Möykkynenn
Vauhtiin päässyt keskustelija
Isot tsemppihalit alinah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka! Minäkin päivittelen kuulumisia tänne välillä :) eli mukana on keikuttu nyt helmikuusta 2016. Nopeasti laskettuna olis siis joku yk 24 menossa tai jtn. Miehellä olisi eka lapsi toiveissa ja mulla kolmas.
Tänään oli ekaa kertaa follikkeliultra myös mulla ja kp11. Letrozolia söin kp 3-7. No kolme follikkeilia löytyi oikealta puolelta ja kaksi niistä oli ”valmiita”, noin 20mm, eli tänään illalla pitäisi pistää pregnyl ja viettää ystävänpäivää miehen kanssa :D tosin se raahautuu töistä kotiin vasta kympin aikaan illalla, joten katsotaan jaksaako pöyhiä peittoja... joka tapauksessa otollinen aika olis nyt parin päivän ajan. Kahden kypsän follikkelin vuoksi saatiin myös luento kaksosraskauden mahdollisuudesta, joten jännittävät viikot on tulossa. Nyt jos ei natsaa tästä kierrosta, niin uusitaan sama homma ensi kierrossa.
Tsempit kaikille! :)
Pakko purkaa tänne kun tuntuu että kohta räjähdän argh!!! Mua ärsyttää suunnattomasti kun peittoa pitäis heilutella USEIN että joskus voisi raskautua, mutta mies on usein väsynyt ja seksistä ei meinaa edes tulla mitään ja mua haluttais! Äskenkin lopahti kesken kaiken ja turhauttaa tällanen. Luulis että olisi onnellinen että nainen haluaisi usein seksiä.
Anteeksi kun avaudun mutta ottaa päähän!!
Täällä on yritystä yli reilut neljä vuotta.Jännittävät ajat myös sulla sullakin pitkä taival takana. Itselläni myös 10/2016 asti. Ajattelin jo että oonko ainoa 2016 yritystä aloittanut täällä enää...
OneStepin herkällä testillä taitaa olla puhdas nega :/ dpo12.. View attachment 65491