Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mymlan: viimeksi sain tikutettua oviksen edellisessä kierrossa (joulukuussa) kp 24 ja silloin kierto oli 34pv. Viime kierto oli 28pv, enkä oikein tiedä koska silloin oli ovis :) nyt saa ystävänpäivän tienoilla sitten piinailla:joyful:Onko sulla tullu vielä mitään "oireita":happy:?

Mymlan: viimeksi sain tikutettua oviksen edellisessä kierrossa (joulukuussa) kp 24 ja silloin kierto oli 34pv. Viime kierto oli 28pv, enkä oikein tiedä koska silloin oli ovis :) nyt saa ystävänpäivän tienoilla sitten piinailla:joyful:Onko sulla tullu vielä mitään "oireita":happy:?

Mulla ystävänpäivänä dpo 11 ja ajattelin kanssa silloin testailla :D No tänää vasta dpo 2, mutta ei oo kuivaakautta tullu, pikemminkin vv on enemmän! :? Mutta en viitsi alkaa laskee oireita etten tuu alas ja vauhilla :D

Kierukan heivanneet hoi :anyone Kuinka nopeasti alkoi menkat sen jälkeen? Jotain vuotoa ollut nyt neljä päivää, nyt kirkkaampaa. Murron milloin voi onnistua, tietysti yksilöllistä, mutta kun oon niin malttamaton. Ei mitään hajua missä mennään kun ei ollut ollenkaan menkkoa kierukan aikaa, ei kerenny tulla edes synnytyksen jälkeen

Kierukan heivanneet hoi :anyone Kuinka nopeasti alkoi menkat sen jälkeen? Jotain vuotoa ollut nyt neljä päivää, nyt kirkkaampaa. Murron milloin voi onnistua, tietysti yksilöllistä, mutta kun oon niin malttamaton. Ei mitään hajua missä mennään kun ei ollut ollenkaan menkkoa kierukan aikaa, ei kerenny tulla edes synnytyksen jälkeen

Mulla kierukka poistettiin 02/2016
Tuli vaan just tommoset menkat ja sit olinkin jo raskaana. :)

Piti tänää testata menossa kp 27 ja dpo 10-11, mut ei vaa huvita testata viel. Lisäks kissa sairastaa ja stressaa ihan sikana niin en halua lisätä pahaa mieltä mahdollisella negatiivisella rtestillä :/.
Tänää kissan pissanäyte viedään ell ja toivottavasti siitä selviää jotain ja kissa paranis. En kestä tätä stressiä :sad001:smiley-angry017

34/29. Millonkohan sitä testailis? :rolleyes:

Ollut useemman kerran se tuttu tunne että menkat alkaa ihan just mutta ei oo vielä näkynyt. Vähän kyllä kieltämättä jännittää. Tein (-)testin 30/29, en haluis tehdä turhaan negatiivisia. Toisaalta ei malttais enää montaa päivää odotella!

Suubilla on kyllä jo hienosti kierto myöhässä. Plussahan kyllä odottaa, ei siinä :) mutta ymmärrän negan pelon,

JjuliaA, minäkin kartutin negatiivisten testien rivistöäni aamulla. Pah ja pöh!
Tsempit ketjuun ja onnittelut jo plussanneille!!

Onnea plussanneille!
Muruska mulla kierukka poistettiin elokuun lopussa 2016. Meni n. 1,5kk ja ekat kunnon menkat tuli. Ja sit plussasin joulukuub lopussa. :)

Ja sit vähän valitusta taas vaihteeksi. Tosiaan viime viikolla sain ne lääkkeet kotiin. Noh eilen ehdin ne ottaa kun loppu viikosta oli miehen synttäri järjestelyjä ja synttärit. Eilen sitten oli suht kovia menkka jomotuksia, mut kuotenkin sellasia että ilman lääkettä pärjäsi. Mutta vuoto ei sitten alkanutkaan. :/ Eikä näy tänäänkään ja tänään ei oon myöskään jomotellut. Alkaa jo pikkuhiljaa riittämään tämä. Sain ohjeeksi että jos ei keskiviikkoon mennessä vuoto ala niin pitää soitella kättärille. Turhauttaa aivan hulluna. Luulin että kun saan lääkkeet niin tulee loput ulos ja helpottaa, niin ei. Haluisin nyt tietää että onko muita pitkän kaavan kautta menneitä joilla ei ookkaan sitten lääkkeet toimineet ollenkaan.

T-Ä-T-I ! :finger:

Yhyy, harmittaa mutta tätä tää on! Tulee niin vahvasti mieleen pettymykset toisensa jälkeen kun esikoisesta haaveiltiin yli vuosi. Eipä ollut meidän kierto, nyt kierto kuitenkin saman 33 päivää kun viimeksikin - ehkä tää on uus normaali.

Taidan jäädä hetkeksi taka-alalle...

