Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon nyt viime huhtikuusta asti käyttänyt Flota. Tänä aikana mulla on ollut aina kaksi lyhyempää kiertoa (28-31 päivää), jonka jälkeen yksi pidempi kierto (35-37 päivää). Ja sama kaava toistuu koko ajan. Mistähän tää johtuu?

Mä olen varmaan ihan pöljä, mutta ilmoittaudun tänne kuitenkin... Tämän vuoden loppupuolella olisi tarkoitus lähteä yrittämään ensimmäistä.

Vielä ei siis yrittäminen ajankohtainen ja ehkäisykin käytössä. Menen kuitenkin jo ensi kuussa gynelle tarkistamaan, että kaikki on kunnossa & käyn myös perinnöllisyyslääkärillä varmistamassa, että pitääkö muutaman mahdollisesti perinnöllisen vaivan vuoksi tehdä jotain lisätutkimuksia. Eli tavallaan jo alkaa valmistautuminen.

En vaan malta odottaa, ja siksi oli tehtävä tänne tunnukset ja kirjoitettava. :)

Täällä ei kyllä ole oireen oiretta... Ei merkkiäkään kiinnittymiskivuista. Vähäinenkin toivo hiipuu... Dpo 6 siis menossa. :(

Onks kukaan käyttäny tai kuullu tyrosiinistä? Meidän äitillä on kilpparin vajaatoimintaa ja se suositteli mulle tota, kun on kans oiretta siihen suuntaan. Googlettelin ja lupailee pirteyttä ja muuta kivaa ja aattelin kysellä onks kellään mitään kokemusta? Onko vaikutusta tähän vauvaprojektiin?

Täällä ei kyllä ole oireen oiretta... Ei merkkiäkään kiinnittymiskivuista. Vähäinenkin toivo hiipuu... Dpo 6 siis menossa. :(

Sehän voi kiinnittyä vaikka nukkuessa! En heittäis vielä kirvestä kaivoon. Moni plussannut on sanonut täällä palstalla ettei ollut kiinnittymisvuotoo eikä tuntemuksia :)

Mitä netissä lukee niin dpo 9 olis yleisin kiinnittymispäivä, sen jälkeen 7-8 ja 10-11, eli ei mitään hätää vielä ;)
Mulla oli tossa äsken parin tunnin mittainen vatsajomottelu, en kyllä usko olevan mitään kiinnittymistä kun vaihdellen jomottelee vasenta ja oikeaa puolta ja oikealta puolen kyllä irtosi mutta en ymmärrä miksi myös vasenta jomottelee. Weird. Menisipä päivät nopeasti, voisi ehkä odottaa jotain testeissä näkyvän, nyt sitä vaan näkee omiansa heh :D

Sorruin tekemään tänään TAAS raskaustestin, tyhmä minä:wacky:No negahan se oli, tiesin mutta olipa taas pakko testata. Ei ees harmita niin paljoa, koska oli arvattivassa vaan vaikka taas kuvittelin oireita varmaan. Malttamattomana menkkoja odotan kyllä nyt.

Pitäiskö ihan vaan tän pitkän kierron vuoksi käydä gynellä?? Mitä mieltä?? Ajattelin sinne lapsettomuushoitoihin kysellä jo kohta aikoja kylläkin varmaan, mutta mietin et pitäiskö malttaa vielä hetki.
Kilpparikokeisiin meen viimeistään ens viikolla tarkastaa arvot.
Viime kieto siis 44 päivää ja nyt 36. päivä taas jo menossa....

Mitä netissä lukee niin dpo 9 olis yleisin kiinnittymispäivä, sen jälkeen 7-8 ja 10-11, eli ei mitään hätää vielä ;)
Mulla oli tossa äsken parin tunnin mittainen vatsajomottelu, en kyllä usko olevan mitään kiinnittymistä kun vaihdellen jomottelee vasenta ja oikeaa puolta ja oikealta puolen kyllä irtosi mutta en ymmärrä miksi myös vasenta jomottelee. Weird. Menisipä päivät nopeasti, voisi ehkä odottaa jotain testeissä näkyvän, nyt sitä vaan näkee omiansa heh :D

Kiitos kannustuksesta! Nippsuliinille myös. :)

Tässä kierrossa on vaan epäonnea kun tuli tuo angiina ja siihen lääke... Ei kyllä auta varmaan raskautumisessa. Mutta jos toisiaan jännäis edes sitä miten nuo luget toimii. Vai toimiiko. Aiemmin siis on luteaalivaihe ollut noin 10pv mikä saattaa olla turhan hätäinen raskauden kannalta....

Mä oon nyt viime huhtikuusta asti käyttänyt Flota. Tänä aikana mulla on ollut aina kaksi lyhyempää kiertoa (28-31 päivää), jonka jälkeen yksi pidempi kierto (35-37 päivää). Ja sama kaava toistuu koko ajan. Mistähän tää johtuu?

