Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänne pitkästä aikaa itekkin laitan jotain.Toukokuussa alkaa eka IVF ja kaapissa oli kaks ovis testiä ja vappupäivänä jo pitäisi aloittaa primolutit 10pvää.Vappupäivänä 18kp primolutit aloitan joka tapauksessa vaikka ovis tulisi tai ei tulisi.Tarkoitus olisi että vuoto alkaisi vk20.Eilen oli halut korkealla ja valkovuoto voidemaista ja samalla hieman venyvää.Tämän päivän ovis testi tuo.
Nyt turhauttaa. Tuntuu että naisen keho on miehen suunnittelema.
Kuka nainen muka tekisi raskaus- ja menkkaoireista samanlaiset?
On vasta kp24, tallettelut kp12 ja 16 joten periaatteessa kai mahdollisuus olla raskaana on olemassa.
Mutta väsymys voi johtua siitä että koira on herättänyt muutamana yönä ja vatsaoireet ihan työstressistä tai kahvin juonnin lisäämisestä, turvotus tästä kaiken pullamössön mättämisestä.
Kuinka helppoa olisi jos raskaaksi tullessa esimerkiksi oikea polvi vaihtaa väriä. Tai muuta todella selkeää.
Ja negatiivista tikkua vastaan saisi vaikka suklaalevyn. :D
Pahoittelen tätä avautumista. Kun on lueskellut tätä ketjua niin harmittaa kun niin kovasti toivoisi kaikille pysyviä plussia ja vauvoja..

Maistoin mieheltä kerran ja totesin, että no way!Kertokaapa mihin tota maca - jauhetta vois mättää niin että menis alas [emoji16]
Kertokaapa mihin tota maca - jauhetta vois mättää niin että menis alas [emoji16]
Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.
Minulle kerkesi ovis tulla jo ennen primolutejen alkamista ja keskellä kiertoa pitäisi tehdä testi ja edelliset testit olleet raskauden osalta negaa.Kuitenkin meillä yritystä reilusti yli neljä vuotta että tuskinpa nyt luomuna tärppää yllätäin.Tekisinkö tässä tapauksessa testin primolutejen lopetuksen jälkeen?Tekisin testin ennen primoja.. ja primojen jälkeen. Tosin saattaa olla, että ovis siirtyy kunnes lopetat primot tai tuut raskaaks niiden aikana (niinkun mä) ja testi näyttää plussaa vasta kolmen pv-viikko primojen jälkeen.
Minulle kerkesi ovis tulla jo ennen primolutejen alkamista ja keskellä kiertoa pitäisi tehdä testi ja edelliset testit olleet raskauden osalta negaa.Kuitenkin meillä yritystä reilusti yli neljä vuotta että tuskinpa nyt luomuna tärppää yllätäin.Tekisinkö tässä tapauksessa testin primolutejen lopetuksen jälkeen?
Kiitos kun vastailit.Ei sekään poissuljettua ole. Siksi varotoimeksi kannattaa tehdä, kun ei suositella käytettäväksi raskauden aikana. Meillä tärppäsi neljän yritysvuoden jälkeen esikoinen ihan luomusti yllättäin, vaikka itsella pcos ja miehellä alentuneet siittiötasot, liikkuvuus ym.. ei siis koskaan kannata ajatella että ei koskaan :)
Tee testi ennen kuin aloitat ja testi kuin lopetat. Itse tein primojen käytön aikana joka aamu ja lopetin primot heti kun plussa tuli testiin. Kerkesin syödä 2-3pv. Meni kesken rv 6+ , en tiedä johtuiko primoluteista.