Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomasitko sivuoireita? Mä oon ihan kauhuissani täällä jos aiheuttaa tällaista väsymystä. Lamaannuttavaa... En muista aiemmin tällaista oiretta mut siitä viime käytöstä nyt on jo melkein 10 vuotta. :confused:
Kauhea väsy ja rinnat arat oli ainakin.

Moikka, uusi täällä! Viikonloppu meni selaillessa sekä kuumeilijoiden että syksyn odottajien ketjuja, toiveena toki liittyä marraskuisiin, mutta täällä sitä nyt ollaan. Hyvin sekava romaani tulossa, sorry siitä.

Esikoinen syntyi 1/17, lähes oireeton raskaus ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi (ajatuksella saa sitten tulla kun on tullakseen, halusi onneksemme tulla HETI). Kierto ei ole vielä käynnistynyt, edelleen imetän (tosin viimeisen kk aikana kerrat vähentyneet lapsentahtisesta 1x vuorokauteen). Joulukuun alusta ehkäisy pois, taas ajatuksella saa tulla jos on tullakseen, ei kiirettä mutta ihananhan se olisi pieni ikäero.

Kroppa tuntui menevän ihan sekaisin tuosta imetyksen vähentymisestä, testejä tehnyt tuosta joulukuusta asti koska esikoisen ainoat oireet lievä rintojen kipu ja menkat myöhässä. Negatiivisia kaikki, viimeisin tänä aamuna. MUTTA SIIS SYY MIKSI OLEN TÄÄLLÄ: ihan selkeät menkkaoireet jo torstaista asti, omasta päästä keksitty ovulaatio 2-3 viikkoa sitten (siitä 2 viikon pahoinvointi joka loppui vatsa+selkätuntemuksiin, pissalla juoksemiseen, rintojen arkuuteen ymym). Päässä ajatus, menkat alkaa viikonloppuna tai testi on positiivinen. No ei niin kumpaakaan.

Täällä nyt kriiseilen itseni kanssa koska a) mistä nämä oireet johtuu jos ei noista b) ovulaatio, kierron käynnistyminen ja sitä myötä menkat/raskaus voi olla vaan omaa kuvitelmaa c) ei loppunut oireet tähän neg testiin eli mitääää. Eikä siis mitään kiirettä, esikoinen vielä PIENI ja jos kierto ei edes käynnistynyt niin turhaanhan mitään odottelen. Mutta yllätyin kuinka petyin tuohon aamun viivattomuuteen, taisin psyykata niin itseni olemaan raskaana.

Tällainen avautuminen näin maanataiaamuun, todellisuudessa ei siis mitään isoa eikä tod näk oikeaa ongelmaa olekaan, mutta piti päästä johonkin purkamaan. Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun asti. :) Tsemppiä kaikille yritykseen ja positiivista viikkoa!

Tervetuloa Punis!
Suosittelen myös piipahtamaan tuolla imettävissä kuumeilijoissa :D
Sen verran tutulta kuulostaa sinun tarina.
Siellä monilla (myös minullakin oli) samanlaista oireilua. Saattaa olla että se kierto siellä taustalla koittaa itseään käynnistellä :)

Pikaista tärppiä teillekin toivotaan!

Hei kiitti vinkistä Vaiana! Vielä vähän hakusessa tämä foorumin käyttö ja oikeiden ketjujen löytäminen, esikoisen aikana aktiivisesti lueskelin mutta nyt vasta uskaltauduin kirjoittamaan. :) Pää myös sekaisin tästä kropan mylläkästä ja viikon lähes neljän seinän sisällä olemisesta esikoisen räkätaudin takia - google EI ole kaveri tällaisina aikoina haha.

