Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille!:smiley-bounce012:Heartpink

ON: Täällä viikon päästä näkee, että onko kierto palautunut normaalinpituiseksi, vai onko taas 10pv myöhässä. Jos sitten pääsisi itsekin taas testailuhommiin:grin

Lucinda, tässäpä ollaan molemmat jännän äärellä. Malttamattomana testasin myös, sekä o- että r-testillä. Joku outo hailura näkyy myös r-testissä, mut ilmestyi vasta kuivaneena, luonnossa näkyy paremmin, kuvaan en saanut hyvin kaapattua. Huomenna uusi testi.. Dpo 9 tänään.

Liitteet

• sketch-1530725175879.jpg
    sketch-1530725175879.jpg
    74.1 KB · Katsottu: 250
Muokattu viimeksi:
RouvaKettunen, jännittävää! Parasta onnea testailuun!!
Mulla on testit hankittuna, mutta olen köyttänyt itseni niitä käyttämästä. Tänään olis niinku noin 10 dpo tai muuta vastaavaa :) perhana, pitää vielä yli viikko pinnistellä!!

Lucinda, voihan perse! Negat sucks! Ei koskaan pitäisi sortua testaamaan liian aikaisin, pyhästi lupasin etten tee tässä rundissa sitä virhettä... Yritän myös pitää testit jossain lukkojen takana maanantaihin, silloin viimeistään pitäis tädin tulla.

Voi pahus sentään Rouvakettunen ja Lucinda! Mutta tosiaan, helpommin sanottu kuin tehty tuo malttaminen testailun suhteen :D

Mulla on tänään kai dpo 7. Naama pamahti yhtäkkiä täyteen hormonifinnejä, niiiin ärsyttävää! Oon kyllä kärsinyt aknesta nuoresta asti, mutta nuo kipeät patit on kyllä ihan oma lukunsa siinäkin. Esikoisen raskausaikana mulla kukki naama pahemmin kuin koskaan ja selkäkin oli täynnä finnejä, mitä mulla ei normaalisti tapahdu koskaan. En silti väitä että tämä raskautta enteilisi, voi olla ihan vaan luomukuukautiskierrostakin johtuvaa. Mut toisaalta, edellisen kerran kun lopetin pillerit niin mun iho voi paremmin kuin aikoihin.

RouvaKettunen, jännittävää! Parasta onnea testailuun!!
Mulla on testit hankittuna, mutta olen köyttänyt itseni niitä käyttämästä. Tänään olis niinku noin 10 dpo tai muuta vastaavaa :) perhana, pitää vielä yli viikko pinnistellä!!

Huhuuh, nostan sulle hattua jos pystyt vielä viikon pinnistelee! :D Itse olisin noilla päivillä testannut jo monta kertaa... :p mut mä onkin epätoivoinen himotestaaja... :rolleyes:

Pahoittelut negatuloksista!! Parempaa onnea tulevaan kiertoon toivon!!
Täällä menossa jo 11 dpo, testaamatta. Olen järkeillyt tätä monella tapaa. Mm. sillä, että en todellakaan halua arvuutella viivan paikkoja, mieti entä jos sittenkin on liian aikaista... jos pystyis jonnekin 15 dpo viivyttelemään - mielellään 12.7 verikoe (yks lääke just sinne riittää), niin tulos on kyllä selkeä. Kun ei tässä ole hedelmöityspäivässä hitustakaan epäselvää :)
Menkathan ei siis ala, sen verran rojua torveen työnnetään lääkettä.

Voi pahus sentään Rouvakettunen ja Lucinda! Mutta tosiaan, helpommin sanottu kuin tehty tuo malttaminen testailun suhteen :D

Mulla on tänään kai dpo 7. Naama pamahti yhtäkkiä täyteen hormonifinnejä, niiiin ärsyttävää! Oon kyllä kärsinyt aknesta nuoresta asti, mutta nuo kipeät patit on kyllä ihan oma lukunsa siinäkin. Esikoisen raskausaikana mulla kukki naama pahemmin kuin koskaan ja selkäkin oli täynnä finnejä, mitä mulla ei normaalisti tapahdu koskaan. En silti väitä että tämä raskautta enteilisi, voi olla ihan vaan luomukuukautiskierrostakin johtuvaa. Mut toisaalta, edellisen kerran kun lopetin pillerit niin mun iho voi paremmin kuin aikoihin.

