Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiinnittyminenhän saattaa tapahtua dpo 6-7 paikkeilla, ainakin useimpien lähteiden mukaan. Mutta juu, epäilen toisaalta hieman itsekin että voiko olla raskauden takia juurikin ton hcgn nousun vuoksi Vaikka tosiaan oisikin tyyliin eilen tai tänään kiinnittyminen tapahtunut niin tuskin vielä ois oireita Mutta ihmismieli on ihmeellinen kun haluaa toivoa Ja ei oo kutinaa eikä kirvelyä.Salainensydän. Se on myytti, että vti tulis paleltumisesta. :) Eli tuskin on siitä. Itse veikkaisin nuita kuivia limakalvoja. Mielestäni kiinnittyminen ei tapahdu noin aikaiseen. Tai jos vaikka tapahtuukin, niin hcgtä alkaa erittyy vasta muutaman päivän jälkeen. Onko sinulla kirvelyä tai kutinaa?
Just tuota pissahätää ja paineen tunnetta mullakin on! Ja hankala pidätellä, piti suoja laittaa pikkareihin kun tippa tai pari meinaa väkisinkin lirahtaa Ja juominen ei oo mulla ainakaan toistaiseksi auttanut..Salainensydän, mulla hiiva ja vti olivat raskauden aiheuttamia mutta vasta reilusti plussauksen jälkeen. Nyt ennen viime menkkoja tuli hiiva mutta johtui varmaan aktiivisesta vaakamambosta tms koska raskaana en ollut. Myös vti jostain syystä vaivaa eniten talvella, johtuuko just kylmistä kuivista säistä vai mistä mutta menee ohi juomalla paaaaljon vettä, raskauden aikana ei mennyt vedenjuonnilla ohi :) eikä mulla vti koskaan oireile muuten kuin pissahädällä ja paineentunteella.
Onnea
Itellä on ollut lugeja käytössä silloin kun on inseminaatio tehty siinä kierrossa.Nyt ei ole ollut neljään kiertoon lugeja koska ollaan oltu IVF jonossa.Lugeista oireena oli tuota väsymystä.Jestas tätä väsymystä..! Eilen päikkärit x 3 ja nyt olis kamala tarve päästä jo päivän ekoille... olis mielenkiintoista tietää johtuuko tästä taudista vai lugesteronista. Onko täällä muita jotka käyttää lugeja?
Nyt mä tipuin taas listalta ku lisäsit ittes alinahin kopsattuun versioon :D mä olin jaanu sen uudestaan ja lisänny itteni siihen plussattuihin :)
Itellä on ollut lugeja käytössä silloin kun on inseminaatio tehty siinä kierrossa.Nyt ei ole ollut neljään kiertoon lugeja koska ollaan oltu IVF jonossa.