Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maanantaina kaavintaan. [emoji17]

Poikienäiti, ymmärrän, että sua pelottaa se nukutus. Muakin vähän jännitti, mutta itse asiassa nukutus oli musta jopa ihan miellyttävä kokemus. Ja ajattele vaikka niin, että oikeesti todella sairaita ja todella huonokuntoisia ihmisiä nukutetaan ja käytännössä kaikki sellaisetkin selviävät nukutuksesta ihan hyvin. Mulla ei kierto palautunut kaavinnan jälkeen, mutta sitten sain primolutit, jonka jälkeen kierto on ollut mulle normaali.

Luruh, pahoittelut:sad001

Voimia poikienäiti :Heartred

Sain äsken soiton että HCG enää 13,1 ja et saa ruveta yrittää heti mut suosittelivat kuitenkin että yhdet menkat odottais...

Pahoitteluni Luruh :(
Eilen testattu puhdas nega Dpo 10, muutamanpäivän ollut alamahassa paineentunnetta, eilen illalla piti ravata jatkuvasti pissalla, jos nyt ei menkat ala ennen maanantaita niin sillon sit testailen seuraavaksi. Huoooh, niiiin ärsyttävää tää odottelu :rolleyes:

Voimia Luruh :sorry:

Iduliini: kyllä ne kivut saattavat olla kovat, varsinkin jos se säteilee selkään/reisiin niin saattaa vetää kaksin kerroin kivusta. Lämmin kauratyyny auttaa aika hyvin <3

Mulla oli alamaha monta päivää kipeä oviksen aikaa ja jälkeen. Seksiki sattui niin perkeleesti ettei ois huvittanut! Mutta kyllä sitä vaan jyystettiin, sit mulla iski myös migreeni samana päivänä kun sain pysyvän hymynaaman.

Pahoittelut Luruh<3

Ja voimia myös poikienäiti<3

Tuohon oviskipuun.. itsellä oli ainakin todella kovat tässä kierrossa! Kaksinkerroin sai kävellä puoli päivää.

Täällä nyt dpo9. Eilen alkoi illalla vessassa pyyhkiessä tulla veristä limaa. Jatkunut tänään rusehtavana limana. Taas kerran viikkoa ennen menkkoja. Todella masentavaa.
Oli niin korkealla toivo, kun gynellä kaikki näytti olevan Ok ja ovisplussa sekä oireet oli vahvat.
Ei niin ei :( ..kyllä jotain vikaa on, että viikkoa ennen jo tiputtelee.
Ei ihan lähiaikoina olisi varaa 300€ taas maksaa gynekäynnistä.

Anteeksi valitus ja tsemppiä kaikille<3

Pahoittelut Luruh<3

Ja voimia myös poikienäiti<3

Tuohon oviskipuun.. itsellä oli ainakin todella kovat tässä kierrossa! Kaksinkerroin sai kävellä puoli päivää.

Täällä nyt dpo9. Eilen alkoi illalla vessassa pyyhkiessä tulla veristä limaa. Jatkunut tänään rusehtavana limana. Taas kerran viikkoa ennen menkkoja. Todella masentavaa.
Oli niin korkealla toivo, kun gynellä kaikki näytti olevan Ok ja ovisplussa sekä oireet oli vahvat.
Ei niin ei :( ..kyllä jotain vikaa on, että viikkoa ennen jo tiputtelee.
Ei ihan lähiaikoina olisi varaa 300€ taas maksaa gynekäynnistä.

Anteeksi valitus ja tsemppiä kaikille<3

Älä heitä toivoa menemään vielä! Onhan se vielä mahdollista. Koita vaa ottaa rennosti... <3

Oviskipuun vielä, mulla säteilee hiukan nivusiin mut ihmeen kova kipu välillä. Kunnon jomotus eilisestä. Ja kyselen ku ei tosiaan pahemmin tunnu ovis, joskus mut tää olikin hiukan erilainen. Ja vasemmalla puolella :D ihanaa ku selitin miehelle joka oli ihan intsinä et noni, nyt se sit tapahtuu ,:D ihan kun tähän asti ei olis tapahtunut vaan ku en o kaikkee selostanu :D

Hei miten kova oviskipu voi olla? Tuli lyhyesti muutama oikein kunnon kipu/muljahdus mikälie...

Mulla on niin kovat että säteilee selkään ja takareisiin ja kävely sattuu kun tärähtelee. Seksikin sattuu . Voi siis olla kovat :D

Ja välillä on kiertoja joissa en meinaa huomatakaan tai sit sitä ei oo oikeesti ollu.. mutta nyt esim tässä kierrossa olin koko päivän hirmu kipee ja oksetti ja oli huono olokin. Ja ovispäänsärky tulee aina! X)

Mä siis ekaa kertaa tunsin ne kivut oviksen aikana viime marraskuussa niin mietin sitten että enkö oo aikaisemmin ovuloinut kun mitään oireita/tuntemuksia ole ollut. Mutta viimevuonnakin tosiaan ovuloin ainakin 2 kertaa todistetusti, toisesta tuli kemiallinen ja toinen varmistettiin progesteron verikokeissa. Toi kierto mistä tuli kemiallinen niin en tiennyt missä välissä olin ovuloinut kun siinä kierrossa just en jaksanut tikutella eikä ollu ovis oireita.

63ac051755900406a346fd7c5183ea07

No nyt on!

Takaisin