Kolmas päivä jo vilkkuvalla hymynaamalla

Kolmas päivä jo vilkkuvalla hymynaamalla
Mulla tuli niitä tässä kierrossa yhdeksän :grin Ja vasta sen yhdeksännen päivän jälkeen ohjeessa neuvotaan vasta lopettamaan tikuttelut koska tod.näköisesti ovista ei tällöin tapahdu. Joten älä vielä hätäile tosta kolmesta päivästä :)

:signs003

Mulla tuli niitä tässä kierrossa yhdeksän :grin Ja vasta sen yhdeksännen päivän jälkeen ohjeessa neuvotaan vasta lopettamaan tikuttelut koska tod.näköisesti ovista ei tällöin tapahdu. Joten älä vielä hätäile tosta kolmesta päivästä :)

:signs003

En toki, viime kesänä mulla tuli 6 vilkkuvaa jonka jälkeen tuli pysyvä. Mutta en usko että silloin ovista tapahtui, kun oon näitä pysyviäkin naamoja saanut muttei ovista oo tapahtunut kun on varmistettu verikokeessa. Mut toivotaan että tässä kierrossa se ovis tapahtuisi! :)

Mulla joskus vilkkui monta pvää ja sit loppui tikut kesken..
Mitä tarkoittaa jos ei ovuloi tai siis tarkoitan että miksi ei?? Missä ”vika”?

Moikka:) Minä olen 2,5v pojan äiti ja nyt haaveissa toinen lapsi. Täällä jännätään kuinka käy. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina ja kovasti tekis mieli jo testailla mutta pitää jaksaa odottaa vielä[emoji16] Kiva liittyä teidän seuraan kun ketkään muut ei tätä kuumeilua vois paremmin ymmärtää[emoji4]

Moikka:) Minä olen 2,5v pojan äiti ja nyt haaveissa toinen lapsi. Täällä jännätään kuinka käy. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina ja kovasti tekis mieli jo testailla mutta pitää jaksaa odottaa vielä[emoji16] Kiva liittyä teidän seuraan kun ketkään muut ei tätä kuumeilua vois paremmin ymmärtää[emoji4]

Samassa testauspäivässä mennään! Täällä ensimmäinen yrityksessä, ei oo vielä tärpännyt vaikka 1v6kk yritetty. Letrot tupla-annoksella nyt tässä kierrossa ja kaikki sormet ja varpaat ristissä :)

Uusille tervetuloa!
Mulla yhdessä kierrossa oli käytössä cb dual testit, ehdin kaikki käyttämään, 9 niistä vilkkuvaa naamaa ja sitten loppui testit, Ovis olikin siitä sitten vasta kolmen viikon päästä. Tosi herkästi varmaan hormooninousuihin reagoivat tms.
Tänään dpo 5-6, ja oviksen jälkeen on kyllä joka päivä alavatsaa särkenyt jostain syystä, ei voi olla mitään raskausjuttua niin nopeasti niin voisikohan olla joku kysta tms :/ Inhottavaa. Sen muistan viime raskaudesta että alavatsajomottelut alkoi ennen kuin plussasin mutta ei kuitenkaan heti oviksen jälkeen, jotain outoa meneillään. Pari päivää niin aloitan testailut, joku 50 testiä odottamassa :D

Lauantai aamuna seksiä, su-ma yönä seksiä, tänään ei ollu seksiä kun Mies heräsi vasta klo 17 jälkeen ja sitten lähtikin töihin. No huomenna sitten!

Heippa kaikki, liityn tänne kun ensimmäinen raskaus meni kesken.
Mulla sellainen tilanne, että pitää odotella ensimmäiset menkat pois alta ja sitten saamme alkaa yrittämään uudestaan. Jälkivuotoa enää niukasti ja toivonkipinä on herännyt että ekat menkat saattaa tulla jo kuukauden sisään.

