Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jälleen kerran todella surullisia uutisia.Syvimmät pahoitteluni kaikkille ketkä ovat kokeneet km tai kemiallisen raskauden.Itse olen kokenut kohtukuoleman.Meidän rakas tytär olisi tällä hetkellä 1v3kk.

Itsellä nyt vajaa 6 viikkoa lääkinnällisestä tyhjennyksestä ja vuoto se vaan edelleen jatkuu vähäisenä. 4 viikkoa tyhjennyksestä vuoto muuttui mun mielestä menkoiksi ja niitä on nyt jatkunut sellainen 11 päivää, tosin muutaman ensimmäisen päivän jälkeen lähinnä pientä tiputtelua vaan, välillä tulee vähän enemmän, välillä ei yhtään. Ovista rupesin tällä viikolla nyt ekaa kertaa ikinä testailemaan, että vähän näkis mitä tässä kropassa tapahtuu ja tänään alkoi herkkä liuskatesti selvästi tummumaan. Täytyy testailua jatkaa lähipäivät, mutta jonkunlainen kierto toivon mukaan olis käynnissä kuitenkin... Jaksettiin jopa puuhastella tänään vaikka 12 tuntia muuttoa takana eilen :)

Kuinka kauan muilla on eka kk-vuoto jatkunut lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen? Loppuukohan tää ikinä :confused: Onkohan mahdollista edes raskautua tämmöisessä tihkuvuodossa...

Surullisia tarinoita. :( Meidän enkelityttö olisi nyt jo 11 vuotta. Me muistamme häntä perheenä aina synttäripäivänä, jolloin leivomme ym. Eli juhlimme synttäreitä. Ihan konkreettisesti katamme myös pöydän hänelle silloin. Se on näille meidän muille lapsille ollut tärkeä ja konkreettinen traditio. :)

Näitä kertomuksia kun lukee ja kun miettii miten työn alla osalla lasten saanti on niin lottovoitto se raskaus ja lapsi kyllä on....

Täällä dpo 8 ja pientä menkkajoulintaa mahassa. Eli perus oire jos alkaa menkat lugeista huolimatta jo vkl. Jippiii...

Moi kaikki! Enpä ookaan ennen pyörinyt täällä kuumeilijoiden palstalla. Me ollaan 26 ja 28 ja meillä on 10/15 syntynyt tyttö. Nyt on aloitettu toisen yritys. Itse oon kuumeillut vakavasti puolisen vuotta ja nyt pitkään jatkuneen ja lempeän hiostamisen jälkeen mies on lopulta innostunut myös! JEEEEE! Nyt on menossa kp 2 ja edellinen kierto oli oikeestaan jo eka yrityskerta. Mut niin hyvät fiilikset kun yhdessä kuumeillaan ja haikaillaan toista vauvaa, vaikka mies eilen meinaskin jo luovuttaa saman tien kun menkat alkoi. Mut sain sen järkiinsä ja uutta toivoa heräteltyä :D Esikoinen tuli iloisena yllätyksenä ehkäisyrenkaasta huolimatta niin ei ollakaan ennen mietitty näitä juttuja vielä. Mutkia matkaan tuo se että mies on ulkomailla seuraavat 2-4 yrityskertaa... :( Kiertokin vaihtelee vielä edellisen raskauden jäljiltä 29-40 päivän välillä eli täytynee tutustua ovistesteihin sitten kun ollaan samoissa maisemissa taas.

Kp 23 menossa ja varmaanki dpo 1, luulisin ainaki. Eilen aamulämpö oli 0,8°C korkeempi ku toissapäivänä mut tönää unohdin mitata :( Mut luulennet ovis ollu joko eilen tai toissapäivänä/yönä. Eilen semmoset mahan vihlonnat, et huhhuh. Tuntu kuitenki eniten keskellä alamahassa, välillä jommalla kummalla puolen sivussa vaihtelevasti :D Mut sellasta selkeetä oviskipua ei ollu. Eilen alko tissitki jo kipeytyyn, niin siitäki päätellen ovis ois olli toissa yönä. Toissapäivänä illalla myös talleteltu, eilen ei ku mies oli nii väsyny :/
Toivottavasti ne ovistestit ny saapuis ens kiertoo varten :) Yhtään en tiä et koska menkkoja odottelis. Sovellukset näyttää, että 8pv päästä. Mut jos ovis on ollu vasta eilen/toissapäivänä niin en ny niitä odottelis viel tolloin alkaviks. Noh aika näyttää :)

Kävin sitten aamulla vahvistamassa testillä omat negafiilikset. Täysin tyylipuhdas nega tuli. :rolleyes: Joo, eipä se dpo9 läheskään aina näy muutenkaan, mutta... Miksi pitääkin kiusata itseään tekemällä näitä testejä. Mahassa pientä menkkajoulintaa enteilemässä kuukautisia ja silti se pieni osa itseä elättelee toiveita jos kuitenkin... :(

Kävin sitten aamulla vahvistamassa testillä omat negafiilikset. Täysin tyylipuhdas nega tuli. :rolleyes: Joo, eipä se dpo9 läheskään aina näy muutenkaan, mutta... Miksi pitääkin kiusata itseään tekemällä näitä testejä. Mahassa pientä menkkajoulintaa enteilemässä kuukautisia ja silti se pieni osa itseä elättelee toiveita jos kuitenkin... :(

Täällä aivan sama homma. Vaik onha nää aikasia päiviä testata mut kyllä se nega silti masentaa:oops:

Kiinnittymisestä riippuu milloin näkyy testissä ja kiinnittyminen voi tapahtua dpo 6-12 tai aiemmin tai myöhemmin :) on se kurjaa odotella, toivotaan pikaisia plussia!

