Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iduliini voi olla että on lämmöissä lasku just ennen ovista, jos huomenna nousu niin sit voi olla ovis tänään :) mulla vaihdellen on ovisplussasta noussut lämpö 1-2 päivän päästä, joskus myös noussut hitaasti lämpö eli ei heti sellaista korkeaa :)

Lovehearts, huh kuulostaa hurjan pitkältä ajalta! Tsemppiä!

Minä sovin lekurin kanssa, että jos kuuteen viikkoon ei tapahdu mitään, niin käynnistellään lääkkeillä.

Olen syönyt foolihappoa noin vuoden verran eli saman aikaa kun on ollut yritystäkin.

Mulla oli sama homma. Sovittiin lääkärin kanssa että jos ei kuuteen viikkoon ala niin sitten uudestaan vastaanotolle. Mä satuin kuitenkin just päivää ennen 6vkn täyttymistä tekemään ovistestin ja yllättäen se olikin plussa. Niimpä päätin odottaa vielä 2 viikkoa jonka jälkeen menkat vihdoin alkoivat. Eli meni se 8 viikkoa kaavinnasta ja sen jälkeen kierto oli jälleen normaali.

Iduliini voi olla että on lämmöissä lasku just ennen ovista, jos huomenna nousu niin sit voi olla ovis tänään :) mulla vaihdellen on ovisplussasta noussut lämpö 1-2 päivän päästä, joskus myös noussut hitaasti lämpö eli ei heti sellaista korkeaa :)

Okei :D kiitos! Nyt sit pitää relata ja lakata yliajattelemasta :D

Mulla oli sama homma. Sovittiin lääkärin kanssa että jos ei kuuteen viikkoon ala niin sitten uudestaan vastaanotolle. Mä satuin kuitenkin just päivää ennen 6vkn täyttymistä tekemään ovistestin ja yllättäen se olikin plussa. Niimpä päätin odottaa vielä 2 viikkoa jonka jälkeen menkat vihdoin alkoivat. Eli meni se 8 viikkoa kaavinnasta ja sen jälkeen kierto oli jälleen normaali.

Okei, täytyy pitää mielessä tuo oviksen mahdollisuus noin monen viikon kuluttua jos menkat ei ala, kiitos vinkistä :)

Mä luulin että letrozolleista tarvii aina mennä. Tai mulle sanottiin niin.
Sanottiin, että suositus ois, että käy ultrassa, mutta ei sen tarkemmin sanottu milloin pitäisi mennä. Nyt oli hiukan huonosti aikoja saatavilla ja töissä päivystys joten jäi väliin. Ensi kerralla sitten. Nyt tiedän, että Kp 10-13 välillä on hyvä mennä. Toivottavasti kierto on lyhyempi kuin viimeksi. Menkat tulee miten sattuu joten ei voi ennakkoon varata aikaa.

Täällä mennään kp 32/28-29, eikä menkkoja kuulu. Alavatsalla ns säteilyn tyylistä välillä, ja pientä menkkajomoa.
Testit (2kpl apteekin ultra) antanut vain viivanpaikkaa. Kauankohan täällä odotellaan jompaa kumpaa :wideyed:

Ovulaatio oli kaksi päivää myöhässä, mutta olisi kk silti pitänyt eiliseen mennessä alkaa. Mulla siis alkaa aina aamusin eli enää ei oo tänään mahdollista alkaa :grin

Sanottiin, että suositus ois, että käy ultrassa, mutta ei sen tarkemmin sanottu milloin pitäisi mennä. Nyt oli hiukan huonosti aikoja saatavilla ja töissä päivystys joten jäi väliin. Ensi kerralla sitten. Nyt tiedän, että Kp 10-13 välillä on hyvä mennä. Toivottavasti kierto on lyhyempi kuin viimeksi. Menkat tulee miten sattuu joten ei voi ennakkoon varata aikaa.

Toivotaan, ettei sulla kypsynyt sitten kolmesta enempää!!

Mäki pelkäsin että ois osunut kp 1 aattoon tai muuhun pyhään. Mut ei sit lähimainkaan.
Jos laskee et Terolut loppuu mulla sunnuntaina niin luulis viimein keskiviikkona alkavan.

Jännittääkö sua? Mua jännittää jo valmiiksi vaikken vielä oo saanut ees aloitettua niitä.

Vähän jännittää kun tavallaan tämä on viimeinen keino. En ole varma lähdetäänkö miehen kanssa hoitoihin yksityiselle. Positiivista, että tunsin oviksen ensimmäinen kerran vuosiin.

Huomenna on vuosi päivä siitä että synnytin meidän rakkaan tyttären joka oli jo syntyessään menehtynyt vatsaani.Niin se vain meni vuosi vuoristo rata tunnemyrskyssä.

Voimia Heitsu! :Heartpink

Tylsästi toivotan kaikille tsempit ja sympatiat kierron vaiheisiin. Täällä eka työviikko takana ja viikolla en ole ehtinyt kuin käydä pikaisesti lukemassa teidän kuulumisia. Taustalla kuitenkin ollaan ja hengessä mukana!

Omaa napaa sen verran, että täällä onkin yllättäen jo dpo0 (kp12)! Eilen oli niin kovia tuntemuksia oikealla puolella ja alamaha niin turvoksissa että o-testin kokeeksi vielä kuuden aikaan illalla tein (aikaisempi kahden aikaan iltapäivällä oli nega) ja tosi vahva plussa pärähti heti tikkuun. Lämmöt myös pomppasivat huimasti tänään (35,97 --> 36,38), joten uskottava se on, että ovis on päällä. Talletukset hoidettu onneksi ihan tuurilla ajallaan. Huh! Nyt sitten taas elellään pari viikkoa ja toivotaan parasta. :happy:

Takaisin