Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään aloitettu taas primolutin napsiminen ja tilasin taas ensi kiertoon CB kaksoishormooneja paketin. Vanhaasta paketista jäljellä 5 testikasettia.

Tänään tuli viides vilkkuva hymynaama, mut mä en nyt enään jaksa odotella ja ihmetellä kierron venymistä niin aloitin nyt ne primot. Tänään kp25, lyhyempi kierto nyt kun edellinen. Joka oli sen 54päivää!

Oviskivut itsellä aina toispuoleisia jomotuksia ja repimistä ja on niin kovaa että on vaikeuksia liikkua ja kaikki tärinä tuntuu inhottavalta. Täytyy nousta istumasta ja laskeutua istumaan tosi loivin liikkein tai tuntuu että jotain repeää alavatsassa.

Menkkakivut jomottaa koko alavatsaan. Eniten keskelle. Tuntuu kuumottavalta jomotukselta ja paineelta.

Kiinnittymiskipu pistävää/vihlovaa kipua keskellä alavatsaa. Saattaa kestää minuutin pari, tulla pari kertaa.. ja Jatkuu menkkamaisena jomotuksena kun munasolu porautuu limakalvoille (voi myös tulla vähän verta vv mukana) ja kohtu alkaa kasvaa.. alkuraskauden kipu on ihan samanlaista itsellä kuin menkkakivut. Tosin x10. Sohvassa sikiöasennossa oli paras.

Kiitti Unicorn! Täällä kyllä meinaa olla noita kaikkia ihan sikinsokin... Ehkä se muutaman viikon takainen ei ollutkaan ovulaatio vaan joku kropan käynnistymishomma / minun kuvitelmaa. Ja sit nyt nää 'selkeät menkat' jotka ei vaan ala oiskin nyt ovis? Eeeeen tiiä, sekavaa tämä (imettävän) naisen elämä. Mutta jotain tämä kroppa yrittää ja tekee erilailla kun ei tällaisia tuntemuksia ole ollut synnytyksen jälkeen aiemmin. Wiööörd. :D

Muoks: Säteileekö jollain kivut selkään tai jalkoihin? Ajattelin ensin että menkkajomot myös selässä, mutta sitten jo semmoinen olo että iskikö tähän vielä joku hemmetin iskias muiden olojen päälle... Jomotusta ja kuumotusta. Eikä semmoista pissatulehdus kipua kuitenkaan.

Ajattelin että jes, kahden viikon (oviksen ja menkkojen välinen, jepjep, mistähän senkin keksin...) pahoinvointi loppui, mutta eiköhän tänään esikoisen kerhossa joku alkanut oksentaa niin etova olo palasi - sormet ristissä että entinen vaiva palasi eikä mikään noro. ANTEEKSI kamala vatvominen, kaipasin pientä purkaantumista.

Muokattu viimeksi:
Niiiiin ja munasolun kasvukivut on sit vielä erikseen ennen ovista :D luulin sitä ennen ovulaatioksi ennenkö aloin tekee ovistestejä ja pääsin jyvälle kierron vaiheista ja tuntemuksista :P

Helou, vieläkö mahtuu mukaan? Täällä toisesta lapsesta haaveilee 26-vee 2/2016 syntyneen tytön äiti. Kaikki lähipiirissä tehtailevat urakalla vauvoja, enkä päässyt välttymään vauvakuumeelta, vaikka muiden kiiruiden takia se olisi ollut vielä suotavaa. Jonkun aikaa olen teitä seuraillut, ja ajattelin liittyä joukkoon purkamaan itseäni ja fiilistelemään onnistumisia.

Kortsu jätettiin nyt helmikuussa pois (ovulaation jälkeen) ja nyt menossa kp1. En meinaa oviksia tikutella, pupuillaan menkkojen jälkeen, kun siltä tuntuu, niin eikö se siitä :) Kierto mulla on jtn 25-28 pv, ja ovulaatio oli viime kierrossa (26pv) siinä kp10-11 paikkeilla.

Ja vielä, onnittelut plussanneille!

Paljon onnea Hentukka plussasta :)
Tervetuloa mukaan köhnö :)

Täällä kp22 ja taitaa ovis vihdoin olla käsillä. Ovistestit ei viel oo tullu, mut lämpöjä oon mittaillu. Eilen aamulämpö oli 35,2°C ja tänää 36,0°C.

Tänään tuli jo kuudes vilkkuva hymynaama. Ei tässä kierrossa kyllä sitä ovista tapahdu vaikka tuo laite naamaa vilkuttaa. Näin on ennenkin käynyt!

Tänään tuli jo kuudes vilkkuva hymynaama. Ei tässä kierrossa kyllä sitä ovista tapahdu vaikka tuo laite naamaa vilkuttaa. Näin on ennenkin käynyt!

Älä vielä luovuta! Mullakin vilkutti viime (plussa) kierrossa 6päivää ja seitsemäntenä pysyvä hymy.

Itsellä tänään ensimmäinen vilkkuva hymynaama. Samana kiertopäivänä kuin viime kierrossa. Toiveet nousee siis, ettei kierto mennyt kovin sekaisin kemiallisesta :shy: sormet ristissä, että ovulaatio tapahtuu. Odotettavissa sinne kp19 tienoille. Nyt siis kp12.