Heippa kaikki, liityn minäkin tänne joukkoon!

Olen 26v, mies 28v, esikoista kuumeillaan. Omat hankaluutensa tähän tuo miehen reissutyö, ja varmasti hetki menee että kroppa alkaa toimia kunnolla kun 11v tuli e-pillereitä käytettyä. Eilen otin viimeisen pillerin joten nyt vaan odotellaan menkkoja että pääsee aloittamaan...
Jouduin lopettamaan liuskan kesken ja tänään on vasta kp16, mikäli oon osannut oikein laskea. Saa nähdä miten käy nyt tämän kierron kanssa sitten, sekaisinhan se on varmasti joka tapauksessa. Pöh.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

Tervetuloa uudet! :)

Liikaa näitä surullisia tarinoita<3 On tämä lapsen saaminen kyllä käsittämättömän hankalaa. Todellakin lottovoitto, kun sen pienen syliin asti saa. Tsemppihalaus kaikille<3

On: Toista päivää vilkkuva naama. Ovulaatio lähestyy.
Viime yönä alkoi pojalla vatsatauti. Ja tavaraa tulee molemmista päistä. Ihan kamalaa ja sääliksi käy pientä :(
Toivon kyllä niiiiin ettei me vanhemmat tätä saada.. silloin jää 99% varmasti myös ovis hyödyntämättä :banghead:

Meitähän on monta uutta tullut! Kyllä niin vielä kierrottoman elämä on ärsyttävää, kun 'oireita' tulee ja menee.... Eilen ensimmäinen vuorokausi kokonaan imettämättä, katsotaan oliko toissa ilta siis viimeinen (apua alkaa melkein itkettää ajatus...) imetys vai jatkuuko vielä. N. 1v2kk kuitenkin tätä matkaa meillä kestänyt. <3 Ainut oire esikoisesta tissien kipu joka alkoi viime vklp, voimistui eilen tosi paljon - nega aamulla. Ei kuitenkaan tunnu semmoiselta maitokivulta. Outoa. Jännää tämä elämä. Positiivista viikonloppua kaikille! :)

Mulla tuli tänään jo seitsemäs vilkkuva hymynaama. Nyt lopetan sen testailun ja napsin primot loppuun ja jään odottaa menkkoja.

Toivottavasti pääsen ensi kierrossa piinailemaan monen kuukauden jälkeen! Täytyy siis toivoa että letrozol annosnosto auttaisi.

Alinah kp27

Vuosi sitten jätettiin ehkäisyrengas pois ja annettiin vauvalle lupa tulla. Ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut :sad001 Olisi ollut niin huippua saada tänään dpo 10 kunniaksi haamulainen testiin jo tuon "merkkipäivänkin" takia mutta p*****e siinä testissä mitään näkynyt. Ja tuskin tulee tässäkään kierrossa mitään näkymään! :banghead:

Ihan lupaavaltahan tuo ovistesti näyttäis, eilen ei vielä ihan niin tumma testiviiva kuin kontrolli, tänään tummempi. Nyt pienelle salijumpalle ja sen jälkeen nokostelut miehen kanssa luvassa... Hyvä päivä :)

IMG_20180302_115555.jpg

Kp 26. Viime aikoina kierto ollut 33 päivää eli viikon päästä odotellaan menkkoja tulevaksi. Tää kierto mennyt meillä ihan ohi, ei oo kertaakaan touhuiltu loppuun saakka. Ollut tosi kummallinen kuukausi, kaikkea odottamatonta tapahtunut. Ens kuussa vois taas aktivoitua. Oikeestaan ihanaa kun ei tarvi miettiä nyt raskauden mahdollisuutta.

Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Onnea plussanneille!

Ja pahoittelut kaikille keskenmenon tai kohtukuoleman kohdanneille, sekä pitkä- aikaisen lapsettomuuden kanssa kamppaileville!

Mulla menossa kp 2 ja tiättekö. Mulla ei oo juuri kipuja. Oon ihan hämilläni! Yleensä 2-3 ekaa päivää on endon takia ihan h*lvettiä, mut nyt välillä ei oo mitään, välillä pientä jomotusta. Wtf. Häviskö mun endo? :D Vuoto on kyllä normaalin runsasta.

Täällä menossa kp 15, saas nähdä tuleeko ovis jo tässä parin päivän sisällä kun jomoilee ja tänään oli pieni päänsärkykin. Vielä näyttää tyhjää ympyrää ovistestit.

Vuosi sitten jätettiin ehkäisyrengas pois ja annettiin vauvalle lupa tulla. Ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut :sad001 Olisi ollut niin huippua saada tänään dpo 10 kunniaksi haamulainen testiin jo tuon "merkkipäivänkin" takia mutta p*****e siinä testissä mitään näkynyt. Ja tuskin tulee tässäkään kierrossa mitään näkymään! :banghead:

Mulla meni 14 kk ehkäisyrenkaan poistamisen jälkeen ekaan plussaan. Isot peukut, että sielläkin plussa tulisi pian

Takaisin