Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitkä päivät sulla on meneillään?
Mulla nyt kp25 ja dpo10. Eilen tein testin, joka näytti negaa ja on kyllä semmonen tunne että ei oo tärpännyt. Onko se siis niin, että jos on saanut hymynaaman ovistestiin, niin se päivä on dpo-1? Vai dpo 0?
Kivut mullaki on eli joskos se olis sitte tyhjennystä vaan vielä! Mietin vaan ku flo ennustaa ovista keskiviikolle että pitääkö paikkaansa, kokeillaan talletella silti :D
ON: Mulla on tänään hävinnyt kaikki raskausoireet, jännittää hirveesti, menikö tämä keskenkuudes raskausviikko alkoi just. Huomenaamulla pitäis tehdä digitesti ja saada siihen 3+.
Nyt on kp 21 ja huomena taitaa olla kp1
Mulla on aina ollu hitokseen lyhyet kierrot, tiiä sit mitä sekin tarkottaa. No jotai hyvääki ku ei tarvi kauaa jännäillä! Minkä testim teit? Voihan se viä plussaks muuttua, pidetään peukkuja!! En oo ovistestejä tehny mut mun mielestä ovisplussa on dpo-1.
Tänään dpo 13 (kp 30) testasin YA:n testillä (herkkyys 25). Tein testin illalla kuuden tunnin pidätyksen jälkeen. Kyllä siinä jotain näkyy.. Vaikea uskoa todeksi. Saa nähdä, miten käy. Testaan huomenna digillä. View attachment 70539
KiitosOikein hieno plussa, varovaiset onnittelut!! :)
Olen hämilläni. Toivottavasti pysyy matkassa

Kannattaa varmuuden vuoksi puuhailla vielä huomenna. Sitkeät torstaisetkin voi vielä elää. Toivotaan parasta!Voihan PEE!! Me ei oo päästy tallettelee sitten torstain ja ovisplussa tärähti tänään!Ehtiiköhän vielä huomenna talletella tai voisko torstain simpat vielä elellä?
![]()
Raskaana 3+ näytti testi, huh.
Palaan vielä tuohon lapsettomuusasiaan. Mulla kun on jo yksi lapsi ja tämäkin raskaus alkoi nopeasti, en voi edes väittää tietäväni miltä lapsettomista tuntuu. Ja kuten joku sanoikin, jokaisen suru on erilainen, ja myös sekundäärisesta lapsettomuudesta kärsivä saa surra eikä häntä pitäisi lohdutella "sulla on jo yksi lapsi". Tottakai se on lohduttavakin asia, mutta ei poista toisen lapsen kaipuuta.
Uskon kuitenkin ymmärtäväni lapsettomia paremmin nyt, kun itsellä on lapsi. Kun esim. ajattelen läheistä ystävääni ja sitä, että hän ei halustaan huolimatta ole saanut omaa vauvaa ja pääse kokemaan vanhempana oloa, niin sydäntä särkee itselläkin.
Tämä muuten onkin haastava juttu itselle: miten kertoa raskaudesta lapsettomuushoidoissa olevalle ystävälle? Ajattelin, että ainakin hiukan ennemmin kuin muulle kaveriporukalle. Ja ehkä viestillä eikä kasvotusten/puhelimessa, jotta saa rauhassa itkeä/raivota/surra ja olla katkera/kateellinen/surullinen, eikä tarvi pinnistellä onnitteluja tai hymyä.