En usko ovikseen, niin se mulla vilkkui 6 päivää viime kesänäkin ja pysyvä oli 7 päivä muttei siitä kierrosta silti tapahtunut ovista vaikka tulikin pysyvä naama. Mulla ei oo mitään oireita mitkä viittaisi mahdolliseen ovikseen.

Hei mä joskus täällä olinki ja kerroin et toinen plussa saatiin tammikuussa syksysen km jälkeen. Viime viikol sain tietää et tämä toinenkin mennyt kesken. Su kaavittiin kun lähdin vuotamaan niin kovasti ja vaik tavaraa tuli luonnollisesti ei se riittäny eli aiheellinen oli. Eilen loppu vuoto nyt ootan ovista tai menkkoi. En voi käsittää kuinka taas näin kävi mut en tahdo luovuttaa! Kyl me se toinen pieni vielä saadaan oon ihan varma siitä. En vaan ymmärrä miten tää vauvakuume on niin hurja et päivittäin miettii vaan vauvoja. Ikävä on menetettyjä pieniäkin vielä. Jos en km saanu niin huhtikuussa meille olis tullu toinen pieni ja olisin nyt viimesilläni. Jotekin pelkkä ajatus saa jotenki niin surulliseksi.

Hempuliini, kyynelet silmissä :( syvimmät osanotot<3
Laitan kaikki toiveet teille menemään, että saatte pian plussan, joka pysyy kyydissä syliin asti<3

Hei mä joskus täällä olinki ja kerroin et toinen plussa saatiin tammikuussa syksysen km jälkeen. Viime viikol sain tietää et tämä toinenkin mennyt kesken. Su kaavittiin kun lähdin vuotamaan niin kovasti ja vaik tavaraa tuli luonnollisesti ei se riittäny eli aiheellinen oli. Eilen loppu vuoto nyt ootan ovista tai menkkoi. En voi käsittää kuinka taas näin kävi mut en tahdo luovuttaa! Kyl me se toinen pieni vielä saadaan oon ihan varma siitä. En vaan ymmärrä miten tää vauvakuume on niin hurja et päivittäin miettii vaan vauvoja. Ikävä on menetettyjä pieniäkin vielä. Jos en km saanu niin huhtikuussa meille olis tullu toinen pieni ja olisin nyt viimesilläni. Jotekin pelkkä ajatus saa jotenki niin surulliseksi.

Tsemppiä :/ meilläkin olis edellisen km- raskauden la ensviikon sunnuntaina. :/ sen jälkeen ei oo plussaa kuulunut. Kaksi vuotta yritystä takana tätä toista ja esikoista yritettiin neljä.

Hurjan iso voimahali sinne <3

En ookaan tänne vähään aikaan taas kirjotellu, mut seuraillu kyllä..

Täällä odotellaan oman kierron käynnistymistä, mut vähän sekavin mielin et uskaltaako kuitenkaan vielä sit lähtee taas yritää ku koko ajan takaraivossa et mitä jos menee taas kesken, mut sit toisaalta ei tekis mieli yhtään odottaa enempää :oops:

Kiitos kaikille! Toivon meille kaikille pikaisia plussa tuulia. Eikö hän nyt olis meidän kaikkien vuoro saada pieni syliin asti. <3

Hempuliini muistankin sinut. Ja ei voi olla totta että teille taas kävi noin. Pahoittelut ja halaus! Alkaa tuntua jo lottovoitolta jos saa vauvan. Meillä la huhtikuussa jos olis hyvin mennyt.

Tsemppiä uuteen yritykseen!

Mullakin ois ollu la toukokuussa jos ei olisi kemialliseksi jäänyt, ärsyttää kun oli yli 50 päivän pituinen kierto ja testit haamuili ja sit Digi antoi tuloksen raskaana 1-2. Ja sehän oli niin ihanaa kun vihdoin ja viimein tuli plussa, sit se onni mureni kun seuraavana päivänä alkoi vuoto. Sen jälkeen vielä pari päivää testit haamuili. Ton syksyisen kemiallisen jälkeen oli yks ovuloitu kierto ja sen jälkeen ei mitään!

Ehkä joskus tässä vielä toivottavasti pääsisi piinailemaan!

Muistan osan teistä huhtikuun ja toukokuun ryhmästä ja osa tuttuja km ryhmästä sekä syyskuisista jollon tää toinen baby ois syntyny mun synttäreinä. Viime synttärit kun meni lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Masentavimmat 23v synttärit ikinä!

Voimia kaikille vastoinkäymisiä kokeneille! :Heartred

Kamala lukea näitä, ja toivotaan, ettei näitä tarvitsisi enää kenenkään kohdata.

Itse kävin viime kierrossa gynellä, kun alavatsa on ollu turvoksissa ja olo ollut kuin raskaana olisi; koko ajan kohdussa ja munasarjojen kohdalla tuntui jotain kipua. Kohdussa oli nestettä mahdollisesti puhjenneesta kystasta, mikä ilmeisesti ärsytti myös suolta ja yhdessä aiheuttivat kipuilun. Nyt tietenkin murehdituttaa, poistuuko neste näiden menkkojen kanssa pois ja on turvallista ja mahdollista tulla silti raskaaksi...

Gyne ei kovin monisanainen ollut, kun yritin kysellä. Piti vissiin vähän tyhmänä, kun "näin normaalista" asiasta ajoin toiselle paikkakunnalle gynelle..

Takaisin