Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Turotus Kuulostaa lupaavalta. :-)

Poikienäiti Pidetään peukkuja, että km ois viimein saanut päätöksen.

Mulla holahti pari tuntia sitten verta housuihin lähes nilkkoihin asti tuli pari suht isoa hyytymääkin. Soittelin kyllä naistenklinikan päivystykseen ja käskivät seurailla. Nyt ei oo sen jälkeen holahtanut kunnolla. Jospa se oliskin nyt tullut itsestään ulos eikä maanantaina tarviiskaan sitä kaavintaa tehdä. Aika hullu kokemus kyllä kun tuolla tavalla verta ryöpsähtää. Toivon todella että tämä oli tässä. Mulle just kättäriltä sanottiin että tuskin se sieltä enää lähtee tulemaan, joten en osannut yhtään varautua tälläseen. Noh jos ei enempää tule niin maanantaina menen sitten sovitulle ajalle naistenklinikalle ja siellä varmasti katsotaan onko kohtu tyhjä.

Tsemppiä! Toivottavasti on pian takana.

Poikienäiti. Viimeisimmän synnytyksen jälkeen mulla oli jäänyt istukanpala kohtuun ja se sitten alkoi vuotamaan muutaman päivän jälkeen itsekseen pois (eivät sitä huomanneet synnytyksen jälkeen :/) vuoto oli aika järkkyä ja lähdin ambulanssilla sit tietty sairaalaan ja kattoivat ultralla ettei siellä mitään ole enää, halusivat silti tehdä kaavinnan ettei vaan jäänyt mitään, että voi olla hyvä varmistaa ettei siellä mitään ole jäänyt :/ Ajattele vaan että sen jälkeen se on varmasti ohi ja uutta kiertoa pääset aloittamaan :) Onhan se kurjaa, oon pari kertaa ite ollut mutta hoitsut on ihania ja nopeasti sieltä pitäisi pois päästä :) Tsemppiä!

Täällä arkipäivät menee niin lentämällä että paljon ei kerkeä foorumilla käydä, sitten viikonloppuna taas on tosin.Omaa tilannette en ole tänne pitkiin aikoihin kirjoitellut täällä nyt menossa luomu kierto ja 8dpo maanantaina menen verikokeisiin kun Naistenklinikka haluaa verikokeita ennen kun on meidän IVF suunnittelu aika.IVF suunnitteluun ei ole enää pitkä aikaa aika on 20.2. Ensi viikko muitenkin on jännittävä kun pitäisi alkaa kuukautiset ma-su välisellä ajalla :)

On: ei keretty kun kerran petipuuhiin miehen kans siitä asti kun ovistesti pamahti positiiviseks. Oli niin kauheesti kiiretitä et iltaisin tuli vaa uni. Toivotaan et se yks kerta riitti. Tänään lämmöt jo koholla. 36,2 oli ennen ovista niin tänään 38,7.
bd9883c235633e948ac47a57f9009daa

Näillä mennään ja flon mukaan olis nyt sit dpo1?

*Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
* mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
* Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17
* Metsätähti88, 29v, menkat alkaneet 8/17, yritystä 10/17, kolmas toiveissa
* Hirvi, esikoisen yritystä 11/2015
* JJuliaA, 18v, esikoisen yritys, yk 3
** ikonii, tjottaillaan esikoista, yritystä 4/17
* Katjusha, menkat 09/2017, toista yritetään, alkionsiirto toiveissa kevät-18
* Liirumlaarum, esikoinen toiveissa, ya 1/18, yk 1, kp 21/29-31

Plussanneet:
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa, + 1/2018 LA: 28.9.
*Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa +1/2018, La 30.9.2018
* Hopeareunus, 28v, yritystä 8/2017, +1/2018 , la 8.10
* Mutter, 25v, toista, yk 3 + 1/2018 LA 19.10.
* Vauvakuume ♡, 22v, pikkukakkosen tjoittailua/yritystä 12/2017, +1/2018, LA 6.10.

Toki siis meen sinne varatulle ajalle maanantaina tarkastuttamaan. Nyt ei oo sitten tullut kun pientä tiputtelua. Noh maanantaina selviää että tyhjenikö itsestään nyt.

Kertokaa joku miten saan vaihdettua salasanan tänne, se on se joku 4 numeroinen nyt ja en muista sitä ja vaihdoin kännykkää enkä saa sovellusta toimimaan :sad001 en löydä mistään salasanan vaihtoa :confused:

Kertokaa joku miten saan vaihdettua salasanan tänne, se on se joku 4 numeroinen nyt ja en muista sitä ja vaihdoin kännykkää enkä saa sovellusta toimimaan :sad001 en löydä mistään salasanan vaihtoa :confused:

Mul oli sama onkkelma alkuun, sama sen kyfin kans ku en osannu vaihtaa :D mut googlasin sen jotenkin ja pääsin suoraan siihe kohtaan. Et koita googlettaa..jotenkin :D

Ei ollu yöllä taas tullu mitään eikä koko päivänä mitään mutta kun saunasta lähdettiin kotiin, niin hississä tunsin kun jotain valu housuihin.. Äkkiä vessaan ja valkoiset pöksyt veressä! Tänään kp7!