Sulla saattaa olla niin että irtoaa eri puolilta munasolut. Ja samalta puolelta irtoavissa kierroissa on samanmittaisia kiertoja

Kp 21 menossa täällä ja ovista en oo bongannu vieläkään. Mittailen siis aamulämpöjä, ovistestit ei oo viel saapunu postissa. Meinaa alkaa epätoivo hiipiin mieleen. Tänä aamuna lämmöt romahtanu eilisestä kunnolla, et jos se vaikka enteilis ovista :) Toivotaan ainaki nii ja myös ettei kierto venyis :/
Tänään meen iltapäivällä vitamiini kaupoille :D

Kp15 ja viimeinen Terolut-kuuri alkoi... Oviskipuja ollut maanantaista saakka, tai maanantaina oli semmosia tuntemuksia ja eilen ihan kipua/särkyä alavatsassa ja pyllyssä. Tänäänkin tuntuu heti aamusta. Eli onkohan ovis vai kasvukipuiset munasolut?

Hei te kehoa minua paremmin tuntevat / asiaan enenmän perehtyneet. Vatsakipuja kun on niin monenlaisia. Itse kyllä erotan gynen puolen tuntemukset ruuansulatuselimistön jutuista, mutta siihen se sitten jääkin. Menkka-, ovulaatio- ja kiinnittymiskivut - eroaako kovuudeltaan, paikaltaan, kestoltaan, muuten vaan tuntemuksiltaan miten? Totta kai kaikilla yksilöllistä, mutta mielellään kuulisin jos joku osaa omia tuntemuksiaan vertailla. :)

Hei te kehoa minua paremmin tuntevat / asiaan enenmän perehtyneet. Vatsakipuja kun on niin monenlaisia. Itse kyllä erotan gynen puolen tuntemukset ruuansulatuselimistön jutuista, mutta siihen se sitten jääkin. Menkka-, ovulaatio- ja kiinnittymiskivut - eroaako kovuudeltaan, paikaltaan, kestoltaan, muuten vaan tuntemuksiltaan miten? Totta kai kaikilla yksilöllistä, mutta mielellään kuulisin jos joku osaa omia tuntemuksiaan vertailla. :)

Oviskivut itsellä aina toispuoleisia jomotuksia ja repimistä ja on niin kovaa että on vaikeuksia liikkua ja kaikki tärinä tuntuu inhottavalta. Täytyy nousta istumasta ja laskeutua istumaan tosi loivin liikkein tai tuntuu että jotain repeää alavatsassa.

Menkkakivut jomottaa koko alavatsaan. Eniten keskelle. Tuntuu kuumottavalta jomotukselta ja paineelta.

Kiinnittymiskipu pistävää/vihlovaa kipua keskellä alavatsaa. Saattaa kestää minuutin pari, tulla pari kertaa.. ja Jatkuu menkkamaisena jomotuksena kun munasolu porautuu limakalvoille (voi myös tulla vähän verta vv mukana) ja kohtu alkaa kasvaa.. alkuraskauden kipu on ihan samanlaista itsellä kuin menkkakivut. Tosin x10. Sohvassa sikiöasennossa oli paras.

Samanlaiset kivut kuin unicornilla, paitsi kiinnittymisestä en osaa sanoa mitään, jos nyt olis eiliset kivut olleet kiinnittymistä ni nekin samanlaiset ku unicornilla :)

Hei, oiskohan itellä eilen voinut olla kiinnittymiskipua?:happy: Tuntu keskellä mahaa, tai ehkä ihan vähän enempi oikeella, semmonen tosi kova, pistävä kipu joka tuntu et meni koko kropan läpi selkään asti. Ja selän puolelta tuntu että säteili jalkaan asti. Sitä kesti ehkä muutaman minuutin ja sit helpotti. Tänään on Dpo7. Vai tekeekö mieli vähän tepposia ku nii kovasti toivos olevansa raskaana:grin

Hei, oiskohan itellä eilen voinut olla kiinnittymiskipua?:happy: Tuntu keskellä mahaa, tai ehkä ihan vähän enempi oikeella, semmonen tosi kova, pistävä kipu joka tuntu et meni koko kropan läpi selkään asti. Ja selän puolelta tuntu että säteili jalkaan asti. Sitä kesti ehkä muutaman minuutin ja sit helpotti. Tänään on Dpo7. Vai tekeekö mieli vähän tepposia ku nii kovasti toivos olevansa raskaana:grin

Toivotaan! Mä tuonne plussa vai ei ketjuun jo innoissani laitoin hämäriä viivanpaikka kuvia kun sellaisia ei viel oo tullu ja tänään aamulla tuli ja heti teon jälkeen niin ihan murkut pöksyssä kotona oon :D mulla dpo 7-8

Kuulostais ainaki aika paljon samalta ;) ja päivätkin mätsäis. Toivotaan parasta ;)

Tsempit muille piinailijoille! Täällä ei niin mitään raskauteen viittaavaa... :( Voi kun osaisi pääkopan kääntää niin et ei pettyisi jokaisesta kp1 vaan jaksaisi pitää maltin mukana tässä...

Dpo7 siis tänään ja jos tämä tästä raskaudeksi muuttuu niin ihmettelen. Aiemmin olen tunnistanut raskaudet aikaisessa vaiheessa. Vaikka niistä on vuosia aikaa niin luulisi tatsin pysyneen...:D

Takaisin