Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Turotus, täällä kans vika kierto meneillään ennenkuin vuosi yritystä takana. Maaliskuun alussa viime vuonna jätettiin ehkäisy. Mä aattelin kokeilla macaa seuraavassa kierrossa, tässä kierrossa oli letrot käytössä niin en viittiny sotkea kiertoa :p
Suosittelen kyllä kokeilemaan vaikka onkin aika järkyn makuista, pitäis varmaan niitä kapseleita hommata niin menis paremmin alas :grin Vaikkei plussaa oo vielä tullutkaan, niin kyllä ne jotain on auttanut kun kierrot on säännöllistynyt ja lyhentynyt roimasti.

Hiphei ja täällä taas! Hcg:n nousua tapahtunut neljässä päivässä niin vähän (3721->4800) ettei ainakaan normaali raskaus ole kyseessä. Saadaan varmaan lähipäivinä tuomio ja aletaan sitten kaivelemaan sitä macaa ja muita tilpehöörejä kaapeista. Hammasta purren kohti kolmatta kierrosta!
Pahoitteluni.

Turotus ja salainensydän, täällä on myös vuosi yritystä takana, toki välissä yksi plussa ja keskenmeno jonka hoitoon menikin 3-4 kuukautta.

Pahoittelut Hopeareunus :(

Onnea kaikille plussanneille :)

On: Kp6 ja eilen loppu menkat, kaks vikaa päivää oli pelkkää tiputtelua. Menkkakivut onneks ainakin 10kertaa lievemmät ku minipillereiden kans! Ja muutenki menkat ei ollu yhtä hormoonimyrskyä :D Muutamat turhat itkut tuli itkettyä, mutta se jäätävä raivoominen on jääny kans pois pillereiden lopetuksen jälkeen :) Osaks tietty vaikuttaa se, että ei oo nii kovia kipuja nii ei oo pinnakaa nii kireellä :)

Kissanki vointi jo paaaaaljon parempi :) Enää ei oo tullu verta pissaan yhtään viime tiistain jälkeen. Stressikäyrä siis laskusuunnassa.

Mulla huomenna aamulla lääkäri ja saa nähä mitä se sanoo mun verikoetuloksista, vähä jänskättää, että keskittyykö se taas johki esim kolesteroliin (josta kaikki arvot on viitearvoissa eikä edes ylärajoilla!! Silti lääkäri keksi niistä valitettavaa :o), vai keskittyiskö esim rauta-arvoihi jokka on oikeesti huonot (viimeks ei sanonu niistä _mitään_ vaikka ne kaikki muu rauta-arvoissa ketuillaan paitsi hb... Eikä sekää mikään super hyvä oo ku on 128..)
Muutamat rauta-arvoja koskevat artikkelit oikeesti asiaan perehtyneiltä lääkäreiltä voisin tänää lukee ja kirjottaa parit muistutukset ylös itelleni et muistan sanoo ne.

Suosittelen kyllä kokeilemaan vaikka onkin aika järkyn makuista, pitäis varmaan niitä kapseleita hommata niin menis paremmin alas :grin Vaikkei plussaa oo vielä tullutkaan, niin kyllä ne jotain on auttanut kun kierrot on säännöllistynyt ja lyhentynyt roimasti.
Jep, näin olen kuullut että on aika ärtsyn makuista :grin Mulla onkin just noi maca kapselit (nekin kyllä haisee!) kaapissa odottamassa uutta kiertoa :p (Tietty toivotaan että tästä tärpäisi mut en oikeen jaksa siihenkään uskoa..) Tämä oli kolmas letro avusteinen kierto, pidän siitä sitten taukoa ja kokeilen tuota macaa. Jospa ei laittaisi kiertoa sekaisin kuten kävi viime toukokuussa gelee royale-kapselien kanssa, tuli 3kk kierto :confused: Mulla on ollu kierrot aika kivasti 29-33 joten ei kiva jos siitä pitenevät tms..

On tää kans aika turhauttavaa, vuosi yritystä ilman mitään plussan tapaistakaan.. alkaa tuntua että onko sitä mahdollista edes raskautta.. jos ois ollu vaikka yksi kemiallinen niin tietäisi että on mahdollista ja jotain on yrittänyt tapahtua! Mutta kun ei niin ei.. :sad001

Kiitos Heitsu :Heartpink Ei oo ollu helppoa teilläkään :sad001 Eikä teilläkään Jemilia :Heartred

Ihanaa, onnea Vaiana :Heartred

Voi ei Hopeareunus :/ mitäs nyt tapahtuu seuraavaksi?

