Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ei ookaa käskin miehenki hakee tätä mulle!Kiitos tästä vinkistä, se ei ollukaan niin pahaa kun kuvittelin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei ookaa käskin miehenki hakee tätä mulle!Kiitos tästä vinkistä, se ei ollukaan niin pahaa kun kuvittelin![]()

kp1 kurvas paikalle... Ihmeen lyhyet viime kaks kiertoa ollu, normaalisti 28-29 ni kaks vikaa ollu vaan 26![]()

Eeeeih
Oli niin lupaavia oireita monilla.. ihmeen kp1 aalto tänne iski. Voihan hemmetti!
Tsemppiä ihan hurjasti kaikille jälleen kp1 kohdanneille
Toivottavasti ensi kierrosta mahdollisimman moni pääsee liittymään seuraani tuonne tammikuisiin. Siellä on melkoisin yksinäistä tällä hetkellä.. joten enpä ole edes vielä siellä kirjoitellut itselleni :D
Enkä ehkä ihan vielä uskalla lasketunajan ryhmään siirtyäkään..
Teidän juttuja täällä siis edelleen luen ja katselen miten itsellä tämä etenee :)
Tsemppiä naiset!!![]()

Ja mä kirjoittelen varmaan vielä vuodenkin päästä täällä.
Kamala ajatus.
Mua ahdistaa sekin et mä en... Jos tän vuoden aikana ei tärppää niin se on sit siinä.![]()
Samat tulee mieleen, mutta mitään tietoa ei kyllä oleMistähän on kyse kun kp2 ja koko päivän ollut välistä kovempaa, välistä lievempää kipua ihan kuin oikeassa munasarjassa? Mieleen tulee kysta tai endometrioosi... Ihan ku ovulaatiokipua? Äsken mittasin lämmön, on vähän korkeampi kuin normaali alkukierron iltalämpö...
Ja nyt tämän myötä lopetan teidän ahdistelun näillä minun testikuvilla. Nyt isommat viikot näkyvissä testissä, kuin kemiallisessa ja voin huokaista siinä uskossa, että siitä ei ainakaan tällä kertaa ole kyse:

Voi eiOnnea plussanneille :)
Yöllä jotain verikokeita otettiin päivystyksessä ja hcg ei oo vieläkään alle 5. Tänään naistentautien päivystykseen istuun, lääkäri teki yöllä lähetteen sinne ja tultiin hetkeks kotiin nukkuun. Lääkäri oli ihmeissään, kun ei mulla oo ollu mitään jälkiseurantaa tms. Sitä ittekki ihmetelly ja soittainu neuvolaan paristi ja sieltäki käsketty vaan odotella.

Onnea plussanneille :)
Yöllä jotain verikokeita otettiin päivystyksessä ja hcg ei oo vieläkään alle 5. Tänään naistentautien päivystykseen istuun, lääkäri teki yöllä lähetteen sinne ja tultiin hetkeks kotiin nukkuun. Lääkäri oli ihmeissään, kun ei mulla oo ollu mitään jälkiseurantaa tms. Sitä ittekki ihmetelly ja soittainu neuvolaan paristi ja sieltäki käsketty vaan odotella.