Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kohdunulkoinen todettu. Nyt makaan osastolla ja odotan et verikoe tulokset valmistuu ja sen jälkeen saan pistoslääkkeen joka tuhoo ton raskaussolukon. Sit tuleeki kuukauden tauko jollon ei saa raskautta yrittää.
Tekee varmaan ihan hyvää päälle ja keholle palautua tästä kaikesta. Huhhuh, onpas ollu kuukausi!

Välillä kyllä ihmetyttää että millä meiningillä täällä hoidetaan km:n saaneita. :sad001 toivottavasti Liirumlaarum nyt lähtisi kaikki selkenemään! Voimia<3

Ohhoh, no hyvä että selkeni tuokin asia nyt, oikein kovasti voimia toipumiseen!

Paljon onnea plussanneille :Heartbigred

Itse olen hetken yrittänyt pysyä täältä poissa jotta vähän saisi ajatuksia muualle. Useamman vuoden munasarja kivut katosivat noin 2kk sitten, ja toiveet/ajatus mahdollisesta raskautumisesta oli niin korkealla ja sieltä sitten taas tiputtiin kun kp 1 tulikin kohdalle. Nyt taas kivut on palannut yhtä voimakkaina kuin mitä on ollut aiemmin. V*tuttaa niin suunnattomasti, jos mussa ei olekkaan kaikki kunnossa tai että lapsen saanti olisi kohdallani mahdotonta/erittäin haasteellista. Eilen katsoin Arman pohjantähden alla kätilö jakson ja yksin itkin sohvan nurkassa kun ajattelin, etten koskaan saisi omaa lasta. Eipä oo hirveesti ketään kelle tästä purkaa joten tänne nyt ajattelin hieman avautua

Täytyy kerätä ittensä ja lähtee TAAS kerran yrittämään selvittää mistä ihmeestä tuo kipu on peräisin..:sad001 Ja ei, yrityskuukausia ei ole kuin 5 takana mutta kun vaan joku kertoisi tässä nyt mulle että raskautuminen kohdallani on mahdollista.

Voi JJuliaA :Heartred *halirutistus* Ymmärrän täysin, epävarmuus ja tietämättömyys on inhottava mörkö. Toivottavasti pääsisitte kipujen syiden selvittelyssä nyt pidemmälle ja syy kivuille löytyisi vaikka se ei olisi mukavaa kuultavaa. Mutta kuten kirjoitin, tietämättömyys on pahinta. Paljon tsemppiä!

Voi JJuliaA :Heartred *halirutistus* Ymmärrän täysin, epävarmuus ja tietämättömyys on inhottava mörkö. Toivottavasti pääsisitte kipujen syiden selvittelyssä nyt pidemmälle ja syy kivuille löytyisi vaikka se ei olisi mukavaa kuultavaa. Mutta kuten kirjoitin, tietämättömyys on pahinta. Paljon tsemppiä!
Se juuri, kun ei mistään tiedä mitään :sorry: Kiitos paljon :Heartred

Sympatiaa kaikille kp1:n kynsiin joutuneille. Perseestä.

Liirumlaarumille erityistsempit.

Onpas monella haasteita tulla raskaaksi.. Itse olen ollut (tuloksetta) mukana raskaaksi -15,-16,-17 ja nyt tässä ryhmässä ja valitettavasti tuttuja on aika monta mukana edelleen.. Halaus jokaiselle pitkään tai lyhyesti yrittäneelle, toivottavasti jokainen saa pienokaisen syliin!

Kp 9, ovista odottelen loppuviikoksi.

Liirumlaarum, pahoittelut kohdunulkoisesta. Kurja juttu, mutta toivottavasti lääkkeillä hoituu.
JJuliaA eikä :/...
Tsempit kaikille, pitkään toivominen ja odottaminen on p**seestä. Plussapuhallus ja toive ilmoille, ettei Kettusten ei muiden tarvi siirtyä seuraavaan ketjuun!

Voimia Liirumlaarum, onneksi tuli selvyys asiaan ja sua päästään nyt hoitamaan. Epätietoisuus on aina pahinta, toivotaan että kaikki menee nyt hyvin!

Minulla kanssa oudon niukat joten testasin varmuuden vuoksi. Nega oli edelleen. Testaa ihmeessä jos tuntuu siltä!

Negahan se siellä! Tiedänpä ainaki että Buranaa voi popsia hyvällä mielellä päänsärkyyn ja flunssaan...

