Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa <3
ImageUploadedByVau Foorumi1519571049.101023.jpg

Salainensydän, mulla hiiva ja vti olivat raskauden aiheuttamia mutta vasta reilusti plussauksen jälkeen. Nyt ennen viime menkkoja tuli hiiva mutta johtui varmaan aktiivisesta vaakamambosta tms koska raskaana en ollut. Myös vti jostain syystä vaivaa eniten talvella, johtuuko just kylmistä kuivista säistä vai mistä mutta menee ohi juomalla paaaaljon vettä, raskauden aikana ei mennyt vedenjuonnilla ohi :) eikä mulla vti koskaan oireile muuten kuin pissahädällä ja paineentunteella.

Salainensydän. Se on myytti, että vti tulis paleltumisesta. :) Eli tuskin on siitä. Itse veikkaisin nuita kuivia limakalvoja. Mielestäni kiinnittyminen ei tapahdu noin aikaiseen. Tai jos vaikka tapahtuukin, niin hcgtä alkaa erittyy vasta muutaman päivän jälkeen. Onko sinulla kirvelyä tai kutinaa?
Kiinnittyminenhän saattaa tapahtua dpo 6-7 paikkeilla, ainakin useimpien lähteiden mukaan. Mutta juu, epäilen toisaalta hieman itsekin että voiko olla raskauden takia juurikin ton hcgn nousun vuoksi :p Vaikka tosiaan oisikin tyyliin eilen tai tänään kiinnittyminen tapahtunut niin tuskin vielä ois oireita :grin Mutta ihmismieli on ihmeellinen kun haluaa toivoa :oops: Ja ei oo kutinaa eikä kirvelyä.

Salainensydän, mulla hiiva ja vti olivat raskauden aiheuttamia mutta vasta reilusti plussauksen jälkeen. Nyt ennen viime menkkoja tuli hiiva mutta johtui varmaan aktiivisesta vaakamambosta tms koska raskaana en ollut. Myös vti jostain syystä vaivaa eniten talvella, johtuuko just kylmistä kuivista säistä vai mistä mutta menee ohi juomalla paaaaljon vettä, raskauden aikana ei mennyt vedenjuonnilla ohi :) eikä mulla vti koskaan oireile muuten kuin pissahädällä ja paineentunteella.
Just tuota pissahätää ja paineen tunnetta mullakin on! Ja hankala pidätellä, piti suoja laittaa pikkareihin kun tippa tai pari meinaa väkisinkin lirahtaa :shy: Ja juominen ei oo mulla ainakaan toistaiseksi auttanut..

Ja kattili, onnea!!

Pistin just tilaukseen ebaysta ovisliuskoja 30kpl. Kai ne toimii yhtä hyvin kun raskauskeijun.

Onnea Kattili :)

Joku vitamiineista kyseli, meillä menee pelkkä D-vitamiini, foolin vois käydä hakemassa :)

Tiistaina poistettiin kapseli, mutta kesään asti mulla lääkitys, jonka jälkeen vasta pääsee yrittämään. Meillä lapset haluaa myös kovasti vauvaa (3 ja 2 vuotiaat pojat). Isompi on ehdottanut myös pikkuveljen vaihtamista vauvaan :D

o_O Äsken suihkussa pieni määrä eggwhite limoja, joukossa vähän kirkasta verta.
Mitäköhän tää kroppa nyt touhuaa :shifty:
Toivon todella ettei se km-vuoto nyt tee jotain mystistä paluuta.
Jospa oli vain jotain limakalvojen ärsytystä aamun talletteluhetkestä :D

Odotan malttamattomana että menkat alkaisi.. tänään kp34. Viime kierto oli jopa 44 ja sitä edellinen vaan 25:wideyed:
Kauhea väsy ja kylmä ollut, vatsa ja selkä ei vielä kipeinäo_O
Vois jo alkaa niin pääsis uuteen kiertoooon. Ärsyttää odottaa:meh:

Onnittelut Kattili plussasta ja Poikienäiti negasta! Hyvä että pääset sitten uuteen yritykseen.

Paljon onnea kattili :)

Mää tilasin eilen ovistestejä, vaikka aattelin koko ajan, että en tilaa enkä osta ettei tästä tuu sellasta tekemällä tekemistä :D En tiä miten mulla mielessä ovistestit ja toi liittyy toisiinsa :D
Lämmöt edellee matalat, limailu lisääntyny jo kohta viikon mut ovista ei näy eikä kuulu. Toivon vaa et kierto ei veny silti. Seuraavassa kierrossa si saa alkaa tikuttelee ovista ja alotan varmaan varmuudeks jostain kp 10-12 sitte. Mut siihenki on viä aikaa, ny menossa kp 18.
Flunssa on edelleen, mutta ei kuumetta niin täytyy työharjotteluun mennä vaikka olo vähä sellanen puoli tehoilla käyvä.

Kipeenä oloko voi sekottaa ovista? Kuinkaha kipee sitä pitäs olla, että siitä johtuen ovis myöhästyis? Tuskin tämmönen matalalla kuumeella ollu flunssa paljoo vaikuttaa..? :/
Stressaa. Ja ikinä mulla ei oo kierto menny sekasi stressistä, nuorena sitä jopa toivo, että menis ja menkat tulis harvemmi :D Mut ei vaikka millanen stressi tms nii aina kellon tarkasti alko menkat.

Jestas tätä väsymystä..! Eilen päikkärit x 3 ja nyt olis kamala tarve päästä jo päivän ekoille... olis mielenkiintoista tietää johtuuko tästä taudista vai lugesteronista. Onko täällä muita jotka käyttää lugeja?

Nyt mä tipuin taas listalta ku lisäsit ittes alinahin kopsattuun versioon :D mä olin jaanu sen uudestaan ja lisänny itteni siihen plussattuihin :)

Jestas tätä väsymystä..! Eilen päikkärit x 3 ja nyt olis kamala tarve päästä jo päivän ekoille... olis mielenkiintoista tietää johtuuko tästä taudista vai lugesteronista. Onko täällä muita jotka käyttää lugeja?
Itellä on ollut lugeja käytössä silloin kun on inseminaatio tehty siinä kierrossa.Nyt ei ole ollut neljään kiertoon lugeja koska ollaan oltu IVF jonossa.Lugeista oireena oli tuota väsymystä.

Muokattu viimeksi:
Itellä on ollut lugeja käytössä silloin kun on inseminaatio tehty siinä kierrossa.Nyt ei ole ollut neljään kiertoon lugeja koska ollaan oltu IVF jonossa.

Huomasitko sivuoireita? Mä oon ihan kauhuissani täällä jos aiheuttaa tällaista väsymystä. Lamaannuttavaa... En muista aiemmin tällaista oiretta mut siitä viime käytöstä nyt on jo melkein 10 vuotta. :confused:

Takaisin