Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nega testattu aamulla, kp 34/28-29 dpo 17.

Mitähän täälläkin tapahtumassa:bored: Ärsyttää kun ei mitään tapahdu, ei vuotoa, ei plussaa:arghh:
Kai se sit joskus selvii:shifty:
Samaistun :D ihan hanurista!

Oon vielä lämpöjen mukaan ovuloinut, niin ihan outoa ettei menkat ala.. pyh

Kiitos tsempeistä kaikki<3

Pitää nyt miettiä, että mihin väliin varaan gynen.. jos ei menkat ala ensi viikolla eikä plussaa näy, niin sitten mentävä. Muutoin menen vasta menkkojen jälkeen.
Inhottavia nää pitkät kierrot..
Mul kans sama tilanne, että gynelle suunnittelin meneväni jos tämä kierto ei onnaa. Mut kun ei vielkään tiiä:grin

Tänään on kp 29/28 eilen testin näytti negaa että mahtaako täti vaan saapua... :-( Ei kyllä yhtään juili alavatsaa niinkuin yleensä ennen menkkoja.. tissit on kyllä todella kipeät ja turvoksissa!

Täälläkin on menkat kadoksissa, ei plussaa, ei menkkoja eikä edes tiputtelua, ei kertakaikkiaan mitään muuta kuin järkyttävän arat ja turvonneet rinnat :shifty:

Kp 39/37

Ikävää kuuulla negoista, toivotaan ensi kierrossa plussia!
ON: kp 2, jotenkin ylionnellinen olo. Viime yön tyynysotaa miehen kans.. jotenkin hyvä meininki kotona<3 huomenna alkaa työt uudessa työpaikassa et vähän jännä viikko edessä :) helpottaa odotusta ainakin ;)

Ikävää kuuulla negoista, toivotaan ensi kierrossa plussia!
ON: kp 2, jotenkin ylionnellinen olo. Viime yön tyynysotaa miehen kans.. jotenkin hyvä meininki kotona<3 huomenna alkaa työt uudessa työpaikassa et vähän jännä viikko edessä :) helpottaa odotusta ainakin ;)

Se on kumma tuo kierron alku ja se rauha ja onnellisuuden tunne. Mäkin ihmettelin samanlaista olotilaa kierron tokana ja kolmantena päivänä! Mieskin nauroi, että kylläpä sitä nyt rakastetaan vailla mittaa, kun muutama päivä takaperin oli PMS-päivinä "vähän" eri meininki!:D

Se on kumma tuo kierron alku ja se rauha ja onnellisuuden tunne. Mäkin ihmettelin samanlaista olotilaa kierron tokana ja kolmantena päivänä! Mieskin nauroi, että kylläpä sitä nyt rakastetaan vailla mittaa, kun muutama päivä takaperin oli PMS-päivinä "vähän" eri meininki!:D

Eiks oo hassua! Mut pakko nauttia niin kauan kun se kestää! Jotenkin hyvä olo sinänsä et ei o tippaakaan stressiä tällä hetkellä raskaudunko. Sama oli viime kuussa..tuntuihan se pahalta kun tuli vain 1 viiva mutta en jäänyt suremaan. Toki asia varmaan muuttuu jos pitkään yritetään onnistumatta. Mutta tällä hetkellä nautitaan täysillä hyvistä hetkistä [emoji173] ihanaa ja stressitöntä alkavaa viikkoa naiset!

Kp 17
Dpo 2 :)

Heippa kaikille!
Ajattelin osallistua tänne keskusteluun, kun olen hetken teitä jo sivusta seuraillut, eli siis itse olen 25v ja esikoista yritetään miehen kanssa.
Täällä jätettiin marraskuussa ehkäisy pois ja nyt hurjaa yrittämistä. Välillä on jo tuntunut nippailua alavatsassa, liekö vaan kuvittelua, kun toivoo niin paljon. Jospa tämä tästä.

Heippa kaikille!
Ajattelin osallistua tänne keskusteluun, kun olen hetken teitä jo sivusta seuraillut, eli siis itse olen 25v ja esikoista yritetään miehen kanssa.
Täällä jätettiin marraskuussa ehkäisy pois ja nyt hurjaa yrittämistä. Välillä on jo tuntunut nippailua alavatsassa, liekö vaan kuvittelua, kun toivoo niin paljon. Jospa tämä tästä.

Tervetuloa mukaan! Ja onnea yritykseen :)

ON: aamulämmöt hiukan tullut alas, kuitenkin koholla vielä. Nyt vaatteet päälle ja uuteen työpaikkaan :) pieni jännitys :)

Eipä löytynyt ovista tässä kierrossa tikkujen avulla :/
Ovisoireita on kyllä ollut, mutta liekkö kuviteltuja

Iduliini, hyvin varmasti sujuu uusi työ! Tsemppiä! :)

Mompsu, tervetuloa mukaan! :)

Täällä on vissiin muitakin myöhäisiä!! Munki menkat on myöhässä, raskaana en ole. Ei ole tarvinut edes testata kun ei ovulaation aikaan juuri mitään tapahtunut eikä itsestä tunnu edes siltä. Mut sain sentään haluni takaisin. Koko joulukuu oli sellasta väkisin yrittämistä ettei siitä kumpikaan nauttinut. Nyt yks stressi laukesi ja luulen menkkojenkn siksi olevan myöhässä.

Tissit arkoina täälläkin uuteen viikkoon!! :joyful:

Täälläkin on jännitys päällä koska ite aloitan opinnot 1v5kk tauon jälkeen.Uudet luokkalaiset just on 15-18v vuotiaita ja osaavat ihmetellä uutta tulokasta.

Täällä nega testattu aamulla, kp 34/28-29 dpo 17.

Mitähän täälläkin tapahtumassa:bored: Ärsyttää kun ei mitään tapahdu, ei vuotoa, ei plussaa:arghh:
Kai se sit joskus selvii:shifty:

Sama ongelma täällä... Kp40/30-31, vikan negan testasin perjantaina kunnes luovutin. Vaan eipä näy verta vieläkään... :(

Toivotaan kaikille plussaa tai edes niitä menkkoja, itelläkin kp46 niin menkatkin olis erittäin tervetulleet :D

Takaisin