Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mies haluis vaikka joka päivä, mut mulla on ollu halut kadoksissa jonku aikaa.. Katotaan nyt kun menkat loppu niin joka välissä kun on mahdollista niin läheisyyttä.. Sitten kun mies tekee vielä yötä 20.30-06.00 niin aika rajallisesti meillä on aikaa. Yleensä siinä kun hän herää yöuniltaan, niin on touhuiltava..

Postista noudettavissa nyt näköjään viikko sitten torstaina tilaamani clearbluen kaksoishormooni ovistestit, täytyy katsoa jaksaako tänään käydä hakemassa. :)

Ei mä en kestä! Miten iloinen ihminen voi olla kun katson o testin viivan vahvistumista :D ei ole positiivinen vielä mut paljon vahvempi kun eilinen tai tämän päivän aamuinen! Mä olin ihan rikki koko viikon etten ole ovuloinut ajallaan..mut kelpaa myöhempäänkin kun ei ollenkaan!

Joo ei ne miehet tunnu ajattelevan samoin kuin me :D

Täällä tänään dpo8 eikä oloja mihinkään suuntaan. Lämmöt hieman laskeneet, joten usko raskautumiseen aika heikko.

Tsemppiä kaikille<3

Täällä alkoi kp1 tänää... Synkkää hommaa.. tällä yhteisellä taipaleella YK 3 ja meidän menneisyydessä 4v lapsen tekoa takana niin nyt kyllä soitan huomenna että me lähdetään hoitoon.. en jaksa enää odottaa.. mies vaan lohdutti mua että suostuu mihin vaan jos tarve vaatii![emoji173] Mulla käy nyt vaan jotenkin raskaalla ja tuntuu kuin kaikki ne samat tunteet syöksyis menneisyydestä tähän päivään...

Höh, ei ne menkat loppunutkaan. Jonku mutkan takaa rupes vuotaa lisää niinku. Ei yllätä!

Pahoittelut menkoista!

Metsätähti.. sanoppa muuta. Mä syön yleensä aina jämät meilläkin. Joskus poika syö munkin ruuat.. joskus mulle jaa oma ja sen lautanen. Välillä on vähän tiukkaa niin ei viitsi heittää roskiinkaan :|

On: kattokaa täällä ovis!! Pitkästä aikaa kunnon viivat! Ja kamalat oviskivut!! Ja nyt ainakin hyödynnetty ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1518036567.106153.jpg

Tänään taas kättärille. Mietin tässä että jos ne tarjoo vielä lääkkeitä että pitäiskö koittaa vielä niillä tyhjennystä vai suoraan kaavintaan. :/ Toisaalta haluaisin koittaa vielä kotona tyhjennystä mutta sit taas en haluais pitkittää yhtään enää. Toki kaavinnan jälkeen joutuis kai odottaa yhden menkat.

Poikienäiti Jos ne lääkkeet eivät ole antaneet vastetta tähänkään asti, niin suosittelen menemään kaavintaan. Ne lääkkeet on alkujaan suunniteltu ihan muuhun tarkoitukseen ja en itse pidä niitä luotettavina. :-/

Tänään taas kättärille. Mietin tässä että jos ne tarjoo vielä lääkkeitä että pitäiskö koittaa vielä niillä tyhjennystä vai suoraan kaavintaan. :/ Toisaalta haluaisin koittaa vielä kotona tyhjennystä mutta sit taas en haluais pitkittää yhtään enää. Toki kaavinnan jälkeen joutuis kai odottaa yhden menkat.

Kaavintaan mäkin sanon. Ite kokenut sen pari kertaa. Nopeaa ja kivutonta fyysisesti itelleni ollut ainakin..

Mä menin kaavintaan kun ei lääkkeet ekalla toiminut. Ei tarvitse odottaa menkkoja kaavinnan jälkeen. Limis voi tosin olla niin ohut ettei tärppää. Mulla tärppäsi toisessa kierrossa kaavinnan jälkeen. Pientä haamuilua oli kaavinnan jälkeisessä mutta ei tarttunut kunnolla matkaan.

Kp 1 ja yk 2 lähti täällä käyntiin :(
Ainaki se on hyvä, että kierto ei menny sekasi pillereiden lopetuksesta.

Onnea oviksista ja pahoittelut tädin kohdanneille. On kyllä Unicorn makeet viivat :happy: Iduliini, ihana tunne kun saa sen oviksen bongattua, mullaki vasta kp 23 tuli ovisplussa :)

Dpo 2 ja hidasta odottelua. Onneksi on paljon ohjelmaa tiedossa nii ei toivon mukaan tarvii hermoilla (jep jep) :wacky:

Mua vaan jotenkin jännittää se nukutus. :/ kuinka kauan on kaavinnan jälkeen ollut vuotoa? Tai kuinka herkästi menee kierto sekaisin? Ja onko siinä nykyään millaisia riskejä, voiko kaapia liikaa.

Onnea oviksista ja pahoittelut tädin kohdanneille. On kyllä Unicorn makeet viivat :happy: Iduliini, ihana tunne kun saa sen oviksen bongattua, mullaki vasta kp 23 tuli ovisplussa :)

Dpo 2 ja hidasta odottelua. Onneksi on paljon ohjelmaa tiedossa nii ei toivon mukaan tarvii hermoilla (jep jep) :wacky:

Pahoittelut tädin kohdanneille, plussatuulia seuraavaan kiertoon!

Ja onhan tää ihanaa, varsinkin kun oli nyt kahdet menkat alkukuusta ja sit ei ovis tullut ajallaan ni ajattelin kauhistuneena että nyt on kroppa sekas. Mut ei ollut wippii :D

Liityn takasin tänne puolelle tuolta syyskuisista. Tonne toinen haaveissa ketjuun jo kirjottelinkin, mut tosiaan spontaani keskenmeno viimeviikolla ja nyt odottelen, että vuoto lakkais. Tiistaina jouduin käymään naistenklinikalla kipujen takia ja siellä ultrattiin ja todettiin et näyttää tyhjentyneen hyvin, mut epäili et saattais tulehdus olla, arvot kuitenkin alhaalla ni en oo vielä alottanu ab-kuuria. Aamulla kävin uudelleen labrassa antamassa verikokeet ni kattoo onko HCG lähteny laskee :shy:

Takaisin