Alinah,Hyvä kun kierto on muuttumassa :)
Heinikko,Tervetuloa.
Mutteri,Onnea,vauvaliimaa kovasti ja viivalle vahvistumista.
Heinikko,Tervetuloa.
Mutteri,Onnea,vauvaliimaa kovasti ja viivalle vahvistumista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÄLLÖVAROITUS
Mulla tuli vessassa käydessä sellainen pikkurillin pituinen ja paksuinen hyytymä vai mikä riekale olikaan. Hitto säikäytti vaikka silloin tällöin menkkojen aikaa tulee näitä mutta ne on korkeintaan sormen kynnen kokoisia...
Kp1.
ÄLLÖVAROITUS
Mulla tuli vessassa käydessä sellainen pikkurillin pituinen ja paksuinen hyytymä vai mikä riekale olikaan. Hitto säikäytti vaikka silloin tällöin menkkojen aikaa tulee näitä mutta ne on korkeintaan sormen kynnen kokoisia...
Kp1.
Mulla tuli kans! Kuvailin sitä ite iilimadoks :D Ja mulla niitä tuli kolme! Ikinä ennen ei oo tommosia tullu, joten syytän tota megakiertoo.
Nojoo, ihan totta ihan ku ois ollu iilimato. Hyi hitsi! Mutta ilmeisesti vaan "kuivunutta verta" tai jotain limakalvon palasia. Ei oo koskaan tullu sen kokoisia niin jotenki vaan heti ajatteli että onko normaalia ja toisaalta pistän tämän pitkän kierron piikkiin mutta ei silti aikaisemmissa pitkissä kierroissa oo noita tullut. Epäilin myös että oisko noista teroluteista tai prismoista johtunut.
Kp 23 ja sieltä se ovis nyt tuli!!
Eilen tuli kunnon ovislimat tuli tehtyä jo talletuksia eilen, mutta täytyy vielä varmuuden vuoksi ottaa uusiks tänään ja huomenna