Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mymlan puhui kohdunnapukasta, Empäs ole synnytyksen jälkeen muistanut sitä testaillakkaan! Yritän tänään muistaa niin tiedän sitten onko mulla siellä reikiä vai ei :D :D

Tsemppiä piinapäiviin, puhaltelen plussatuulia täältä! :)

Mitenkäs se uimareiden elinaika nyt olikaan? Jos sunnuntaina on talleteltu ja ovis olisikin ollut vasta nyt tiistaina, voinko jo suorilta siirtää ajatukset seuraavaan kiertoon? :confused:
Mä muistelisin, että se on 3-5 päivää, eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen! :)

Munasolusta mullekin naikkarilla sanottiin että on vuorokauden ovulaatiosta hedelmöittymiskykyinen.

Heippa!
Mä en oikein työkiireiltä oo päässyt päivittelemään tilannetta.
Meillä siis yk3 menossa, tällä hetkellä dpo11, mietin että uskaltaisikohan sitä huomenna testailla ystävänpäivän kunniaksi. Tätiä odottelen saapuvaksi lauantaina, jos testi näyttää negaa.
Onnea Vaiana plussasta!

Mäkin oon ymmärtänyt että 2-5 päivää olis se niiden elinaika.

Hei sori jo etukäteen kysymys, mutta millaista valkovuotoa teillä on oviksen jälkeen vai onko ollenkaan?
Mulla muuttui ihan valkoiseksi ”paksuksi” nyt sen valkuaismaisen/ovis tyyppisen valkovuodon jälkeen ja masua on alhaalta oikeelta nippaillu nyt monta päivää. Ja nippaileeko muilla aina??
Jännä ihmetellä näitä kehon merkkejä kun en käyttäny tikkua vaan arvuuttelen nyt, että se ovis vissiin meni jo :D
Talleteltiin joka toinen pvä, eilen olisin vielä halunnu mut mies oli vasta 22 kotona ja ihan poikki.. ärsyttävää..
Meinas mennä hermot ja sanoin että ihan sama kuinka väsyneitä ollaan niin pakkohan sitä jaksaa jos halutaan joskus toinen lapsi :D haha hullu akka täällä :D

Kannattaa ottaa myös huomioon, että jollakin emättimen ph-arvot voi olla niin sekaisin ettei siittiöt pysty siellä elämään.. Ihan vaan tuli mieleen, vaikka se 3vrk taitaa muutenkin olla aika maksimi? Tässäkin lie eroja? Ovislimathan on eri suotuisat ja niissä varmasti siimahännät hyvin varmasti viihtyy pitempäänkin? :)

Huomenna Dpo9 ja valkovuotoa huomattavasti enemmän kun yleensä. Normaalisti oviksen jälkeen ei juuri yhtään. Jotenkin testipäivän lähestyessä mulla katoaa usko tärppiin. Nyt on ajoitus ja kaikki ollut kohdillaan, mutkun mutkun..

Dpo 11, paras ystävänpäivälahja <3
6f4aad0a176d6c84342ff128fcd5755a

Onnea!! <3 mullakin tänään dpo11, vielä en uskaltanut testailemaan.. Nc ennustaa menkkoja perjantaille, niin josko sitä sit huomenna testailis tai sit odottelis viikonloppuun :D

Mulle flo ennusti menkkoja lauantaille ;) Testaa säkin, saadaan kunnon plussa-aalto aikaiseksi! Viimestää huomen aamulla :D

Onnea mymlan :)

Progetulokset tullu omakantaan: 42,2..
en ymmärrä tosta enempää kun että ilmeisesti ovulaatio kuitenkin tapahtunut.. mutta eikö toi silti ole aika alhainen?

Minä jaan teille vielä tämän ja sitten loppuu testailu:
5DEA22D1-DD0C-4046-B774-0A0C44B9D679.jpeg

Siirryn uhkarohkeasti jo lokakuisiin, mutta seurailen teidän juttuja kyllä!
Nyt kunnon plussa-aalto tänne!!
:wav

Tsemppiä kaikille<3 mahtavaa tukea saanut täältä :)

Takaisin