Täällä sama tilanne kuin Elizalla. Ensimmäinen työviikko takana. Työmatkoilla olen viestejänne lukenut, mutta väsymys ollut kovaa ja vastaaminen jäänyt.
Tsemppiä siis kaikille omiin tilanteisiinsa :)
Iduliinille sen verran, että olen samaa mieltä siitä, että lämpöjen lasku voisi enteillä ovulaatiota sinulla :)
Itsellä tilanne nyt tämä:
Kp42 ja dpo11. Huomenna pitäisi menkat alkaa, mutta nyt on joka kierrossa alkanut viimeistään 4päivää ennen tiputtelu. Nyt ei ole tiputellut. Oli vain pieni haava, josta tuli pari tippaa yksi päivä. Luulin jo tiputtelun alkaneen, mutta jes eeeei! :D
Nyt jännittää tänään käyn hakemassa testejä.
No eihän meidän apteekki ollut auki tänään :D ostin kaupasta clearblue plus testin.. tuli joku hailuran hailura. En edes oikein kuvaan saa :banghead: en kyllä edes tiedä miksi ostin sen, kun en luota noihin siniviivaisiin. Enkä käyttänyt aamuvirtsaa ja vielä vissiin tuli liian vähän virtsaa(ei kestänyt 5sek suihke) että hyvin meni ja todella fiksua.
Jos ei huomenna menkat ala, niin haen avoinna olevasta apteekista uudet testit.
Hui kun alkoi paleltaa äsken. Mittasin lämmöt kun olin ihan varma et kuume iski mut ei ihan kuumeeseen päässyt. 36,7 nousi. Perus lämpö on ollut 36,4 paitsi tässä muutaman pv 36,1. Mies oli heti "jes ehkä tää on alku raskautumiselle :D" vitsit repesin et miks hän noin sanoo kun en itsekään o perillä tästä :D
Ja täällä testattu nega. Pudottu erittäin korkealta, kun aloin olla jo niin varma plussasta..mitäköhän tää keho nyt touhuaa. Kp43, dpo12, ei menkkoja ja ei plussaa.
Pitää nyt miettiä, että mihin väliin varaan gynen.. jos ei menkat ala ensi viikolla eikä plussaa näy, niin sitten mentävä. Muutoin menen vasta menkkojen jälkeen.
Inhottavia nää pitkät kierrot..