Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on aivan sama tilanne. :/ Vielä tosin odottelen, että r-testi näyttää negaa, jotta voisi lopullisesti olla tämä kkm-homma ohi. Lasketko kiertopäivän kaavinnasta vai mistä? Mulla on kohta 2 viikkoa kaavinnasta ja tasan lääkkeellisestä (epäonnistuneesta) tyhjennyksestä. Voimia!

Mäkin odottelen että testi näyttää negaa. Nyt 3,5 viikkoa siitä kun vuoto alkoi ja n. Viikko siitä kun vuoto loppui. Viikko sitten tein vahvan plussan, nyt mietiskelen koska viittis uudestaan testata.

Hmmm onkohan miulla tuo ovishetki kauheen nopee, kun eilen kp12 tuli päivällä vielä haalee viiva ja 11 aikaan illalla rupes jomottaa vasemmalla puolella= tänään testiviiva tummempi kuin kontrolli:) Ovis taitaa olla illalla/huomenna? Kerkiäisköhän tänään vielä vietellä toi ukkeli:angelic: Harmittaa kun mitään tuntemuksia ei oo! Ei jomota eikä oo tärinäkipuja.. Jos en ois tikuttanu nyt, niin en ois ees tajunnu et plussa vois tulla näin aikasin, Flokin ennusti oviksen vasta kp15.. Ennen ekaa tärppiä oli kätevä, kun koski niin paljon mahaan, ettei oviksesta voinut erehtyä:inpain:

Pakko oli nyt testata että mitä näyttää. Vielä plussaa mutta on haaleampi kun viikko sitten. Toki nyt tein päivä pissasta. Toivon että mahdollisimman nopeasti menis nolliin.

Pakko oli nyt testata että mitä näyttää. Vielä plussaa mutta on haaleampi kun viikko sitten. Toki nyt tein päivä pissasta. Toivon että mahdollisimman nopeasti menis nolliin.

Toivotaan parasta. :/ Mä käyn tänään ostamassa testejä ja testailen illalla tai huomenaamulla. Viikko sitten näytti haaleaa plussaa. On se paskaa toivoa negaa... Mutta se on ainoa tie plussaan. :( Voimia!

Toivotaan parasta. :/ Mä käyn tänään ostamassa testejä ja testailen illalla tai huomenaamulla. Viikko sitten näytti haaleaa plussaa. On se paskaa toivoa negaa... Mutta se on ainoa tie plussaan. :( Voimia!

Voimia myös sulle! Joo on vähän hassua toivoa negaa. Ikinä en oo näin paljon halunnut negatiivista tulosta. Munkin pitää ostaa lisää testejä kun just käytin viimeisen. Viikon päästä testaan varmaan taas ja toivon että olis jo nega. Mulla oli kaksoisraskaus niin varmaan hormonia enemmän ja näkyy siis kauemmin. :(

chenet: Viettelemään vaan, vaikkei oiskaan ovis, niin mukavahan se on lempiä. :)

nannarii_ ja Poikienäiti. Toivotaan teille pikaista negaa ja uutta kiertoa, että pääsette uuteen yritykseen. Itselläkin tosiaan 9.1 verikoe, mutta pissitesti on ollut nega jo reilu viikko km vuodon alkamisesta. Nyt vaan niitä menkkoja kehiin niin pääsee yrittämään.

Menkkoja oottelen minäkin. Terolut loppuu sunnuntaina ja noin tiistaina odottelen menkkoja. Ei vaan tunnu yhtään siltä et alkais. Ainoo oire on järkkky turvotus.
Mut kun alkavat niin pääsen aloittaa ne hormonit! Malttamaton oon kun toivoo niin kovasti..

Lovehearts, huh kuulostaa hurjan pitkältä ajalta! Tsemppiä!

Minä sovin lekurin kanssa, että jos kuuteen viikkoon ei tapahdu mitään, niin käynnistellään lääkkeillä.

Olen syönyt foolihappoa noin vuoden verran eli saman aikaa kun on ollut yritystäkin.

Poikienäiti ja nannarii, toivottavasti saatte pian negat! Jotta voitte taas alkaa yrittää plussaa <3

597bc4077106e9936d62660397c155d1

Mä just hain omani :)

Takaisin