Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa aivan! minä jo mietin, onks tossa joku juttu jota en tiennytMulla siksi kun noin kaksi krt sen unohdan :D
Mä syön 400 ug foolihappoa ja 20ug d3-vitamiinia päivittäin. Lisäksi juon 1-2 lasia greippimehua (joka tosin on mun lempimehu eli saattaa mennä enemmänkin). :)
Sitten jos tärppää niin jatkan minisun mamaa, joka nyt kkm jälkeen ollut poissa käytöstä. Tuntui väärältä jatkaa sen syöntiä vaikka ihan hyvin samoja vitamiineja voisi yrityksen aikana syödä. :/
Mulla siksi kun noin kaksi krt sen unohdan :D
Onko täällä kuinka moni käyny follikkeli-ultraäänitutkimuksissa? Itteä on nyt ruvennut harmittamaan kun keskenmenon yhteydessä ultrattiin ja silloin oli näkyvissä littana folli munasarjassa, niin meinaako se litteys sitä, ettei siellä sisällä ole sitä solua, eli sellaisen hedelmöittymisestä tulee aikaiseksi vaan tuulimuna raskaus? Kun tää minun km oli joko tuulimuna tai varhainen km, niin en kyllä haluaisi että sama piina toistuu.
Mä en osaa sanoa tähän mitään kovin tarkkaa, mutta kyllä hedelmöittymiseen aina joku munasolu tarvitaan. Tuulimunaraskauksissa hedelmöittyneessä solussa (yleensä munasolu, mutta vika voi kai olla myös siittiössä) on vain jotain niin perustavanlaatuista vikaa, ettei alkiota kehity, ainoastaan sikiöpussi ja istukka. Kaikissa munarakkuloissa ei ole munasolua (kaikilla naisilla on myös näitä, toisilla enemmän toisilla vähemmän), mutta niistä ei kyllä mitään raskauttakaan ala, ei edes tuulimunaa. Siitä en osaa sanoa, viittaako litteä folli munasoluttomuutta.
En. Täytyy seuraavaan kiertoon varata.Ootko käynyt marce jo ultrassa?
En. Täytyy seuraavaan kiertoon varata.
Iduliini, meillä samat kk menossa, kolmas kk kun tjottaillaan ja eka virallinen yritys kk :) Tai no, nyt menossa Kp 42 ja ovista/menkkoja odottelen että tiedä nyt sitten laskenko kiertokuukausia vai kalenteri, miten se sitten menee :D Mies myös ihmetteli miksi jään sänkyyn aina makoilemaan, täytyy hyödyntää kaikki keinot tietty :)