Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea gerbera ja liimaa masuun!

Tervetuloa uusille, pikaista plussaa jokaiselle!

Kenellä on jännät ajat lähellä? Kuka plussaa seuraavaksi?!?

Dpo ehkä 5, tosi vähän oli mitään ovisoloja, vaikka letrozolit olikin pitkästä aikaa käytössä. Melko huonosti talleteltiinkin, joten tämä kierto tais mennä myttyyn. Ei siis tartte jännäillä ens viikolla, toisaalta ihan kiva rentoilla!

Kävin nyt hakee tänään uuden pakkauksen primoluteja, kun ne pitää aloittaa taas viikon päästä. Onko täällä tietoa kenelläkään vaikuttaako tuo letrozolin syöminen ovulaatiotestin tulokseen? Mulla pitkästä aikaa näkyy ovulaatiotestissä muutakin kun vain se 1 viiva. Mä siis syön nyt tähän kiertoon noi mun 5 viimeistä letroa mitkä jäänyt. Mutta en usko niiden tuottavan tulosta kun ei oo edellisetkään letro kierrot auttanut annosnostosta huolimatta..

de84100b8f6bef4818d6bca2325bc073

Kuvassa on jo ovulaatiotesti kuivunut, kun lähdettiin kaupoille ja unohdin kokonaan koko testin niin en sitten ollu muistanut kuvaa ottaa siitä silloin kun olisi pitänyt.. Mutta on tuo alempi tummempi kuin eilisen päivän. (Voi olla, että kuvanlaatu huononee kun tänne sen julkaisen, mikä ei yllätä) tosin ihan turhaan mä testailen tosiaan kun ne primot aloitan pian, täytyy tilata raskauskeijulta iso läjä ovulaatiotestejä kun nyt ne loppu.

Onnea gerbera ja liimaa masuun!

Tervetuloa uusille, pikaista plussaa jokaiselle!

Kenellä on jännät ajat lähellä? Kuka plussaa seuraavaksi?!?

Dpo ehkä 5, tosi vähän oli mitään ovisoloja, vaikka letrozolit olikin pitkästä aikaa käytössä. Melko huonosti talleteltiinkin, joten tämä kierto tais mennä myttyyn. Ei siis tartte jännäillä ens viikolla, toisaalta ihan kiva rentoilla!
Mulla on jännät paikat, kp 30/29 eli tää päivä pitäis vaihtua kp1:een, vahva tunne että niin tulee käymään. Tulis jo täti tai jättäis tulematta. Testi kuumottelee kaapissa mutta en tee ennen kun menkat myöhässä. Piinaavaa. Menkkajomot jyllää, oon melkeimpä satavarma että hanat aukee muutaman tunnin sisään. Turhauttavaa.

Oi ihanaa, onnea odotukseen Gerbera!!! <3 oletko jo laskeskellut LAn?

Tsemppiä kaikille, erityisesti alinahille!!

OmaaNapaa: täällä ollaan jännän äärellä, ehkä jo su uskaltaisin testata?!? [emoji33] Tilasin nimittäin jotain superherkkiä testejä, jotka pitäis näyttää jo 6pv ennen menkkojen alkua. Vähän kyllä skeptinen olen tuon suhteen... Mutta katsotaan nyt! Löytyy myös sitten 3 normi liuskaa sekä CBn digi viikko näytöllä, mutta sen teen vasta jos saan jotain viivan tynkää noihin muihin. [emoji28] Kaiken maailman oireita on mukamas, alamahaa jomottanut jo heti oviksen jälkeen ja pari päivää nyt nippaillut ja poltellut (flo ennustaa menkkoja vasta ens viikon loppupuolelle, mulla lyhyt kierto yleensä, 24pv) ja yleensä mun menkkajomot alkaa vasta päivää max kahta ennen kp1. Sitten mulla on valkovuotoa tullut oviksesta asti, sellaista valkoista ja enempi tahmeaa, ei ollut kuivaa kautta ollenkaan oviksen jälkeen.

