Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Antzeliina ja kp 63 :E

Tänneppä on tullut paljon uusia tai sitten vaan en tunnista nikkejä, tervetuloa silti.
Onnea plussanneille ja haamuja saaneille.

ON: tänään käyty tk lääkärillä pitkän kierron takia. Määräs verikokeita mm. Hcg,prolaktiini,ferritiini,sokeri,kilpparit ja jotain muitakin oli sekä otti papa kokeen samalla. Teki myös lähetteen gynelle, koska maaliskuussa kierukan poiston yhteydessä yksityinen gyne epäili pcos:sää. Ens viikolla ollaan taas viisaampia kun saan kaikkien verikokeiden tulokset.

Mymmeli, täällä oletettavasti dpo 3 ja mietin kans että miten tää aika matelee niin pirun hitaasti .. :dontknow

Etenkin tää väli oviksesta sinne dpo 7 korville on pitkä kuin nälkävuosi :grin

Toivottavasti haamuilijoilla viivat vahvistuu! Ja tsemppiä piinapäiviin kaikille, joilla on ne nyt menossa! Voi että miten hitaasti ne voikaan mennä!

Ja halleluja täällä alko vihdoin uus kierto!! 39 päivää yhtä hormoonien ilotulitusta tää kierto olikin :D

Onko muita joilla palautuu hormonitoiminta aina hitaasti?
Itselläni aikoinaan pillereiden lopettamisen jälkeen ja nyt synnytyksen/imetyksen jälkeen kestää ja kestää näitä pitkiä outoja kiertoja..

Entä onko täällä muut innostuneet korjaamaan elämäntapojaan raskaustoiveiden innoittamana? Mulla on ollu hävettävän huono ruokavalio joten ei sinäänsä ihme että kroppa kiukuttelee.. Nyt aion parantaa tapani! :D

Ja ohi aiheen: voi kun en osaa noita kaikkia kivoja hymiöitä! Olis kiva viljellä niitä joka väliin :D

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille :Heartred
Kaikille nopeaa plussausta :happy7

Täällä meneillään kp 19, dpo:sta ei tietookaan:grin
Ens viikolla täytyy varuiks testata ennen laivareissua :cool: Saatiin koiralle hoitaja, ihana lähteä kerrankin aivan kahdestaan :Heartred

Toivottavasti haamuilijoilla viivat vahvistuu! Ja tsemppiä piinapäiviin kaikille, joilla on ne nyt menossa! Voi että miten hitaasti ne voikaan mennä!

Ja halleluja täällä alko vihdoin uus kierto!! 39 päivää yhtä hormoonien ilotulitusta tää kierto olikin :D

Onko muita joilla palautuu hormonitoiminta aina hitaasti?
Itselläni aikoinaan pillereiden lopettamisen jälkeen ja nyt synnytyksen/imetyksen jälkeen kestää ja kestää näitä pitkiä outoja kiertoja..

Entä onko täällä muut innostuneet korjaamaan elämäntapojaan raskaustoiveiden innoittamana? Mulla on ollu hävettävän huono ruokavalio joten ei sinäänsä ihme että kroppa kiukuttelee.. Nyt aion parantaa tapani! :D

Ja ohi aiheen: voi kun en osaa noita kaikkia kivoja hymiöitä! Olis kiva viljellä niitä joka väliin :D
Hymiöt löydät tekstikentän yläpuolelta hymyä klikkaamalla, näkyvät sitten alhaalla tekstin alapuolella (ainakin selaimen kautta näin). Vaikeasti selitetty, toivottavasti auttoi?

Täällä dpo7 ja ihan järkyttäviä alavatsakipuja ollu oviksesta asti. Tätiä odotellessa...

Kiitos suubi! :) Mulla on käytössä sovellus ja tästä en ainakaan löydä. Mutta hyvä tietää että selaimella löytyy noin näppärästi, täytyypä kirjotella välillä sieltä.

Muoks. Hei nyt katoinkin että löytyy ne sovelluksella jos kirjottaa vähän eri kautta! :p

Mulla nyt kp29/?? . Maanantaina testiin haamujen haamu. Tiistaina kans. Tänäaamuna viiva on kyllä vahvistunut, muttei vieläkään lähellä testiviivan vahvuutta. Ma- iltana alkoi tosi niukka ruskea vuoto, jota tulee välillä edelleen. On ihan semmonen olo, että kaikki ei oo ok. Varsinkin, kun tuo testi ei vieläkään näytä kunnon vahvaa plussaa. Pelkään kohdun ulkopuolista. Ärsyttävä tietämätön ja pessimistinen olo.
ab5d8979fbdd1d49ffaa4de23d6501c4

Mulla nyt kp29/?? . Maanantaina testiin haamujen haamu. Tiistaina kans. Tänäaamuna viiva on kyllä vahvistunut, muttei vieläkään lähellä testiviivan vahvuutta. Ma- iltana alkoi tosi niukka ruskea vuoto, jota tulee välillä edelleen. On ihan semmonen olo, että kaikki ei oo ok. Varsinkin, kun tuo testi ei vieläkään näytä kunnon vahvaa plussaa. Pelkään kohdun ulkopuolista. Ärsyttävä tietämätön ja pessimistinen olo.

Onko sulla ollu kipeitä alavatsa kipuja? Silloin voisi viitata kohdunulkoiseen. Muutoin voi olla kyse ihan harmittomista valekuukautisista. Tai kiinnittymisvuodosta? :)

Tsemppiä ketjuun!
Kohdunulkoinen voi olla siitä kelju, ettei se oireile mitenkään viikkoihin, hcg vain nousee verkkaan. Toivotaan, ettei tuu kenenkään kohdalle!

