Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu, harmi että ikävää tekstiä lekurilta. Toivottavasti tilaa tulee pian, jotta pääsette hoidoissa eteenpäin <3

Neljäs päivä vilkkuvalla naamalla, munasarjat tuntuu kipeiltä.

Heitsu toi on kyllä persiistä kun saa lukea asioista eikä kasvotusten kuulla. On itsellä kans kokemusta. Toivottavasti kuitenkin saatte ajan pian ja pääsette tositoimiin <3

Kp36 teenkö testin? testaanko uudestaan siis kun (kp30 viime viikon ke) testasin negan..
Varmaan vaan rahan tuhlausta ostaa ees testi..
Kiusaan vaan itteeni..

Ootteko talletellu tällä välin, jos olisikin Ovis ollut myöhemmin :)

Ollaan joo mut paljon vähemmän kylläkin kun luulin et ovis olis ollut aikaisemmin jo:meh:
Jos nää kierrot nyt pysyy näin pitkinä niin ainakin sit tiedän jatkossa että ovis tulee myöhempään ja alan kans testaa ovistikuilla taas ens kierrosta:wideyed:

No huh! :D täällä sama dpo (oletetusti). Pitäiskö itsekin? Huomenna vaikka ovistestillä? :D

Tai no dpo on 5-7 riippuen mistä laskee oviksen, lämmöt mulla ei kerro ihan tarkalleen kun nousevat niin hiljaksiin. Ei kait se oikeesti viksua oo testaa ennen dpo 9 ainakaan kun yleensä siihen mennessä vasta kiinnittyminen tapahtunut :) Muutta kun ei malta :D

Tai no dpo on 5-7 riippuen mistä laskee oviksen, lämmöt mulla ei kerro ihan tarkalleen kun nousevat niin hiljaksiin. Ei kait se oikeesti viksua oo testaa ennen dpo 9 ainakaan kun yleensä siihen mennessä vasta kiinnittyminen tapahtunut :) Muutta kun ei malta :D

Mä mietin jos olis lauantaihin jaksanut odottaa.... En kyl oikein tiedä miksi niin jännäilen edes. Eka kierto lugejen kanssa, pitäisi jännätä auttaako luteaalivaiheeseen eikä heti odottaa raskausihmettä. :rolleyes:

Mut tää on tätä :D

Mä mietin jos olis lauantaihin jaksanut odottaa.... En kyl oikein tiedä miksi niin jännäilen edes. Eka kierto lugejen kanssa, pitäisi jännätä auttaako luteaalivaiheeseen eikä heti odottaa raskausihmettä. :rolleyes:

Mut tää on tätä :D

Kääk joko työ ootte alottanu testailun?:woot: Itellä myös
tänään dpo6-7 ja aattelik testata aikasintaan lauantaiaamuna. Mut nyt haluttas itelläkin jo kohta alkaa testailee

Heips! Kirjoittelin aiemmin tuolla 2017-ketjussa. Joulun jälkeen tuli taukoa, kun kännysovellus ei suostunut pelittämään, oli työpaikan vaihtoa ja muuta. Nyt pääsin taas takaisin gameihin Ehkä joku muistaa mut.

Tarinaa: Vuosien ehkäisyrinkulan käytön jälkeen ehkäisy pois 12/2016. Luomuplussaa ei viime vuonna ahkerasta yrittämisestä huolimatta kuulunut. Käytiin miehen kanssa jo ensi tapaamisella Naistenklinikalla, ravitsemusterapeutilla (koska painoa pitäis saada alas) ja perus labroissa. Nopeasti tutkimukset (jos tarvii) hyvä saada käyntiin, sillä ikää on jo reippaasti yli 30v. ja esikoinen vasta haaveissa. Kierrot on heitelleet rinkulasta luopumisen jälkeen sinne sun tänne (stressi tuppaa vaikuttamaan myös), mutta oviksen löydän kuitenkin useimmiten hyvin. Tunnistan selkeästi kierron vaiheet kropasta. Tänään dpo12. Eilen illalla erehdyin tekemään raskaustestin (varmaan turhan aikaisin) ja mitämitämitä, sain elämäni ensimmäisen haalean viivan. Oikeesti. Piti oikein mieheltäkin kysyä näkeekö se mitään ja näki. Kovin oli vielä vaalea, mutta iloitsin jo siitäkin isosti. Nyt vaan toivon tarrasukkia ja plussatuulia kovasti, että viiva vahvistuisi lähipäivinä ja vielä pysyisikin. Pitäkäähän peukkuja ja varpaita pystyssä ❤ Tsemppiä kaikille!

Kp 12 tänään ja nyt tässä parina päivänä tullu peittoa heiluteltua. Alunperin mietin etten tähän kiertoon ostaisi ovistikkuja enää kun ne kolme jo käytin, mutta nyt alkoikin jäätävä hermostuneisuus että missaan oviksen :D tohon tikutteluun jää niin koukkuun :P tilasin sit raskauskeijusta lisää :shy:

Limat alkaa vahvistumaan ja nyt muutamana päivänä oon ottanu lasillisen greippimehua varmuuden vuoksi jos olis jotain hyötyä :happy:

Takaisin