Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne pitkästä aikaa itekkin laitan jotain.Toukokuussa alkaa eka IVF ja kaapissa oli kaks ovis testiä ja vappupäivänä jo pitäisi aloittaa primolutit 10pvää.Vappupäivänä 18kp primolutit aloitan joka tapauksessa vaikka ovis tulisi tai ei tulisi.Tarkoitus olisi että vuoto alkaisi vk20.Eilen oli halut korkealla ja valkovuoto voidemaista ja samalla hieman venyvää.Tämän päivän ovis testi tuo.

Liitteet

• IMG_20180428_183543.jpg
    IMG_20180428_183543.jpg
    202.8 KB · Katsottu: 221
Tänne pitkästä aikaa itekkin laitan jotain.Toukokuussa alkaa eka IVF ja kaapissa oli kaks ovis testiä ja vappupäivänä jo pitäisi aloittaa primolutit 10pvää.Vappupäivänä 18kp primolutit aloitan joka tapauksessa vaikka ovis tulisi tai ei tulisi.Tarkoitus olisi että vuoto alkaisi vk20.Eilen oli halut korkealla ja valkovuoto voidemaista ja samalla hieman venyvää.Tämän päivän ovis testi tuo.

Jos toi ois mun testi niin huomenna olis tasavahvat viivat ja tänään jo ahkerasti tallettelisin :)

Nyt turhauttaa. Tuntuu että naisen keho on miehen suunnittelema.
Kuka nainen muka tekisi raskaus- ja menkkaoireista samanlaiset?
On vasta kp24, tallettelut kp12 ja 16 joten periaatteessa kai mahdollisuus olla raskaana on olemassa.
Mutta väsymys voi johtua siitä että koira on herättänyt muutamana yönä ja vatsaoireet ihan työstressistä tai kahvin juonnin lisäämisestä, turvotus tästä kaiken pullamössön mättämisestä.

Kuinka helppoa olisi jos raskaaksi tullessa esimerkiksi oikea polvi vaihtaa väriä. Tai muuta todella selkeää.
Ja negatiivista tikkua vastaan saisi vaikka suklaalevyn. :D

Pahoittelen tätä avautumista. Kun on lueskellut tätä ketjua niin harmittaa kun niin kovasti toivoisi kaikille pysyviä plussia ja vauvoja..

Pakko kommentoida toi "Kuinka helppoa olisi jos raskaaksi tullessa esimerkiksi oikea polvi vaihtaa väriä. Tai muuta todella selkeää.
Ja negatiivista tikkua vastaan saisi vaikka suklaalevyn. :D" Nauroin ihan huolella!!! :D tää oiskin ihan mahtava systeemi!!

Heippa pitkästä aikaa! Oon lueskellut ja seuraillut teitä kyllä taustalla tämän tästä, mutta kirjoittelu on jäänyt, kun ei ole vaan jaksanut... Olen saisauslomalla työuupumuksesta... :rolleyes: väsymys on ollut välillä ylitse pääsemätöntä. :( mutta, jospa se tästä!

En nyt muista erikseen kaikkia plussanneita, mutta tasapuolisesti onnea matkaan kaikille!! <3

Myöskin lohtuhalaus tasapuolisesti kaikille pettymyksen kokeneille... <3

OmaaNapaa: VIHDOIN MÄKIN PÄÄSEN PIINAILEE!!! :D Viime kierto meni ihan harakoille... :confused: Eilen talleteltiin ja toivottavasti ajoitus olis osunut nappiin! Mies ollut reissussa nyt monesti, niin toivon, että tuo eilinen nyt ois osunut edes sinne päin kiertoa... :rolleyes: Flon mukaan vielä eilen ovista ennusti tiistaille, mutta kun eilen laitoin merkinnän kananmunislimasta (nice!) ja ekasta ovisplussasta, niin vaihtui ovis+ ennustus tälle päivälle. :eek: mulla ollut eilen ja toissapäivänä kipua oikealla alamahaa ja sit tuli (suht vähän tosin) ovislimaa eilen ja lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva o-testiin. MUTTA, mulla on ollut myös kiertoja, jossa plussia tullut kolmekin päivää peräkkäin ja samoin limoja, sitten myös kiertoja, että lima ja plussa ollut vaan yhtenä päivänä...:confused: Greippimehua olen juonut nyt parissa kierrossa. Jotenkin vaan tässä kierrossa ei tunnu, että olis ollut mitään eroa juomattomiin kiertoihin... :mad: ja sitä paitsi, mä oon käsittänyt että se mehu nimenomaan saattais pidentää kiertoa?? Vai oonko mä taas ihan kuistilla tässäkin asiassa... :rolleyes: nyt kyllä ovis (jos siis tänään on) tuli kp12 ja näyttäis kierron pituudeksi vain 23pv (siis Flon mukaan)!!! :eek: mä en kyllä aina oikeen tajuu ton Flon laskutapaa! :D

Aurinkoista päivää kaikille!!!