Onnes Hidkau!

Pahoittelut negoista!

Mikäs Suvan tilanne?

RouvaKettusella olin jotain näkevinäni, mikäs tilanne nyt? :)

heitsu, ainakin kuulostaa lupaavalta. Oletko testannut? :)

On: rusehtavaa valkovuotoa tuli dpo21 ihan pikkuisen yhden vessakerran. Muita vuotoja ei onneksi vielä ainakaan oo näkynyt, eikä toivottavasti näy. Fiilis on aika epäuskoinen vieläkin.. keskiviikkona olis varhaisultra, josko se sen jälkeen konkretisoituisi itsellekin, jos ja kun näkee että siellä oikeasti joku on, jos on :)

Väsymys on jotain ihan sanoinkuvaamatonta. Voisin nukkua kellon ympäri. Rinnat ja nännit on niin kipeet, että tuntuu kun ne olis vereslihalla. Pientä etovaa oloa joskus sillointällöin. Otsaa kuumottaa saunassa ihan kauheasti. Muita oireita ei juurikaan ole.

Pelottaa kauheesti kohdunulkoinen ja keskenmeno ja kaikki mahdollinen. :/ Digitestiin ei vieläkään oo tullut raskaana 3+ .. vähän jännittää että onko hormonit laskusuunnassa sitten kuitenkin, niinkun viimeks :| ei auta kun ootella.

Polttarit oli viikko sitten, aivan ihana päivä! Lääkekuuri taisi mennä suurimmalle osalle läpi :D parille tyypille oli pakko kertoa , jotta ei tule ongelmia :D nyt pitäisi järjestellä sitten vaan häitä :P toivottavasti ei mikään megalomaaninen pahoinvointi ala just pahimmoilleen x) tosin sekin olis ihan mun tuuria :D

ImageUploadedByVau Foorumi1530868305.920078.jpg

Tässä mun viivat samalla testillä :) eli jos silla on kp29 ja normaali kierto on? Niin sulla todennäköisesti dpo jotain 12-14? Eli ei välttämättä tuon vahvempia viivoja vielä näykään :) ite sain ekan hailuran vasta dpo13.

NaanaK mun mielestä oikein nätti viiva noille kiertopäiville ja kun on kuitenkin selkeästi vahvistunut niin hyvä juttu :)
Mutta jos sulla huoli jatkuu niin mä suosittelisin varhaisultraa jotta näkee ainakin onko raskaus oikeessa paikassa. Voisko sen vuodon takia saada jopa kunnalliselle?

NaanaK miten pitkiä kiertoja sulla yleensä on ollut? Mulla tosiaan esikoisesta tuli pari päivää sellaista tuhruvuotoa silloin, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Ja hyvin hailakan plussan sain vasta siinä vaiheessa, pari päivää aiemmin testi näytti vielä negaa. Leffaviivat taitaa kuitenkin olla aika harvinaisia ihan ekoilla viikoilla...?

Tänään kai dpo8 ja kaikki "oireet" viittaavat tietysti raskauteen! :angelic: Viimeiset neljä viikkoa on aamuisin väsyttänyt ihan hirveästi, kun lapsi heräilee ja alkaa herätellä meitäkin. Nyt yhtäkkiä eilen ja tänään heräsin ennen seitsemää ihan virkeänä, vaikka nukkumaanmeno venyi taas reilusti yli puolenyön.

Mä lupasin itselleni, että otan tämän pikkukakkosen yrityksen ihan rennosti, en stressaa enkä googlaa enkä seuraa kiertopäiviä - HAH! :grin

Täällä dpo 11, pinkkiä valkkaria tuli vessassa käydessä, enteilee joko tätin tulemista tai vasta kiinnittymistä. Toki eilen antauduin sohvalla miehelle, jospa olisi limakalvojen vuotoa..

Lämmöt muuten nousi taas puoli astetta eilen o_O kauheen oireetonta menkkojen odotusta, tavallisesti jumalaton migreeni päällä ja ketutus yms. Nyt vain kutittelee rintoja ja olen paisunut vatsasta ja fiilis hyvä..

Aloin sitten miettimään, että jospa mulla onkin kiinnittyminen vasta tapahtumassa :woot: Luin artikkelin, että kiinnittyminen useimmilla naisilla voi tapahtua vasta dpo 8-12, jonka vuoksi joillakin saattaa raskaustestit näyttää positiivista vasta dpo 14 jälkeen.

Taitaa olla toiveajattelua mun tapauksessa, vaikka näenkin mitä oudompia unia öisin :joyful:

Lucinda, pidetään peukkuja! Mä todellakin toivon, et kiinnittyminen niin siellä kuin täälläkin olis tapahtunut /tapahtumassa.

Dpo 11. Muutama päivä sitten olin jo ihan satavarma raskaudesta. Nyt eilisestä asti on ollut ajoittain menkkajomoja ja sekös vasta ottaakin aivoon!

Epätoivoissani myös elän unelmaa myöhäisestä kiinnittymisestä. Ja taas testaamattomuuslupaus lensi romukoppaan ja häikäisevä nega kettuili aamulla.

Sori omanapailu, pms tekee tuloaan ja kaikki lupaavat oireet hävinneet. Huomenna testaan vielä negan ja illalla onkin sitten humppareissu naisten kanssa, joten ei tää elämä täysin mätä ole!

Pahoittelut muille negailijoille ja tsemppiä unicorn häävalmisteluihin ja ultraan!

Takaisin