Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poikienäiti, jouduin hakemaan kesällä 2015 kahdet lääkkeet. Vuotoa tuli, mutta materiaali vasta 3. päivänä niistä jälkimmäisistä lääkkeistä ja sitten se oli ohi.
Täällä edelleen niitä menkkoja odotellaan. Kävikö sitten kuitenkin niin, etten ovuloinutkaan. Nyt on jo kuvitteellinen 11 dpo, eikä mun luteaalivaihe ole ollut 8 päivää pidempi synnytyksen jälkeen (jos on ollut sitä aiemminkaan).

Katjusha Voi kun sieltä vielä tulisikin plussa. :) Vielä on mahdollisuus, kun DPOt noin pienet. :)

Kp 28 ja dpo 11-12 testasin just onestepin herkällä ja aivan puhdas nega :arghh: Flunssa senku pahenee ja kurkku tosi kipee. Ja kurkkukipu tuntuu tuol syvemmällä, ei tossa suun takaosassa/nielussa vaa alempana, joten tuskin kurkkukipulääkkeetkää auttais.
Osasin odottaa tota negaa nii se ei nii kova pettymys ollu, ehkä menkkojen alku onki sit kovempi kolaus loppuviikosta :(

Onnea Mutter ja muutkin joita en ole onnittelut [emoji4] tänään jo 24/30 ja odotellaan vielä mitä tuleman pitää. Eilen oli super väsynyt päivä, mutta niitä nyt on aina aika ajoin. Tänään maha kuin ilmapallo ja juilii, mutta sekin nyt on ihan perus settiä, joten en nyt sen kummemmin mieti, että se tarkoittas mitään. Tuntuu että nää päivät matelee vaan [emoji4]

Täälläkin tänään dpo 12 testattu nega sofin testillä. :meh:

Tarkoitit varmaan naikkarille. ;)
Vai onko siellä kättärillä vielä jotain muuta toimintaa? :o

Eikö se suljettu lokakuussa 2017.

Tänäänkään ei mitään. Huomenna sitten soittelen kättärille että mitäs sitten. -.-
Vielä keskenmenon hoidosta sen verran, että mulla oli kkm 10/17 ja jotenkin olin lukenut niin paljon huonoa noiden lääkkeiden tehosta, että pyysin päästä suoraan kaavintaan. Pelkäsin myös tyhjennyksen tekemistä kotona. Siis jopa 20-25 % kaikista, joilla yritetään tyjentää kohtu lääkkeillä, joutuu lopulta kaavintaan. Musta kaavinta oli lopulta todella helppo toimenpide ja olen tyytyväinen, että valitsin sen. Kaavinta tehtiin päiväkirurgisesti, eli menin aamulla seiskaksi naikkarille ja mies sai hakea mut kotiin jo yhden aikaan iltapäivällä. Palauduin kaavinnasta hyvin, eikä mitään siihen liittyviä ongelmia ole tullut. Pointtina tässä nyt se, että mun mielestä kaavintaa ei oikeasti kannata pelätä, jos lääkkeet ei tehoa.

Kp3 ja vuoto tosi niukkaa nyt, mutta niin mulla on lähes kaikissa kierroissa mennyt näin. Et kp3 näyttää siltä kun vuoto loppuisi, mutta sit se runsastuukin vielä kp4 ja loppuu vuoto kp6..

:greet025 moi kaikille!

Täällä kirjoittelee ensikuussa 40v täyttävä, kroonisesta vauvakuumeesta kärsivä 4 lapsen äiti.

Keskenmenon koin 10/17 ja sen jälkeen olen yrittänyt pudottaa painoa, uutta raskautta silmälläpitäen, ja miestä uuteen yritykseen yli puhuen :) nyt viimein on kierto, josta pääsimme yhteisymmärrykseen, ja viidennelle on "lupa" tulla :)

D1E00B6F-13F5-4AB3-99C8-C2CD8B1973AA.jpeg Hei. Minä täällä taustalla olen lueskellut ja kuumeillut. Toki hieman epävirallisesti kun kierukka pitäis olla. Tänä aamuna joku ajoi tekemään testin ja tämmöinen oli tulos. Mitä olette mieltä?

Kättärillä on vielä toimintaa. Naistentautien poliklinikka ainakin toiminnassa. :) synnyttää siellä ei voi.

Okei, mä ymmärsin siis että sulkee kokonaan ovet mutta joo ei siinä sitten mitään. :)

Ja mä kuvittelin että nää tyhjennys sun muut hommelit hoidetaan myös naikkarin kautta, mutta ihan kiva tietää. :)

Mummoni syöpä hoidettiin naikkarilla..

Muokattu viimeksi:
Pitääköhän tässä alkaa uskomaan raskauteen? Moni jo minulle asiaa jo todistelut fb:n mammaryhmässäkin. Ois kyllä melko lotto-voitto. Mies kysäisi ohi mennen joulunaikoihin, että tehtäiskö iltatähti. En osannut siihen mitään sanoa kun aina olen ajatellut itseni kolmen äitinä. Lapset on nyt 3,5 ja 7. Keskustelu jäi melkeinpä siihen. Nyt aamulla alkoi tuntumaan, että pitää testata. Olen joskus aiemmin hommannut jo testejä kun menkkoja ei ole kierukan aikana näkynyt. Menkat on olleet sellaiset että pyyhkeessä on huomannut jotain väriä, eikä muuta. Nyt on tuntunut että kohta alkaa kun vatsaa ja selkää pakottanut. Lisäksi kaikki haisee pahalle. Kaikki vi... ketuttaa sekä näen aivan ihme unia.
Pitänee odotella joku päivä ja testata uusiksi

Takaisin