Nyt turhauttaa. Tuntuu että naisen keho on miehen suunnittelema.
Kuka nainen muka tekisi raskaus- ja menkkaoireista samanlaiset?
On vasta kp24, tallettelut kp12 ja 16 joten periaatteessa kai mahdollisuus olla raskaana on olemassa.
Mutta väsymys voi johtua siitä että koira on herättänyt muutamana yönä ja vatsaoireet ihan työstressistä tai kahvin juonnin lisäämisestä, turvotus tästä kaiken pullamössön mättämisestä.

Kuinka helppoa olisi jos raskaaksi tullessa esimerkiksi oikea polvi vaihtaa väriä. Tai muuta todella selkeää.
Ja negatiivista tikkua vastaan saisi vaikka suklaalevyn. :D

Pahoittelen tätä avautumista. Kun on lueskellut tätä ketjua niin harmittaa kun niin kovasti toivoisi kaikille pysyviä plussia ja vauvoja..

Täällä dpo12 ja nega edelleen. Ei se siitä enää muutu... :rolleyes:

Hämmentävää oli yöllä se, että tuli pieni määrä kirkasta verta pyyhkiessä. Aamulla ei taaas mitään. Kyllä keho on outo... Mulla alkaa menkat kertaheitolla ja jos joskus lievempinä niin rusehtavana vuotona. Nyt kun luget on käytössä, menkat ei ala ollenkaan ennen niiden lopetusta.

Arvatkaa vaan kerkesinkö miettimään kiinnittymisvuotoa ym. :D "Onneksi"on jo dpo12 niin se kumoaa ton homman eikä rupea turhia toiveita elättelemään.

Täällä dpo12 ja nega edelleen. Ei se siitä enää muutu... :rolleyes:

Hämmentävää oli yöllä se, että tuli pieni määrä kirkasta verta pyyhkiessä. Aamulla ei taaas mitään. Kyllä keho on outo... Mulla alkaa menkat kertaheitolla ja jos joskus lievempinä niin rusehtavana vuotona. Nyt kun luget on käytössä, menkat ei ala ollenkaan ennen niiden lopetusta.

Arvatkaa vaan kerkesinkö miettimään kiinnittymisvuotoa ym. :D "Onneksi"on jo dpo12 niin se kumoaa ton homman eikä rupea turhia toiveita elättelemään.
Ei se vielä kumoa:rolleyes:
Dpo12 on vielä mahdollista kiinnittymisaikaa!
Ja monilla kiinnittymisvuotoa tulee vasta kun menkkojen pitäisi alkaa.

Mutta ei tietenkään kannata liikaa tähän toivoon ripustautua.. mahdollista silti on :)

Huomenna tulisi kuukausi täyteen keskenmenosta. Menkkoja odottelen vielä, tänään ollut melko voimakasta alamahakipua, joten luulisin, että viimeistään ensi viikon alussa alkaa taas kierto alusta, mahdollisesti jo viikonloppuna. Sitten pääsee taas jännäilemään :nailbiting:

Mä odottelen menkkoja myös, viimeisen primon otin maanantaina.. Kiva jos nää primolutit nyt tekee kepposet ja jättää tulematta vuoto. Tai mun tuurilla ne menkat alkaa just 5.5 etelänmatkalla!

Täällä tänään menossa 13kp.Ens tiistaina siis vappupäivänä alkaisi primolutit ennen primolutin aloittamista tehdä testi.Silloin kylläkin 18kp vasta ja ovulaatiosta ainakin mahdollisuus nolla koska luonnollinen ovis yleensä tulee 13-18kp kohdalla.Raskaustestin ja raskaus mahdollisuus nollassa.Primolutitkaan ei tuota ovulaatiota niin usko luomu tärppiin ei ole.Meinaan tikuttaa lauantaina ja sunnuntaina ylimääräiset ovis testit ja katsoa miltä näyttää koska seuraavassa kierrossa puhaltaa uudet tuulet.Kun primoluteista alkaa vuoto niin soitto Naikkarille ja sitten alkaa eka IVF toimenpiteet varattuna jo 22vk:lle.Edellinen kerta kun soitin Naikkarille Naikkarin kännykkä numeroon sieltä vain kylmä hoitaja sanoi vain että katsotaan sitten onko sinulle edes tilaa sitten ja sanoin että toimen piteet on varattu että sen asian ja hoidon pitäisi olla varmaa.Hoitaja vain oli hiljaa siis ei mitenkään kiva kohtaaminen puhelun osalta.

Takaisin