Mulla on kauhee morkkis, kun jouduin toissapäivänä ottamaan Buranaa panadolin lisäksi, kun tuli ihan jäätävä päänsärky yhen äkistään... [emoji52] Koitin googletella Buranan vaikutuksia sikiöön, mutta löysin vaan sekä puolesta että vastaan, että en nyt oikeen tiedä... Ensi viikolla meen taas työterveyteen ja jos muistan, niin kysyn lääkäriltä mielipidettä.

Muuten, miten teidän kohdunnapukka käyttäytyy oviksen jälkeen ja onko käyttäytynyt eritavalla raskautuessa? [emoji5]️

Oi ihanaa, onnea odotukseen Gerbera!!! <3 oletko jo laskeskellut LAn?

Tsemppiä kaikille, erityisesti alinahille!!

OmaaNapaa: täällä ollaan jännän äärellä, ehkä jo su uskaltaisin testata?!? [emoji33] Tilasin nimittäin jotain superherkkiä testejä, jotka pitäis näyttää jo 6pv ennen menkkojen alkua. Vähän kyllä skeptinen olen tuon suhteen... Mutta katsotaan nyt! Löytyy myös sitten 3 normi liuskaa sekä CBn digi viikko näytöllä, mutta sen teen vasta jos saan jotain viivan tynkää noihin muihin. [emoji28] Kaiken maailman oireita on mukamas, alamahaa jomottanut jo heti oviksen jälkeen ja pari päivää nyt nippaillut ja poltellut (flo ennustaa menkkoja vasta ens viikon loppupuolelle, mulla lyhyt kierto yleensä, 24pv) ja yleensä mun menkkajomot alkaa vasta päivää max kahta ennen kp1. Sitten mulla on valkovuotoa tullut oviksesta asti, sellaista valkoista ja enempi tahmeaa, ei ollut kuivaa kautta ollenkaan oviksen jälkeen.

Mulla on kauhee morkkis, kun jouduin toissapäivänä ottamaan Buranaa panadolin lisäksi, kun tuli ihan jäätävä päänsärky yhen äkistään... [emoji52] Koitin googletella Buranan vaikutuksia sikiöön, mutta löysin vaan sekä puolesta että vastaan, että en nyt oikeen tiedä... Ensi viikolla meen taas työterveyteen ja jos muistan, niin kysyn lääkäriltä mielipidettä.

Muuten, miten teidän kohdunnapukka käyttäytyy oviksen jälkeen ja onko käyttäytynyt eritavalla raskautuessa? [emoji5]️

Tammikuun 7 vissiin ois LA. Eikun testaamaan vaan! Toivotaan että joku on tarrautunut kiinni. :happy: Mä en oo ollenkaa syöny buranaa tässä yrittäessä, enkä aio syödä raskaanakaan. Kai se ois hyvä mahdollisimman vähän syödä mtään särkylääkkeitä, mutta eipä niiile säryille mitään mahda...

Täällä ihme oireita. Lämmöt koholla, painon tunne alavatsalla ja tolkuton väsymys. Ollaan tjot-asenteella ja menkat pitäisi alkaa tiistaina. Turha sitä on vielä testata, koska eihän siinä mitään vielä voi näkyä vai kuinka??? Neljä päivää ennen menkkoja tuskin on edes mahdollista saada selvyyttä...mutku haaveilen ja oireilen...

Enpä usko että yksi Burana mitään tekee. Mutta aspiriini on kai pienempi paha, eli jos parasetamoli ei riitä niin itse ottaisin aspiriinin + parasetamolin. Minullakin on tosi sitkeitä päänsärkyjä usein, joihin ei meinaa auttaa mikään.

Ainakin raskaana ollessa Panadol on turvallisin, sitä synnärilläkin käskivät esikoista odottaessa syömään. Mutta ei se Burana kyllä vahingoita alkiota/sikiötä muutamasta Buranasta vaikka niitä oöjoutuisi ottamaan alkuraskaudessa ja ihan varmasti moni on niitä vetänyt tietämättään olevansa raskaana alussa.. :)

Kyllä sitä tuntee ihan hyvin kroppansa, menkat alkoi pari tuntia ton edellisen viestin jälkeen missä niin arvelinkin. Kierto siis täsmällisesti 29 päivää. Katseet taas seuraavaan mahdollisuuteen.

