaat. Uuteen yritykseen nyt sit vaan.

Ja Suva, kyllä siellä kaksi viivaa näkyy! Viivalle vahvistumista! :happy:

Ei hemmetti. Kp 27.
Ihan huvin ja urheilun vuoksi kävin äsken parin tunnin pidätyksen jälkeen pissiin tikkuun ja siihen ilmesty joku haamujen haamu :wideyed: Tai siis näkyy ihan selkeesti että se ei todellakaan oo niinku viime kierron täysin valkonen testi, mut kuvaan sitä en saa näkymään vaikka mitä taikoja tein.
Oon järkyttyny :hilarious::wideyed:
Huomenna oli tarkotus vasta testata mutmut. Apua.

Täälläkin dpo9 tänään :happy: Näin niin oudon unen viime yönä, että tein huvin vuoksi r-testin, siinä saattoi just ja just näkyä haamu :nailbiting: Huomenna uusi testi :joyful:

Tosiaan normaalit pms-oireet on kadonneet pari päivää sitten ja tilalla on selän juilintaa ja rintojen arkuutta. Eilen aamulämmöt putosi puoli astetta ja tänään ne nousi takaisin. Mieli on hyvin rauhallinen, jospa se tästä vielä iloksi muuttuu :) vielä ei uskalla iloita....

Takaisin