Neuvolan mukaan jatketaan sillä ajatuksella, että raskaus jatkuu, koska hcg nousee. Sain ekan neuvola-ajan yms. Itse en ole noin optimistinen. Odottelen pari päivää ja menen ultraan, jossa toivottavasti saan asioihin selvyyden ja päästään elämässä eteenpäin ja mahdollisesti kohti uutta yritystä.:)

On: tänään dpo 10. Eilen tutkin kohdunnapukkaa ja oli päivällä todella alhaalla ja pehmeä, samana myöhään illalla oli jo noussut ihan hitusen ylös päin ja todella kova. Tänään aamulla oli jo niin ylhäällä etten meinannut sinne yltää ja kova. En sitten tiedä että vaikuttaako synnytys siihen että kohdunsuu on aina ihan vähän auki (lue: noin puol senttinen reikä) Mutta toivotaan että tää nyt meinaa jotain hyvää :)

Mymlan,Täällä pitäisi vuodon alkaa huomenna-sunnuntain aikaan tosi jännällä odotan miten tässä käy.Viikon päästä ois IVF suunnittelu niin toivottavasti ennen sitä ratkeaa tilanne sen suhteen alkaako kuukautiset vai testiin kaksi viivaa :) Kahvi ja aika monet ruuat laittaa vatsan sekaisin ja kramppeja kovasti tulee.Vieläpä on tuota turvotusta ilmennyt.Viime raskaudessa krampit tuli aina kahvin jälkeen ja nyt sama eikä tuota turvotustakaan oo ollut ennen.

Mymlan,Täällä pitäisi vuodon alkaa huomenna-sunnuntain aikaan tosi jännällä odotan miten tässä käy.Viikon päästä ois IVF suunnittelu niin toivottavasti ennen sitä ratkeaa tilanne sen suhteen alkaako kuukautiset vai testiin kaksi viivaa :) Kahvi ja aika monet ruuat laittaa vatsan sekaisin ja kramppeja kovasti tulee.Vieläpä on tuota turvotusta ilmennyt.Viime raskaudessa krampit tuli aina kahvin jälkeen ja nyt sama eikä tuota turvotustakaan oo ollut ennen.

Milloin ajattelit testata? :)

Mulla on myös kohdun suu pehmeä ja hieman auki, oonkin miettiny että onko normaalia kun esikko syntyi suunnitellulla sektiolla niin kohdunsuulla ei ollu tapahtunu mitään ja tässä toisessa synnytyksessä meni 16 päivää yli ja kohdunsuu niin kiinni kuin olla ja osaa. Ei edes sormenkärkeä saanut sisään. Synnytys kuitenkin normaalisti alateitse käynnistyksen jälkeen. Gynekologi ihmetteli että onko tehty jotain operaatiota kun oli niin tiukasti kiinni, mutta ei ole tehty :)

Mymlan täällä menkkojen aika alkaa to-la. Veikkaan itse pe. Mutta ei kauheasti jännitän kun eilen alkoi pääkipu joka tulee 3-4 päivää ennen menkkoja. Tämä pääkipuilu siis uusi oire joka on tullut kuvioihin km jälkeen ja ollu kolmessa kierrossa. Tylsää kun nyt jo tietää kuin käy...:sad001

Millä ovistestillä et ole koskaan saanut plussaa tai tummaa viivaa? Rfsu tiedän olevan huono, mitä muita? Jos ei nimi tiedossa niin mistä tilattu? :)

Rfsun ja raskauskeijun vihreillä en oo saanu plussaa. Lähellekään.

Tänään käyty progekokeessa :) dpo6. Oloja on ollut ja ihme oireita.. mutts en jaksa uskoa plussaan tässäkään kierrossa.

Ja nyt pidetään vähän taukoa yrityksestä. Täytyy saada painoa pois ensin. :) jospa se sit tärppäis helpommin. Häästressikin painaa päälle, joten taitaa olla hyvä miettiä välillä jotain muuta kun vauvaa :)

Mies käy antamassa ens viikolla simppanäytteen. Ompahan varmistettu sekin sitten.

Unicorn kp22/30, dpo6, yk 22

Poikienäiti Kiva kuulla, että kaavinta takana päin. :) Kaavintapäivä on kp1, mutta sitähän ei voi tietää onko kierto sekaisin keskenmenon takia.

Me odotettiin se yksi kierto gynen kehotuksesta, ei kai sille muita perusteita ole kuin se, että alkaneen raskauden kesto on helpompi määrittää.

Itseasiassa mulle perusteltiin sitä niin, että limakalvot ehtii kunnolla palautua jos odottaa ainakin ne yhdet menkat, jolloin seuraavan munasolun on helpompi kiinnittyä ja keskenmenon riski pienenee. :)

Mindie^^ Joo tuota perustetta olen kuullut myös, mutta sille ei kuulemma ole mitään tutkimus pohjaista perustetta. :-)

Tsemppiä piinapäiviin, puhaltelen plussatuulia täältä! :)

Mitenkäs se uimareiden elinaika nyt olikaan? Jos sunnuntaina on talleteltu ja ovis olisikin ollut vasta nyt tiistaina, voinko jo suorilta siirtää ajatukset seuraavaan kiertoon? :confused:

Takaisin