Mulla on ihan sama, hirveitä patteja pitkin lärviä, leukaa ja KAULAA!! :oops: alko heti oviksen jälkeen, en tajua... Tänään (veikkaisin) että on dpo4 ja patit vaan lisääntyy... :confused: normisti mulla ei oo tämmöisiä, jokunen pikku näppy sillon tällöin jossain nenän varressa (tyynyttömien silmälasien takia) ja ohimolla. Mutta nää on kunnon paiseita... :rolleyes:

Millon meinasit testailla? :p

ON:Tänään siis jotakuinkin dpo4 ja voi luoja mitä MENKKAjomoja on ollu! :oops: heti oviksen jälkeen on nipistelly, tuikkinu ja vihlonu ja nytkin polttelee alamahaa etten sanois jopa ihan ikävästikin. :confused:

Menin tilaamaan lisää rtestejä, koska mulla on "vaan" 3 jemmassa ja pari ovistikkua! :D Hitto vie, kun lähdetään Lappiin ens ti pojan, mun isän, veljen ja veljen vaimon kanssa ja ollaan la asti. Tottahan testailut osuu just sille viikolle! :cool: Mitenhän mä siellä testailen muilta salassa! :D tosin mietin, että jos ti aamuna saisin jotain haamujen haamua, niin en ottais testejä reissuun mukaan vaan testasin uudestaan sitten kotiin palattua. Mutta en tiedä kestäiskö polla olla 5pv testaamatta!! :D Miks tää oviksen jälkeinen aika kuluu aina niin helvetin hitaasti!!! :mad:

Sanopa muuta Mymmeli87! Mulla on nyt kans dpo 4 ja aamulämmöt vaan sahaa ylös alas. Ei mun mittaustarkkuudessakaan oo kyl kehumista... Ovulaatio kyllä tapahtui aika varmasti, mutta en oo ihan vakuuttunut että mun keltarauhanen pelittää normaalisti...

Mulla on ihan sama, hirveitä patteja pitkin lärviä, leukaa ja KAULAA!! :oops: alko heti oviksen jälkeen, en tajua... Tänään (veikkaisin) että on dpo4 ja patit vaan lisääntyy... :confused: normisti mulla ei oo tämmöisiä, jokunen pikku näppy sillon tällöin jossain nenän varressa (tyynyttömien silmälasien takia) ja ohimolla. Mutta nää on kunnon paiseita... :rolleyes:

Millon meinasit testailla? :p

Yritän malttaa ensi viikon puoliväliin, torstaina pitäisi menkkojen alkaa. Jos vaan suinkin pystyn, testaan vasta jos menkkoja ei kuulu. Esikoisestakin tuli nega vielä pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.

Huoh täällä taisi olla väärä hälytys.. [emoji24] tänää ei näkyny enää viivan viivaa ja lämmöt laski 37.2 --> 36.7.. Eipä se tietenkään niin helppoa voinu olla! Nyt jotenkin todella paha mieli ettei voi oikein edes pystyy olemaan! Mulla alkoi kaiken lisäksi loma tänään..

Huoh täällä taisi olla väärä hälytys.. [emoji24] tänää ei näkyny enää viivan viivaa ja lämmöt laski 37.2 --> 36.7.. Eipä se tietenkään niin helppoa voinu olla! Nyt jotenkin todella paha mieli ettei voi oikein edes pystyy olemaan! Mulla alkoi kaiken lisäksi loma tänään..
Pahoittelut Suva! Onpa nihkeä aloittaa loma kun tommonen uutinen. Kerkesitkö tehdä digitestiä kun siitä aiemmin kyselit? Toivottavasti saat pian vahvan viivan testiin ja pikkuisen syliin saakka!

Pahoittelut Suva! Onpa nihkeä aloittaa loma kun tommonen uutinen. Kerkesitkö tehdä digitestiä kun siitä aiemmin kyselit? Toivottavasti saat pian vahvan viivan testiin ja pikkuisen syliin saakka!

En kerennyt ostaa mutta testasin tossa apteekin ultra testillä... On joo tosiaan nihkeetä... Jotenkin ehtisi toivoa että nyt meni helpolla kun aikasemmin jouduin niin kovin kauan odottamaan mun tytön saamista! Tosiaa tämä oli nyt 3 testi joka näytti viivan mun elämäni aikana ja oireet olivat todella kovat.. Oon kuitenkin testannut elämässäni aika monta kertaa.. Toivottavasti pian tärppää...

Takaisin