Mä kyllä nään jonku hailuran
Niin minäkin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kyllä nään jonku hailuran
Samaa mieltä! Mulla one step antoi dpo12 ja 13 vain viivanpaikkaa, kun taas PC näytti haaleaa plussaa!! Tee toinen testi :)Mymlan , komeet viivat!! :)
Babakoors, noi antaa aika helposti viivanpaikkaa. Mutta toivotaan että olis alkava plussa :) viiva tosiaan näkyy, mutta en näe olisko siinä väriä :) tee joku toinen testi? :) herkätkään ei välttämättä oo aina kaikista herkimpiä. Uskosin että pc liuskassa olis jo kunnon viiva jos tuo nöyttää tuolta ja raskaus olisi alkanut. Käys hakee sellainen :)
Samaa mieltä! Mulla one step antoi dpo12 ja 13 vain viivanpaikkaa, kun taas PC näytti haaleaa plussaa!! Tee toinen testi :)
Meillä oli joskus kans vähän samaa ongelmaa... mutta macapillerit ja sinkki on auttanu nykyään puuhaillaan suunnilleen joka toinen pv ! Vähintään. Joskus sillon saatto mennä tyyliin kerran kk :D huhh. Onneks ei enää tarvii vongata....
Mutta tiiän miltä se tuntuu! toivottavasti löytys joku ratkaisu! Tsemppiö!
Babakoors, pregcheck
Hei, liityn joukkoon. 2017 ei vauvaa tuonut, nyt on viimonen vuosi. Hannuli on huomenna 41v kahden teinin (13 ja 10) äiti, joka epätoivoisesti haluaa vielä yhden kerran kokea koko helvetin :)) Miehellä myös 10v. lapsi, tämä olisi eka ja vika yhteinen. Yritystä yli vuosi, lääkärissä käyty ja letrozolit ensi kiertoon, joka ei prkle ala! Dpo 17 ja testit negaa.
OneStepin herkällä testillä taitaa olla puhdas nega :/ dpo12.. View attachment 65491
Näkyyhän siellä mun mielestä jotain :)
Kaitsu, mä oon huomannut että jos alkaa oireita kyttäämään niin ihan samat oireet on, oli raskaana tai ei.. joka kierrossa :D