Heippa hei!
Ihanaa, miten paljon plussanneita tullut sitten viime käynnin! [emoji7] Onnea kaikille matkaan!!! [emoji173]️
En jaksanut kaikkea tekstiä kahlata läpi, mutta jotain puhetta ollut ovisvuodoista, työpaikosta yms yms :D
Mä tikuttelin ovista nyt ihan huvikseni ja laitan tohon loppuun kuvan. Mies reissussa, joten se siitä ja itseasiassa koitan nyt todella malttaa yritystä tonne keväälle...
Työpaikka-asiaan liittyen, olisi tarkoitus tähdätä (ainakin yrittää) niin, että äippärille jäisin vasta ensivuoden puolella. Ja tässä on kyse nyt ihan puhtaasti RAHASTA.
sillä sain vakituisen työn joulukuussa 2016 ja ennen sitä olin opiskelija. Joten, äippärirahat katsotaan tuon 2017 vuoden tuloista, jolloin siis olin koko vuoden palkkatyössä, mikäli äippäri alkaa 2019 puolella. Ero on aika huomattava, lasketaanko päivärahat 2016 opiskelijan tuloista vai 2017 kk-palkkatuloista...
Sitten noista ovisvuodoista. Kyllä löytyy! Melkein aina. MUTTA, voisko joku avata mulle tuota ovulaatioita, kauanko se koko operaatio kestää ja mitä missäkin vaiheessa tapahtuu, munasolu kypsyy, irtoo, kuljeskelee jne!?
siis kun esim alkaa ovislimaa ilmestyä, tiputtelua, nipistelyä/jomotusta, viivat tikussa. Onko se ovis niin kun just sillon, kun siinä tikussa on vahvin viiva? Vai sen jälkeen seuraavan 12-48h aikana vai häh? :D Viimeisenä lomapäivänä? Hahah, kolme kertaa raskaana mutta en oo ikinä niin tarkasti tätä projektia miettinyt!! :D
Tuossa alhaalla kuvassa mun muistiinpanoja tältä ekalta kierrolta kierukan jälkeen. Ja tänään sitten nipisteli alamahaa vasemmalta.