Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lovehearts, huh kuulostaa hurjan pitkältä ajalta! Tsemppiä!
Minä sovin lekurin kanssa, että jos kuuteen viikkoon ei tapahdu mitään, niin käynnistellään lääkkeillä.
Olen syönyt foolihappoa noin vuoden verran eli saman aikaa kun on ollut yritystäkin.
Iduliini voi olla että on lämmöissä lasku just ennen ovista, jos huomenna nousu niin sit voi olla ovis tänään :) mulla vaihdellen on ovisplussasta noussut lämpö 1-2 päivän päästä, joskus myös noussut hitaasti lämpö eli ei heti sellaista korkeaa :)
Mulla oli sama homma. Sovittiin lääkärin kanssa että jos ei kuuteen viikkoon ala niin sitten uudestaan vastaanotolle. Mä satuin kuitenkin just päivää ennen 6vkn täyttymistä tekemään ovistestin ja yllättäen se olikin plussa. Niimpä päätin odottaa vielä 2 viikkoa jonka jälkeen menkat vihdoin alkoivat. Eli meni se 8 viikkoa kaavinnasta ja sen jälkeen kierto oli jälleen normaali.
Sanottiin, että suositus ois, että käy ultrassa, mutta ei sen tarkemmin sanottu milloin pitäisi mennä. Nyt oli hiukan huonosti aikoja saatavilla ja töissä päivystys joten jäi väliin. Ensi kerralla sitten. Nyt tiedän, että Kp 10-13 välillä on hyvä mennä. Toivottavasti kierto on lyhyempi kuin viimeksi. Menkat tulee miten sattuu joten ei voi ennakkoon varata aikaa.Mä luulin että letrozolleista tarvii aina mennä. Tai mulle sanottiin niin.
Sanottiin, että suositus ois, että käy ultrassa, mutta ei sen tarkemmin sanottu milloin pitäisi mennä. Nyt oli hiukan huonosti aikoja saatavilla ja töissä päivystys joten jäi väliin. Ensi kerralla sitten. Nyt tiedän, että Kp 10-13 välillä on hyvä mennä. Toivottavasti kierto on lyhyempi kuin viimeksi. Menkat tulee miten sattuu joten ei voi ennakkoon varata aikaa.
Hui! Toivottavasti ei.Toivotaan, ettei sulla kypsynyt sitten kolmesta enempää!!
Hui! Toivottavasti ei.
Mulla osui Kp 1 jouluaattoon. Edellinen kemiallinen sotki kiertoa normaalin lisäksi.Juu siksi mulle just käskettiin soittaa ultra-aikaa heti kp1. Et jos niin kävis niin tulisi puuhailukielto.