Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä Maca ei maistu kaakaon seassa miltään, koostumus vaan vähän rakeisempi. Eka sheikkaan Macan ja maidon keskenään, ettei jää paakkuja ja sit sekottaa kaakaojauheen, vähän lisää maitoa jos jää paksuksi.
Voiko eri merkkiset jauheet sitten olla niin eri makuisia, vaikka olisi 100% Macajauhe?

Hei tätä pitää kokeilla! Kiitos vinkistä!

Nyt 34 päivää keskenmenosta, vähän on niinku menkkafiiliksiä ja oon ihan helkkarin pahalla päällä ollu koko päivän :mad: voisi siis alkaa uusi kierto jo tällä viikolla.

Liitynpä minäkin tänne, hetken aikaa keskustelua jo seuranneena. Jouluaattona jätin pillerit pois, ekasta kierrosta plussasin vaan jäipä lyhyeksi se ilo. En tiedä, oliko kemiallinen vai varhainen keskenmeno viikoilla 4+4, mutta siitä lähtien olemme odottaneet mieheni kanssa uutta plussaa.
Nyt olisi yk3:n kp2. Edellisessä kierrossa tikutin ovulaation, koska taustalla epäsäännöllinen kierto, endometrioosi ja sen vuoksi 5 vuoden pilleritausta. Jostain syystä oviksen aikaan puputtelu ei tuottanut tulosta, mut jos tärppäis nyt? Nytkin aion tikuttaa oviksen, että pysyy vähän hallussa tää kierto. Flo käytössä apeista.

Lisäksi olemme mieheni kanssa aikaa sitten puhuneet helmivauvasta, joten ehkä universumi on odottanut tätä hetkeä?

Onnea plussanneille ja rutistukset muille kp1-2:sille :Heartred

Kp 30/29. En tiedä voiko edes vielä sanoa että menkat on myöhässä kun on vasta toinen kierto ja takana vain yksi verrokki-kierto. :D
Yritän pysyä tyynenä, testaan loppuviikosta jos mitään ei ennen sitä tapahdu, mutta haaveilen vähäsen. "Vähäsen" :D Leikittelen ajatuksella miten kertoisin miehelle ja että juhannuksena voisi kertoa perheelle... [emoji23]
Että varmasti tippuu kovaa ja korkealta kun se kp1 pyörähtää paikalle [emoji3]

Missä vaiheessa ootte ruvennu tikuttaa ovista? mul on nyt kp9 meneillään ja yleensä oon tikuttanu kp12 alkaen ja ovis ollu kp14-15. Nyt kuitenki pari viimestä kiertoa on ollu lyhyempiä kun normaalisit ni en yhtään tiiä et pitäiskö alkaa tikuttaa aikasemmin o_O

Luruh, varmempihan se on startata vaikka nyt, ettei livahda ohi. Onhan näitä, jotka ovuloi kp 10 :)
Mulla on kierron lyheneminen aina loppupäästä, eli luteaalivaihe on vaihtelevan lyhyt. O-plussa tulis kp 14-17, jos ylipäätään tulee (kierto 26-30 pv).
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Tervetuloa Uutukainen ja tsemppiä tähän kiertoon :)

Tilasipa testejä taas kunnon läjän, Raskauskeijulta tällä kertaa. Taas saa jännäillä kumpi tulee eka, testi vai menkat. Ensi kiertoon voisin testailla ovistakin, onko mulla ees sinne päinkään aavistukset.

Ihanaa alkanutta toukokuuta, jospa kevät ja lämpö saisi plussia aikaiseksi kaikille :)

Luruh,
Mulle o+ tulee yleensä kp11 paikkeilla. Tässä kierrossa jo kp9. Toisin kuin Katjushalla, niin mulla luteaalivaihe on aina sama ja kierto lyhenee nimenomaan alusta...
Kannattaa alkaa tikutella vaan, jos kierto on lyhentynyt... [emoji4]

Kiitos vastauksista! Pitääki alottaa sit jo tänään tikuttaa kunhan pääsen töistä kotiin :grin

Kp6 ja menkat loppu, en tiedä oisko jotain follin kasvukipuja tuolla vasemmassa munasarjassa tai sitten jotain muuta jomotusta. Ei voi tietää!

