Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla holahti pari tuntia sitten verta housuihin lähes nilkkoihin asti tuli pari suht isoa hyytymääkin. Soittelin kyllä naistenklinikan päivystykseen ja käskivät seurailla. Nyt ei oo sen jälkeen holahtanut kunnolla. Jospa se oliskin nyt tullut itsestään ulos eikä maanantaina tarviiskaan sitä kaavintaa tehdä. Aika hullu kokemus kyllä kun tuolla tavalla verta ryöpsähtää. Toivon todella että tämä oli tässä. Mulle just kättäriltä sanottiin että tuskin se sieltä enää lähtee tulemaan, joten en osannut yhtään varautua tälläseen. Noh jos ei enempää tule niin maanantaina menen sitten sovitulle ajalle naistenklinikalle ja siellä varmasti katsotaan onko kohtu tyhjä.
Kertokaa joku miten saan vaihdettua salasanan tänne, se on se joku 4 numeroinen nyt ja en muista sitä ja vaihdoin kännykkää enkä saa sovellusta toimimaan en löydä mistään salasanan vaihtoa
Samoilla linjoilla Kristenin kanssa. Jos vaiva on enimmäkseen kosmeettinen, odottaisin ainakin jonnekin dpo 12 kieppeille ja jos silloin olisi vielä herkällä testillä puhdas nega, voisin aloittaa. Jos tila kuitenkin jostain syystä vaatii lääkkeen aloittamista aikaisemmin, asia on tietenkin eri.Mulla on aika pattitilanne nyt edessä: lääkäri määräsi mulle tetralysalia kasvojen bakteeritulehdukseen/ lievään akneen ja sen aikana ei suositella raskautumista, koska saattaa vaikuttaa sikiön luuston kehitykseen tai hampaisiin. Mulla on nyt meneillään dpo7, menkkoja ennustaa ens perjantaille. Pitäiskö odottaa siihen asti, että uskallan aloittaa ton kuurin (toki tekisin ensin raskaustestin)? Mitä tekisitte?
Samoilla linjoilla Kristenin kanssa. Jos vaiva on enimmäkseen kosmeettinen, odottaisin ainakin jonnekin dpo 12 kieppeille ja jos silloin olisi vielä herkällä testillä puhdas nega, voisin aloittaa. Jos tila kuitenkin jostain syystä vaatii lääkkeen aloittamista aikaisemmin, asia on tietenkin eri.