Kauhea väsy ja rinnat arat oli ainakin.Huomasitko sivuoireita? Mä oon ihan kauhuissani täällä jos aiheuttaa tällaista väsymystä. Lamaannuttavaa... En muista aiemmin tällaista oiretta mut siitä viime käytöstä nyt on jo melkein 10 vuotta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kauhea väsy ja rinnat arat oli ainakin.Huomasitko sivuoireita? Mä oon ihan kauhuissani täällä jos aiheuttaa tällaista väsymystä. Lamaannuttavaa... En muista aiemmin tällaista oiretta mut siitä viime käytöstä nyt on jo melkein 10 vuotta.
Mulla tuli niitä tässä kierrossa yhdeksän Ja vasta sen yhdeksännen päivän jälkeen ohjeessa neuvotaan vasta lopettamaan tikuttelut koska tod.näköisesti ovista ei tällöin tapahdu. Joten älä vielä hätäile tosta kolmesta päivästä :)Kolmas päivä jo vilkkuvalla hymynaamalla
Mulla tuli niitä tässä kierrossa yhdeksän Ja vasta sen yhdeksännen päivän jälkeen ohjeessa neuvotaan vasta lopettamaan tikuttelut koska tod.näköisesti ovista ei tällöin tapahdu. Joten älä vielä hätäile tosta kolmesta päivästä :)
Moikka:) Minä olen 2,5v pojan äiti ja nyt haaveissa toinen lapsi. Täällä jännätään kuinka käy. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina ja kovasti tekis mieli jo testailla mutta pitää jaksaa odottaa vielä[emoji16] Kiva liittyä teidän seuraan kun ketkään muut ei tätä kuumeilua vois paremmin ymmärtää[emoji4]
Uusille tervetuloa!
Mulla yhdessä kierrossa oli käytössä cb dual testit, ehdin kaikki käyttämään, 9 niistä vilkkuvaa naamaa ja sitten loppui testit, Ovis olikin siitä sitten vasta kolmen viikon päästä. Tosi herkästi varmaan hormooninousuihin reagoivat tms.
Tänään dpo 5-6, ja oviksen jälkeen on kyllä joka päivä alavatsaa särkenyt jostain syystä, ei voi olla mitään raskausjuttua niin nopeasti niin voisikohan olla joku kysta tms :/ Inhottavaa. Sen muistan viime raskaudesta että alavatsajomottelut alkoi ennen kuin plussasin mutta ei kuitenkaan heti oviksen jälkeen, jotain outoa meneillään. Pari päivää niin aloitan testailut, joku 50 testiä odottamassa :D
Samoissa mennään Täällä myös dpo5. Millon aiot alottaa testailun? Miulla on kans ollu oviksesta asti alaselkä kipeä. Yleensä kipeytyy tällä tavalla pari päivää ennen menkkojen alkua. Onks siul mitään muita tuntemuksia? Tänään tuli läjä r-testejä postissa, kummittelua jo kohta alotella