Uusille tervetuloa!
Mulla yhdessä kierrossa oli käytössä cb dual testit, ehdin kaikki käyttämään, 9 niistä vilkkuvaa naamaa ja sitten loppui testit, Ovis olikin siitä sitten vasta kolmen viikon päästä. Tosi herkästi varmaan hormooninousuihin reagoivat tms.
Tänään dpo 5-6, ja oviksen jälkeen on kyllä joka päivä alavatsaa särkenyt jostain syystä, ei voi olla mitään raskausjuttua niin nopeasti niin voisikohan olla joku kysta tms :/ Inhottavaa. Sen muistan viime raskaudesta että alavatsajomottelut alkoi ennen kuin plussasin mutta ei kuitenkaan heti oviksen jälkeen, jotain outoa meneillään. Pari päivää niin aloitan testailut, joku 50 testiä odottamassa :D

Samoissa mennään:happy: Täällä myös dpo5. Millon aiot alottaa testailun? Miulla on kans ollu oviksesta asti alaselkä kipeä. Yleensä kipeytyy tällä tavalla pari päivää ennen menkkojen alkua. Onks siul mitään muita tuntemuksia? Tänään tuli läjä r-testejä postissa, kummittelua jo kohta alotella:joyful:

Onks kenelläkään menossa pitkä kierto?:anyone

Tänään mulla kp35, Flon mukaan piti menkat alkaa tosiaan tänään, ja eipä alkanut... mutta näyttää että ”11 päivää myöhässä”o_O

Vatsa nippaillut varmaan jo kuukauden, nälkä + makeanhimo aivan järkkyä:grinmenkkaoireita siis muttel alavatsan&alaselän kipua vielä (aina tulee just ennen ku alkaa)..

Päivittelen joka pvä samoja juttuja, on tää odottelu vaan pirun tylsää:hungover:

Samoissa mennään:happy: Täällä myös dpo5. Millon aiot alottaa testailun? Miulla on kans ollu oviksesta asti alaselkä kipeä. Yleensä kipeytyy tällä tavalla pari päivää ennen menkkojen alkua. Onks siul mitään muita tuntemuksia? Tänään tuli läjä r-testejä postissa, kummittelua jo kohta alotella:joyful:

Tissit on tosi kipeet ja ne ei oo koskaan kipeet :O Ennen oli menkkojen aikana mutta ei oo enää vuosiin ollut eikä ikinä ennen menkkoja :o tossa varmaa ke-to alotan testailun, eka noita halvempia testejä ja sitten dpo 9 pregcheckiä :D

Tänään oli tullut kanta palveluun tekstit IVF suunnittelu käynniltä mikä oli 20.2.Ei ollut kivoja tekseja mieltä alentavia tekstejä.Kumpanenkin ollaan ylipainoisin ja sen olen tienyt että painoa on hieman minulla liikaa mutta miehelläni on vain lihasmassaa hän käy kuntosalilla 5krt viikossa ja on vieläpä kaiken lisäksi 190cm pitkä.Lääkäri nyt ymmärsi omiaan.Teksteissä oli että monirakkulaiset munasarjat olisivat ja kukaan lääkäri ei ole sellaisesta maininnut ennen ja oireitakaan minulla ei ole ei ole esim vatsakipua kuukautisten aikaan tai mitään hartia pistoksia vain aika runsasta karvan kasvua.Silti diagnoosi ei muuttunut on edelleen selittämätön lapsettomuus.Siellä myös puhuttiin niistä vanhoista johtofollukkeleista ja kystistä.Kystät ei kuitenkaan ole täynnä nestettä.Lääkäri sanoi että näkyvyys on heikko koska on 2kp ja vuotoa on ja tarkkaa diagnoosia ja hyvää näkyvyyttä ei ole kuukautisten takia.Suunnittelussa sukupuolitautitestit ja puolisolle AMH verikoe ja kilpisrauhasverikokeet muut yleiset verikokeet normaalit.Sopimukset/suunnitelmat allekirjoitettu ja kotiin pakastealkio sopimukset saaneet mukaan luettavaksi/allekirjoitettavaksi.Lisäksi näiden kaiken lisäksi oli että gonal-F annostus voisi olla ehkäpä 125iu ja maaliskuussa alkavasta kierrosta olisi eka IVF mutta pitää ottaa PÄÄSIÄINEN huomioon ja sen hetkisen tiedon mukaan punktioon ei mahdu mutta tilanne voi muuttua näiden viikkojen aikana sanottiin kanta palvelun teksteissä toivotaan kuitenkin parasta näiden kaiken masennuksen keskellä.

Takaisin