Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitto soikoon, koko päivänä tullu vaan paperiin vessassa käydessä vähän vaaleanpunaista mutta ei mitään siteeseen. (Lähdettiin kauppaan ja tultiin kotiin. Jonka jälkeen aloin väsää ruokaa ja ennen pyykkitupaa 17-19) kävin vessassa ja siteeseen oli sit ilmestynyt verta ja nyt joka vessa reissulla sitä on lisää vaa tullu ja valuu pönttöön asti. Ärsyttää tämmönen soutaminen näiden menkkojen takia. Muuten ihan kiva että pääsi uuteen kiertoon. :D

Hitto soikoon, koko päivänä tullu vaan paperiin vessassa käydessä vähän vaaleanpunaista mutta ei mitään siteeseen. (Lähdettiin kauppaan ja tultiin kotiin. Jonka jälkeen aloin väsää ruokaa ja ennen pyykkitupaa 17-19) kävin vessassa ja siteeseen oli sit ilmestynyt verta ja nyt joka vessa reissulla sitä on lisää vaa tullu ja valuu pönttöön asti. Ärsyttää tämmönen soutaminen näiden menkkojen takia. Muuten ihan kiva että pääsi uuteen kiertoon. :D

Mä tiedän ton ärsytyksen. Just ku oli sama pari vko sit.. mut kyl se loppuu pian <3

Muokattu viimeksi:
Voi ei Luruh, pahoittelut myös täältä :(

Mentii miehen kans kauppaa ja aina menkkojen ekana päivänä tiiän et mua ei ois järkevää päästää kauppaa :D Kauheissa mässyissä tuli ostettua taas kaikkee ja ku kotio pääsi nii mitää noista ei tee mieli (vielä ainakaa). Voi olla, että tässä illan mittaa tulee syötyä taas kaikkee, nii et maha kipeenä saa mennä nukkuun :D

Pahoittelut Luruh ☹ itselläni oli myös spontaani keskenmeno ennen kuin kakkonen syntyi ja kyllähän se ikävältä tuntuu.
Itse taisin tehdä elämäni ekan haamuplussan raskaustestiin nyt aamulla! Maanantaina pitäis menkkojen alkaa, joten täytynee ostaa uusi testi ja testailla huomenna lisää.

Hah, ihan huvin vuoksi testasin pois clearbluen kaksoishormoonitestin. Kun 2 tikkua jäänyt edellisestä pakkauksesta yli, mutta nyt niitä on sen 11 kun on toi toinen avaamaton pakkaus.

No tyhjä ympyrä tietenkin tuli näillä kiertopäivillä, kp12 kun on se folliultra teen uudestaan. :)

Alinah kp6/42-56

6b40b35a22bee2881dd766806ac2bea1

Luruh ja poikienäiti tjemppii ♡♡

Täällä rusehtavaa vuotoo ja paperille kirkasta dpo 9 tais vaihtuu kp1...
Nooh ei oo ollu menkkat synnytyksen jälkeen niin kait ihan hyvä jos nyt tulis kierto käyntiin... vähän :) ja vähän :(

Täällä dpo 15 ja flo ennusti tälle päivää menkkoja alkavaksi, mutta ei ole näkynyt :grinLämmötkään ei ole vielä laskussa, joten tuskin hanat aukeaa ainakaan pariin päivään ja FF ennustaa menkkoja sunnuntaille :rolleyes:

Luruh ja poikienäiti tjemppii ♡♡

Täällä rusehtavaa vuotoo ja paperille kirkasta dpo 9 tais vaihtuu kp1...
Nooh ei oo ollu menkkat synnytyksen jälkeen niin kait ihan hyvä jos nyt tulis kierto käyntiin... vähän :) ja vähän :(

Noilla dpoilla vois olla myös kiinnittymisestä? :) en vielä heittäs kirvestä kaivoon ;)

mä päätin tässä kierrossa etten testaa tikuila nyt yhtään, ja koitan olla liikaa miettimättä :D
mut koitan saada selvää onko limat millasia kun yleensä en ota selvää :D esim vessassa ku käyn nyt niin huomaan et on venyvää ja kirkasta mut on jo pari päivää ollut..oiskohan ovis lähellä :o peittoa ollaan heilutelty pari päivää ja pitää heilutella lisää :D

Taas ei ollu koko yönä tullu mitään siteeseen ja herättyäni alkoi vuotaa verta. Aargh!

Kaitsu, kuulostaa kyllä ihan ovikselta:grin

Alknah, mulla on yleensä normimenkat just tollasta, että yöllä ei usein vuoda mitään, mut sit päivällä kyllä vuotaa. Taitaa olla aika yleistä?

Turotus, onko sulla yleensäkin noin pitkä luteaalivaihe? Dpo 15 kuulostaa jo aika lupaavalta, jos lämmötkin on vielä ylhäällä.

Turotus, onko sulla yleensäkin noin pitkä luteaalivaihe? Dpo 15 kuulostaa jo aika lupaavalta, jos lämmötkin on vielä ylhäällä.
Yleensä ollut luteaalivaihe 14 päivää ja lämmöt lähtenyt selvään laskuun jo dpo 12, nyt lämmöt pyörii edelleen 36.8 tuntumassa.

Mutta saas nähdä, ajattelin odottaa kiltisti sunnuntaihin testaamisen kanssa mikäli menkkoja ei näy :rolleyes:

Vau, pikkasen näyttää kivemmalta foorumi kun on netin kautta :O kuvatkin paljon tarkempia! Ihan näin off topic :D

Enpäs olekaan koskaan kokeillut, täytyypi joskus ihan mielenkiinnosta käydä kurkkaamassa :)

Se on kyllä joo niin erilainen, tästä sovelluksesta puuttuu niin paljon toimintoja mitä koneella käydessä on. :D

Meillä oli sessio suihkussa kun esikoinen oli saatu yöunille, voin sanoa et viime kerrasta on joku 2viikkoa aikaa mikä on varmaa pisin aika pitkään aikaan ilman seksiä. :D :D :D

No nyt vaan joka toinen päivä taktiikalla eteenpäin ja oviksen aikoihin jokapäiväistä jyystöä.

Mulla holahti pari tuntia sitten verta housuihin lähes nilkkoihin asti tuli pari suht isoa hyytymääkin. Soittelin kyllä naistenklinikan päivystykseen ja käskivät seurailla. Nyt ei oo sen jälkeen holahtanut kunnolla. Jospa se oliskin nyt tullut itsestään ulos eikä maanantaina tarviiskaan sitä kaavintaa tehdä. Aika hullu kokemus kyllä kun tuolla tavalla verta ryöpsähtää. Toivon todella että tämä oli tässä. Mulle just kättäriltä sanottiin että tuskin se sieltä enää lähtee tulemaan, joten en osannut yhtään varautua tälläseen. Noh jos ei enempää tule niin maanantaina menen sitten sovitulle ajalle naistenklinikalle ja siellä varmasti katsotaan onko kohtu tyhjä.

Takaisin