Hei,

En nyt vielä varsinaisesti pääse yrittäjien kirjoihin liittymään, odotan kapselin poistoa. Toiveena meillä olisi kolmas näiden veljesten iloksi, meidän kolmeveellä on melkein yhtä kova vauvakuume kuin äidilläänkin ja isimieskin on vihdoin lämmennyt ajatukselle.
Kapselin poistoon siis varattu aika, mutta koska kesään asti joudun syömään lääkkeitä ei me ennen kesää vielä päästä yrittämään, mahdollisesti vasta syksyllä. Kuume on kuitenkin kova ja jotain vertaistuki seuraa kaipaisin.

Tuolla yrittämistä odottavien puolella on vain melko hiljaista, kun kukaties päästäisiinkin jo aikaisemmin yrittämäänkin.

Kierrosta ei mitään hajua, kapseli on pitänyt tädin poissa viime kesästä asti, sitä ennen oon ollut lyhytkiertolainen kaikkea 14-28 välillä (pääsääntöisesti 19-21), jännä nähdä mihin nyt asettuu :)

Mirellan Joko oot testannu? :-)

Alinah Ne klimpit johtuu kuulemma jostain verenhyytymistekijästä (miulla aina tulee ja on isoja) voisko primot vaikuttaa siihen hyytymis tekijään?

Testasin tänä aamuna, oli nega ja sit töissä alko menkat :( kp 1 on uusi mahdollisuus tässä kierrossa ja letrojen annostusta nostetaan. Jospa se auttaisi.

Tuntuu vaan niin väärältä että jo 1v 5 kk yritetty eikä mitään tapahdu. Ei niin yhtikäs mitään. Itkettää ja vituttaa vain.

Onnea plussanneille!
Muruska mulla kierukka poistettiin elokuun lopussa 2016. Meni n. 1,5kk ja ekat kunnon menkat tuli. Ja sit plussasin joulukuub lopussa. :)

Ja sit vähän valitusta taas vaihteeksi. Tosiaan viime viikolla sain ne lääkkeet kotiin. Noh eilen ehdin ne ottaa kun loppu viikosta oli miehen synttäri järjestelyjä ja synttärit. Eilen sitten oli suht kovia menkka jomotuksia, mut kuotenkin sellasia että ilman lääkettä pärjäsi. Mutta vuoto ei sitten alkanutkaan. :/ Eikä näy tänäänkään ja tänään ei oon myöskään jomotellut. Alkaa jo pikkuhiljaa riittämään tämä. Sain ohjeeksi että jos ei keskiviikkoon mennessä vuoto ala niin pitää soitella kättärille. Turhauttaa aivan hulluna. Luulin että kun saan lääkkeet niin tulee loput ulos ja helpottaa, niin ei. Haluisin nyt tietää että onko muita pitkän kaavan kautta menneitä joilla ei ookkaan sitten lääkkeet toimineet ollenkaan.

Minulla todettiin kkm 9/17 ja sain lääkkeet, vuotoa kyllä oli mutta menkkoja ei alkanut kuulumaan, koti r-testit näytti negaa. Vihdoin miljoonan soittelu kerran jälkeen pääsin 11/17 verikokeisiin joissa hcg oli koholla ja sitten pääsin ultraan, jossa todettiin kohdussa reilu residua ja sitten 12/17 pääsin kaavintaan.

Kaikilla ei siis nuo lääkkeet tehoa. Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseesi.

Mä järkytyin, paino se nousee nousemista taas kun oli tossa pari viikkoa noita juhlia. Hitto, nyt huomisesta eteenpäin tiukkaa karppia..

babfa92f1f2193e7c72f094da4ae436a

Onko kokemusta tälläisestä? Mä just tilasin kyseisen paketin..

Onko kokemusta tälläisestä? Mä just tilasin kyseisen paketin..
Iduliini, kyllä on. Ite tilaan ebaysta kun tulee paljon halvemmaksi sieltä kun esim. Rasjauskeijun kautta, etenkin tuo 20kpl pakki. Suosittelen :) Tulee vaan muistaa että testi tehdään vain aamupissasta siihen saakka kunnes saadaan eka vilkkuva hymynaama testiin.

Mäki tilaan ebaysta, viime viikolla torstainako tilasin ja samana päivänä pistetty tulemaan ja tällä viikolla pitäis olla perillä.

Pahoittelut kaikille negoista ja menkoista. :( Seuraavaan kiertoon plussatuulia ihan jokaiselle!

Poikienäiti.VMP! Tosi ärsyttävää, että keskenmeno vaan pitkittyy ja pitkittyy... Miulla ei ollut niistä cytoteceistä mitään apua silloin km hoidossa, joskin miulla se alkoi spontaanisti, ja tyhjeni itsestään, joskin oli pitkittynyt ja runsas vuotoinen.

Takaisin