Täällä ihme oireita. Lämmöt koholla, painon tunne alavatsalla ja tolkuton väsymys. Ollaan tjot-asenteella ja menkat pitäisi alkaa tiistaina. Turha sitä on vielä testata, koska eihän siinä mitään vielä voi näkyä vai kuinka??? Neljä päivää ennen menkkoja tuskin on edes mahdollista saada selvyyttä...mutku haaveilen ja oireilen...

Mä olen saanut ainakin herkillä liuskoilla haamuja ja ihan CBn digillä (viikko näytöllä) tuloksia jo monta päivää ennen menkkoja! :cool: siis aikaisemmista lapsista.

Mulla ihan samaa, että painon tunnetta alavatsalla, nippailee, polttaa (niin kuin lievä supistus) ja pissattaa plus että nyt illasta alkanu tissit tuntuu painavilta ja jotenkin kireiltä... :confused: mut nää nyt on näitä, joita on saattanut olla ennekin mutta nyt niihin vaan kiinnittää huomiota...... :rolleyes:

Kiitos vastauksista Buranaa liittyen! Itsekin ajattelen, että hyvin suurella todennäköisyydellä yksi Burana ei meinaa mitään, mutta heti kun se on kielletyllä listalla, niin alkaa ahdistaa kun joutu ottaa.... :( mutta se kipu oli niin ylivoimainen ettei ollut vaihtoehtoja, kun olin jo koko päivän kärvistellyt ja toivonut, että panadol auttaa... Mutta kiitos aspirin vinkistä!! :)

Mulla kp 25/26-28 menossa. Sunnuntai aamuna ajattelin testata, koska pienempi paha on testissä nega entä jos menkat alkaa vaikka töissä..

Oviksesta muutaman pvän jälkeen tuli pissatulehdus, mikä on tosi outoa.. viimeksi lapsena tuommosia ollut. Lisäksi nyt 3 päivä kovassa flunssassa, jospa jo huomenna helpottais.

Niin monesti joutunu pettymään tässä yli vuoden yrityksen aikana, että alkaa jo usko kuitenki loppua...

Muokattu viimeksi:
Suubille tsemppiä uuteen kiertoon! :Heartpink

Tiinuliinu, varmasti on turhauttavaa aina odottaa ja pettyä uudestaan... ootteko käyny lääkärissä nyt kun yritystä ollut jo yli vuoden? Älä vielä luovuta, joskus se vain kestää vaikkei olisi mitään syytä :Heartred Pahoittelen jos oot jo kertonu asiasta, en ole niin kovin aktiivisesti tänne kirjoitellut, etten oikein tunne teitä kaikkia vielä :)

Tuntuu olevan melko monilla pitkä yritystausta ja paljon vastoinkäymisiä siinä :sad001:Heartblue voimia meille kaikille ja onnea matkaan.

Mulla ois keskenmenosta jo 38 päivää, eikä menkkoja vieläkään näy, mutta vissiin se on ihan tavallista että kestää pitempään kuin normikierrossa. Testailin eilen varalta mutta negatiivinen oli. Alkais jo se uus kierto.

Joo yritystä alkaa kohta olla jo puolitoista vuotta. Lääkärissä käytiin melkein puolivuotta sitten. Letrokierto 4 nyt menossa. Kohta täytyy alkaa sitten suunnittelemaan inssiä..

Toivoa hieman antaa maaliskuussa ollut kemiallinen, sillä raskaus on ilmeisesti mahdollinen.

Ääh. Kp33/29, aamulla tehty negatesti. Vielä kuitenkin sitkeä toivonkipinä et jos kuitenkin olis tärpännyt mutta ei vaan näy vielä. Liekö edes mahdollista?
Olisi huomattavasti kivempi vaihtoehto kuin se että kierto venyy muuten vaan...

Ääh. Kp33/29, aamulla tehty negatesti. Vielä kuitenkin sitkeä toivonkipinä et jos kuitenkin olis tärpännyt mutta ei vaan näy vielä. Liekö edes mahdollista?
Olisi huomattavasti kivempi vaihtoehto kuin se että kierto venyy muuten vaan...

Millä testillä olet testannut?

Takaisin