Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut Mymlan!!!! Hieno juttu!

Täällä lämmöt laskusuunnassa :sad001 Ens kiertoon vois aloittaa letrot...ehkä.

Dpo 11, paras ystävänpäivälahja <3
6f4aad0a176d6c84342ff128fcd5755a
Onnea!

Terveisiä follikkeli ultrasta!

Limakalvo aivan liian ohut 1,jotain (täytyy käydä lukee omakannasta kun ehtii) molemmin puolin löyty yhdet 8mm munarakkulat. Uusi ultra viikon päästä ja toivotaan että olis parempia uutisia, muuten saa nostaa letrozol annostusta seuraavaan kiertoon.. Ja tämän kierron suhteen saa unohtaa jos ei oo muutosta viikon päästä... Mä söin jo tässä kierrossa 5mg letrozolia..
Ensin lääkäri meinasi, että annetaan olla ja nähdään seuraavassa kierrossa sitten uudestaan. Mutta kysyi kokeneemman lääkärin mielipidettä ja käski tulla tosiaan uuteen ultraan viikon päästä.. Meinasivat jos silloin näkyisi jotain enemmän kun mulla tuppaa olee niin ylipitkät kierrot. Ovistestailut käski nyt jättää tauolle ja jatkaa sunnuntaina..

Alinah kp11..

Vitutuskäyrä tapissa asti, lapsettomuus on niin perseestä. Kyllä kaikki sekakäyttäjät ja tupakoitsijat ja ehkäisyllä olevat paukkuu raskaaksi mutta sitten ite ei millään! Mitä helvettiä mä oon tehnyt väärin, että mun keho toimii näin?!?

2vuotta taas yritetty toista lasta, ei naurata!

Purin mun tämän hetkistä oloa ja fiilistä mummolleni ja itkuhan siinä pääsi, mummoni tirautti myös muutamat kyyneleet.. On tää lapsettomuus rankkaa!

Tsemppiä lääkäriin, tuu sitten kertomaan miten meni! :)

Hyvin meni lääkäri! :) Veriarvot kaikki hyviä (paitsi rautavarasto, punasolujen koko liia pieni edellee ja liian kalpeita myös punasolut edellee). Mut oli ne vähä paremmat ku vuosi sitte :)
Paino pudonnu ittestään 4kuukaudessa 6kiloo ja vajaassa vuodessa 13kg. Vielki ylipainoo, mut suunta parempi. Painoo en haluu tietää, ainoostaa muutokset :D Lääkityksistä se kysyy toiselta lääkäriltä ja soittelee ens viikolla, et miten niitten kans tehää jos/kun raskaus joskus alkaa. Onnee yritykseen toivotteli kovasti :)

Takaisin