Ällövarotus :grin Tein eilen ovistestin ja se oli kyl nega. Äsken kuitenki oli kunnon kanamunalimoja ni saa nähä mitä testi näyttää tänään :grin Pitää vaan suostutella mies tänään jo hommiin :rolleyes:

Sain puhelun tänään lääkäriltä kun olin pesutuvalla ripustamassa pyykkejä. Kävin kaivaa tiedot omakannasta kun meni osa asioista ihan ohi puhelun aikana. Hormooni verikokeet oli normaalit, aloitetaan siitä huolimatta pistokset koska ei tiedetä miksi ei letrozoleilla ole saatu vastetta. Eli seuraavasta kierrosta alkaa pistoshoidot. :)

FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta

Täällä hcg on laskenu tosi hyvin sen viime viikon keskiviikkona saadun metotreksaattipiikin jälkeen, sillon hcg oli 545, viime ma 294 ja keskiviikkona 192! :) Elättelen siis toiveita, että kerkeis laskeen kokonaan ja menkat alkaa ennen ku 26.5 päättyy ehkäsypakko :D sit pääseeki tikuttaan ovista ja toivoon parasta. Edelleen ei siis olla päästy yrityksessä eteenpäin vaan toi yk2 alkanu raskaus (ja hyvin pian km:n päättyny joka sitten kuukausi km:n toteemisesta huomattiinkin olevan kohdunulkoinen) on menossa edelleen.
Toisaalta tuntuu, että tässä on menny ikuisuus jo odotellessa yk3:sta mut toisaalta tää 1,5kk on kuitenkin menny tosi nopeesti.
15.3 siis plussasin, 25.3 todettiin km ja 24.4 menin illalla päivystykseen kovien toispuoleisten alamaha kipujen takia ja 25.4 todettiin, että se olikin KU ja sain siihen metotreksaattipiikin.
Nyt kerran viikossa hcg labrat siihen asti, että lääkäri soittaa ja kertoo hcg:n olevan alle 5, sit ei tarvii enää käydä.

20180501_063459.jpg Laitetaan nyt tänne julkisellekin puolelle. Tämmöinen tulos tuli vappuna raskaustestistä.:happy: Varovaisin mielin olen, mutta olisi kyllä ihanaa että tästä tulisi vauva syliin yli puolentoista vuoden odottelun jälkeen ja esikko sais sisaruksen. :Heartred Katotaan palaanko maitojunalla tänne palstalle takas...

Heippa vaan kaikille, mäkin nyt liityn keskusteluun mukaan jonkin aikaa sivusta seurattuani :) Meillä jätettiin ehkäisy pois helmikuun alussa ja samasta kierrosta aloitettiin yritys. Takana nyt siis kolme kiertoa, eikä ole tärpännyt. Järjellä ajateltuna tiedostan, että kyseessä hyvin lyhyt aika ja tämä on enemmän normaalia kuin poikkeavaa, mutta silti mieleen yrittää hiipiä jatkuvasti huoli ettei haaveemme toteudukaan. Perheessä ennestään kaksi lasta, joista kumpikin tärpännyt heti ensimmäisestä yrityskierrosta.

Nyt kahdessa ensimmäissä kierrossa olo oli ihan normaali enkä niissä raskautta edes epäillyt, mutta kolmannessa olin asiasta lähestulkoon varma, "oireita" oli vaikka muille jakaa. Pettymys oli kova, kun kuukautiset sitten alkoivatkin. Noh, suunnilleen 1,5vk päästä ois taas ovis, joten uutta yritystä vain.

muoks. Niin ja onnea Gerbera! ❤️

Takaisin