Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ei kyllä ole oireen oiretta... Ei merkkiäkään kiinnittymiskivuista. Vähäinenkin toivo hiipuu... Dpo 6 siis menossa.
Täällä ei kyllä ole oireen oiretta... Ei merkkiäkään kiinnittymiskivuista. Vähäinenkin toivo hiipuu... Dpo 6 siis menossa.
Mitä netissä lukee niin dpo 9 olis yleisin kiinnittymispäivä, sen jälkeen 7-8 ja 10-11, eli ei mitään hätää vielä
Mulla oli tossa äsken parin tunnin mittainen vatsajomottelu, en kyllä usko olevan mitään kiinnittymistä kun vaihdellen jomottelee vasenta ja oikeaa puolta ja oikealta puolen kyllä irtosi mutta en ymmärrä miksi myös vasenta jomottelee. Weird. Menisipä päivät nopeasti, voisi ehkä odottaa jotain testeissä näkyvän, nyt sitä vaan näkee omiansa heh :D
Mä oon nyt viime huhtikuusta asti käyttänyt Flota. Tänä aikana mulla on ollut aina kaksi lyhyempää kiertoa (28-31 päivää), jonka jälkeen yksi pidempi kierto (35-37 päivää). Ja sama kaava toistuu koko ajan. Mistähän tää johtuu?
Hei te kehoa minua paremmin tuntevat / asiaan enenmän perehtyneet. Vatsakipuja kun on niin monenlaisia. Itse kyllä erotan gynen puolen tuntemukset ruuansulatuselimistön jutuista, mutta siihen se sitten jääkin. Menkka-, ovulaatio- ja kiinnittymiskivut - eroaako kovuudeltaan, paikaltaan, kestoltaan, muuten vaan tuntemuksiltaan miten? Totta kai kaikilla yksilöllistä, mutta mielellään kuulisin jos joku osaa omia tuntemuksiaan vertailla. :)
Hei, oiskohan itellä eilen voinut olla kiinnittymiskipua? Tuntu keskellä mahaa, tai ehkä ihan vähän enempi oikeella, semmonen tosi kova, pistävä kipu joka tuntu et meni koko kropan läpi selkään asti. Ja selän puolelta tuntu että säteili jalkaan asti. Sitä kesti ehkä muutaman minuutin ja sit helpotti. Tänään on Dpo7. Vai tekeekö mieli vähän tepposia ku nii kovasti toivos olevansa raskaana
Hei, oiskohan itellä eilen voinut olla kiinnittymiskipua? Tuntu keskellä mahaa, tai ehkä ihan vähän enempi oikeella, semmonen tosi kova, pistävä kipu joka tuntu et meni koko kropan läpi selkään asti. Ja selän puolelta tuntu että säteili jalkaan asti. Sitä kesti ehkä muutaman minuutin ja sit helpotti. Tänään on Dpo7. Vai tekeekö mieli vähän tepposia ku nii kovasti toivos olevansa raskaana