T. Mymmeli87, yk2, kp12, kolmas haaveissa

Noniin, alla vielä äsken tehdystä testistä kuva. Eli vahvempi kuin eilen ja tämän merkattuani Flon ovis siirtyi huomiselle! Alempana vielä kuvat tän kierron tikutteluista. :D

Mitä ootte mieltä? :cool:

706abef9b12bfac5882a9b56c1510863

fa9f6fa894e00798e448698e47474029

T. Mymmeli87, yk2, kp12, kolmas haaveissa

Hei Mymmeli :)

Hyvin vahva viiva on tullut tänään, jospa tallettelut tuottaisi tulosta! :signs003

Tuota greippimehua mietin, että voisko mehulla olla niin suurta vaikutusta, että se pidentäisi kiertoa? Muistelin että se vaikuttaisi jotenkin ovislimoihin ja parantaisi jotenkin olosuhteita hedelmöittyneelle munasolulle... tai jotain, korjatkaa jos olen väärässä :bag: itse tykkään kovasti greippimehusta, juon sitä muutenkin silloin tällöin :)

Km alkoi 32 päivää sitten (vuoto kesti reilun viikon) ja odottelen vielä kuukautisia.

Tämän päivän testi tuossa kuvassa missä on yksi testi.Kahden kuvan testissä ylin eilinen ja alin tämän päivän.Tämän kierron ainuat ovis testit mitä meinaan tehdä.Tämän päivän testi omasta mielestä ainakin on vahvistunut ja tiedossa on vappuaatto-vappupäivänä vähän ;) kaato työtä.

Liitteet

• IMG_20180429_173654.jpg
    IMG_20180429_173654.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 231
  • IMG_20180429_173616.jpg
    IMG_20180429_173616.jpg
    289.4 KB · Katsottu: 209
Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.

Mun mielestä Maca ei maistu kaakaon seassa miltään, koostumus vaan vähän rakeisempi. Eka sheikkaan Macan ja maidon keskenään, ettei jää paakkuja ja sit sekottaa kaakaojauheen, vähän lisää maitoa jos jää paksuksi.
Voiko eri merkkiset jauheet sitten olla niin eri makuisia, vaikka olisi 100% Macajauhe?

Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.

Tekisin testin ennen primoja.. ja primojen jälkeen. Tosin saattaa olla, että ovis siirtyy kunnes lopetat primot tai tuut raskaaks niiden aikana (niinkun mä) ja testi näyttää plussaa vasta kolmen pv-viikko primojen jälkeen.

Mustikka fresita kylmään ja mopin varsi heilumaan ja pitäs tehdä perunasalaatti ja munkit jajaja.. Ihan ekaksi nyt menossa ruokakauppaan..

Tekisin testin ennen primoja.. ja primojen jälkeen. Tosin saattaa olla, että ovis siirtyy kunnes lopetat primot tai tuut raskaaks niiden aikana (niinkun mä) ja testi näyttää plussaa vasta kolmen pv-viikko primojen jälkeen.
Minulle kerkesi ovis tulla jo ennen primolutejen alkamista ja keskellä kiertoa pitäisi tehdä testi ja edelliset testit olleet raskauden osalta negaa.Kuitenkin meillä yritystä reilusti yli neljä vuotta että tuskinpa nyt luomuna tärppää yllätäin.Tekisinkö tässä tapauksessa testin primolutejen lopetuksen jälkeen?

Minulle kerkesi ovis tulla jo ennen primolutejen alkamista ja keskellä kiertoa pitäisi tehdä testi ja edelliset testit olleet raskauden osalta negaa.Kuitenkin meillä yritystä reilusti yli neljä vuotta että tuskinpa nyt luomuna tärppää yllätäin.Tekisinkö tässä tapauksessa testin primolutejen lopetuksen jälkeen?

Ei sekään poissuljettua ole. Siksi varotoimeksi kannattaa tehdä, kun ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Meillä tärppäsi neljän yritysvuoden jälkeen esikoinen ihan luomusti yllättäin, vaikka itsella pcos ja miehellä alentuneet siittiötasot, liikkuvuus ym.. ei siis koskaan kannata ajatella että ei koskaan :)

Tee testi ennen kuin aloitat ja testi kuin lopetat. Itse tein primojen käytön aikana joka aamu ja lopetin primot heti kun plussa tuli testiin. Kerkesin syödä 2-3pv. Meni kesken rv 6+ , en tiedä johtuiko primoluteista.

Ei sekään poissuljettua ole. Siksi varotoimeksi kannattaa tehdä, kun ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Meillä tärppäsi neljän yritysvuoden jälkeen esikoinen ihan luomusti yllättäin, vaikka itsella pcos ja miehellä alentuneet siittiötasot, liikkuvuus ym.. ei siis koskaan kannata ajatella että ei koskaan :)

Tee testi ennen kuin aloitat ja testi kuin lopetat. Itse tein primojen käytön aikana joka aamu ja lopetin primot heti kun plussa tuli testiin. Kerkesin syödä 2-3pv. Meni kesken rv 6+ , en tiedä johtuiko primoluteista.
Kiitos kun vastailit.

Takaisin