Mulla on aika pattitilanne nyt edessä: lääkäri määräsi mulle tetralysalia kasvojen bakteeritulehdukseen/ lievään akneen ja sen aikana ei suositella raskautumista, koska saattaa vaikuttaa sikiön luuston kehitykseen tai hampaisiin. Mulla on nyt meneillään dpo7, menkkoja ennustaa ens perjantaille. Pitäiskö odottaa siihen asti, että uskallan aloittaa ton kuurin (toki tekisin ensin raskaustestin)? Mitä tekisitte?

Joo se oli näköjään tuolla ns kirjapuolella ja mä etin foorumin puolelta salasanan vaihtoa :D En sit saanut vaihdettua kun piti tietää nykyinen salasana mutta hokasin katsoa safarin salasanat ja sinne olin tallentanut onneksi :) Ei sillä, tää sovellus tilttasi monta kertaa ennen kuin sain toimimaan, poistin ja asensin uudestaan kunnes alkoi yhtäkkiä toimimaan. Sain lahjaksi uuden iPhonen ja tosi usein tökkinyt tää sovellus näissä :/

Babakoors, ehdottomasti odottaisin, jos lääkettä vaativa tila ei ole tosi akuutti.

Mulla on aika pattitilanne nyt edessä: lääkäri määräsi mulle tetralysalia kasvojen bakteeritulehdukseen/ lievään akneen ja sen aikana ei suositella raskautumista, koska saattaa vaikuttaa sikiön luuston kehitykseen tai hampaisiin. Mulla on nyt meneillään dpo7, menkkoja ennustaa ens perjantaille. Pitäiskö odottaa siihen asti, että uskallan aloittaa ton kuurin (toki tekisin ensin raskaustestin)? Mitä tekisitte?
Samoilla linjoilla Kristenin kanssa. Jos vaiva on enimmäkseen kosmeettinen, odottaisin ainakin jonnekin dpo 12 kieppeille ja jos silloin olisi vielä herkällä testillä puhdas nega, voisin aloittaa. Jos tila kuitenkin jostain syystä vaatii lääkkeen aloittamista aikaisemmin, asia on tietenkin eri.

Hei,

Yli vuosi yritetty esikoista ja sen aikana kahesti oon täysin luullu että on tärpänny.
Rinnat muutaman päivän päästä ovulaatiosta tullu kipeeksi ja pahentuu päivä päivältä.
Seisoessaki kävi rintoihin ja tuntu kuin ne ois tulessa kun niin poltteli.. lisäksi tajuttoman turvonneet.
Normaalisti ne kipeytyy vasta pari päivää ennen menkkoja ja todella vähän.
Ja menkat alkaa sitten normaalina päivänä, mutta kauheat mahakivut koko menkkojen ajan..
Normaalisti menkkojen aikaan en oo tarvinu särkylääkkeitä, mutta näinä parina kertana(joista toinen menossa) tarvin ainaki pari buranaa päivässä.
Onko muilla kokemusta tämmöisestä?

Samoilla linjoilla Kristenin kanssa. Jos vaiva on enimmäkseen kosmeettinen, odottaisin ainakin jonnekin dpo 12 kieppeille ja jos silloin olisi vielä herkällä testillä puhdas nega, voisin aloittaa. Jos tila kuitenkin jostain syystä vaatii lääkkeen aloittamista aikaisemmin, asia on tietenkin eri.

Joo, kosmeettinen on, eli taidan odotella :)

Kp7 vaihtui kp8. Tässä touhuttiin taas miehen kanssa niin suihkuttelun jälkeen piti lähteä vessaan kun jotain valui haaravälistä.. Kirkasta verta sieltä valui, ihan uskomatonta. Muistan että joulukuussakin kävi näin ja kp9 kun oli se aukiolotutkimus niin sen tutkimuksen mukanakin tutkimuspöydälle tuli sen liuoksen mukana verta vaaleanpunastahan se oli mutta ei lääkäri mitään siitä maininnut..

Iduliini mikä sovellus toi on? :)

Täällä vissii kp 3 menossa, ei mitään kauheita määriä tuu mut kuitenkin niin paljon et en usko mihinkään kiinnittymiseen vaikka olikin vaan dpo 9. Mies tokas vaa et "no nyt pitää vissii ihan kortsua alkaa käyttämään kun kierto lähti käyntiin..."
Leikistihän hän sen sanoi kun halutaan ainakin se toinen yhteinen vielä mutta samalla kun mulla uus työpaikka ja mietin et kannattaisko yritystä vähän tauottaa jos työ jatkuiskin, kun ei oo nyt tärpänny vaikka annettiin lupa tulla jo elokuussa (?).

Minkälainen tilanne muilla? Töissä/kotona uusi työ/vakituinen/sijainen?

Takaisin