Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei jes, vessa reissulla bongasin hyvin hennon värin vaaleanpunaista paperissa.. Kauhee, ku varmaa teitä kiinnostaaki mun bongailut. Hahaha. :D:D

Ehkä ne vihdoin ja viimein sit alkaakin maanantaina viimeistään.

Jes eiköhän ne ala ehkä jo sunnuntaina, itellä menee tuollaisesta bongauksesta päivä tai alle että hanat auki :)

Tsemppiä masis fiiliksiin, onneks mennään kohti valoisaa kevättä. :-)

Alinah Joko viimeinkin! Minnuu turhauttaa siun puolesta, kun ne menkat pihtaa itteesä ilman syytä...

Dpo 9 Oireilu jatkunut samanlaisena. Ja ei ilman syytä, ainakin kemiallinen raskaus, jos ei muuksi jaksa.. Piina viikosta tuli vielä piinaavampi.

One step ja pc (25mIu/ml) luonnossa näkyy hennot viivat, ite en saa näillä ees viivanpaikkaa normisti.
111190acd70f20f27dac5a922e9b6260

Ja sit predictor early (12,5mIu/ml) ja kaikki kuvat testi ajalla.

060f1aa05c069fdae1b3f1880373b393

c935359ca610c9658516353e5726f3d0

Tsemppiä masis fiiliksiin, onneks mennään kohti valoisaa kevättä. :-)

Alinah Joko viimeinkin! Minnuu turhauttaa siun puolesta, kun ne menkat pihtaa itteesä ilman syytä...

Dpo 9 Oireilu jatkunut samanlaisena. Ja ei ilman syytä, ainakin kemiallinen raskaus, jos ei muuksi jaksa.. Piina viikosta tuli vielä piinaavampi.

One step ja pc (25mIu/ml) luonnossa näkyy hennot viivat, ite en saa näillä ees viivanpaikkaa normisti.
111190acd70f20f27dac5a922e9b6260

Ja sit predictor early (12,5mIu/ml) ja kaikki kuvat testi ajalla.

060f1aa05c069fdae1b3f1880373b393

c935359ca610c9658516353e5726f3d0

Alimmassa testissä nyt ainakin on selkeä tulos, onnea!

ON: Joo kyllä hanat aukee tänään! Piti vessaan lähteä vauhdilla kesken unien nyt kun tuntu et pissat ois lorahtanut sänkyyn..... :D :D

Lisääntynyt siis vaaleanpunainen vuoto hurjasti verrattuna sinne yöhön mitä sai tihrustaa. Sai jo siteen pistää pöksyihin. Toivon et tosiaan kunnon vuoto alkaa vielä tänään niin voi laskea sit tämän päivän jo kp1 jossain kohtaa. (Tietty mielellään ennen klo 18 ).

Mäkin voisin tulla tänne mukaan kuumottelemaan :) Itselle toiveissa ensimmäinen, miehelle toinen lapsi. Ikää on mulla jo 34, mies 35. Hormonikierukka otettiin pois syyskuussa ja yritykset aloitettiin 11/17 ja heti tärppäsikin, mutta kkm todettiin 2,5 viikkoa sitten... Lääkinnällinen tyhjennys hyvin näyttänyt toimivan, enää hyvin haalea plussa rtestissä eilen, huh.

Onko kellään täällä muuten alkanut menkat jo 2 viikkoa lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen? Kun voisin mennä oireiden ja vuodon perusteella vannomaan, että kk ne sieltä alkoi muutama päivä sitten... Noh, pääasia että hormonit laskusuuntaan ja jotain se kroppa puuhailee, pääsee uuteen yritykseen ennemmin tai myöhemmin :)

Jess Alinah! Olkoon tuleva kierto teidän! <3

Kiitos onnitteluista, vielä on pitkäksi aikaa jännitystä. :-)

Onnea Mutter! :) Peukut pystyssä viivojen vahvistumiselle.

Itekki menin tekemään aamulla testin, vaikka olin vakaasti päättäny oottaa ens viikon lopulle.. No eihän siinä mitään näkyny (ainakaan vielä). :sorry: Ärsyttää, ku piti ruveta hötkyilemään, muttaku testit niin poltteli kaapissa. Edellisessä raskaudessa sain haalean haamun dpo12 ja nyt menossa vasta dpo9. Koitan nyt malttaa mieleni pari päivää ja kattoa sitte uudestaan.

Alavatsan seudulla kyllä ollu melkosta juilimista ja jomotusta, mutta ei kuitenkaan sellasta, mitä yleensä ennen menkkoja. Maha myös pari päivää ihan sekasin, mutta tuskinpa se mitään tarkottaa. Lämmöt ollu oviksen jälkeen kyllä koholla koko ajan, joten sen suhteen positiivisin mielin.

Onnea mutter!! Ja tervetuloa heinikko! Mulla ei oo km muuta kokemusta kuin että itse tulin heti synnytyksen jälkeen raskaaksi ja sitten se meni itsellään kesken ja tyhjentyi kokonaan eikä edes muuttanut mun kiertoa millään tavalla . Täällä dpo 13 KP 27/28-30 ja tukkoinen olo senkun pahenee! Oon tässä nyt koittanut tiputtaa painoa että jos vaikka helpottaisi raskaaksi tuloa.. oon 175cm ja lähtöpaino oli 81,2 ja nyt 78,5kg ihan ruokavaliolla on menty hitaasti hyvää tulee.. viimeksi kun tiputin painoa tästä samasta 72kg niin mun tytär sai alkunsa!

Heinikko, mulla oli joulukuussa kkm ja kesti 34 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä ennen kuin tuli seuraavat menkat. Normisti kierto ollu 27-29 päivää. Eli mun tapauksessa kierto piteni. Onko sulla tulossa labrakontrollia tosta hcg-arvosta? Mulla oli neljän viikon päästä tyhjennyksestä, ja sillon oli hcg enää 2, eli normaali. Mun logiikalla menkat tulis vasta, kun hcg on normaalilukemissa, mutta voin olla väärässäki.

Mäkin voisin tulla tänne mukaan kuumottelemaan :) Itselle toiveissa ensimmäinen, miehelle toinen lapsi. Ikää on mulla jo 34, mies 35. Hormonikierukka otettiin pois syyskuussa ja yritykset aloitettiin 11/17 ja heti tärppäsikin, mutta kkm todettiin 2,5 viikkoa sitten... Lääkinnällinen tyhjennys hyvin näyttänyt toimivan, enää hyvin haalea plussa rtestissä eilen, huh.

Onko kellään täällä muuten alkanut menkat jo 2 viikkoa lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen? Kun voisin mennä oireiden ja vuodon perusteella vannomaan, että kk ne sieltä alkoi muutama päivä sitten... Noh, pääasia että hormonit laskusuuntaan ja jotain se kroppa puuhailee, pääsee uuteen yritykseen ennemmin tai myöhemmin :)

Mulla lopetettiin kohdunulkoinen piikillä ja menkat alkoi siitä viikon päästä. Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon! :)

Salasanat toimii taas! Moikka! 86-syntynyt kahden ihanan työtn '8-14 ja -16) äiti ja kolmatta yritetään. Kierukka lähti veks tällä viikolla sairaanhoitajan kannustusten kera! Lueskelen kun aikaa on ja koitan kirjotella, voi olla, että vertaistuki on tarpeen ja malttia tarvii. Tytöt syntyneet ensimmaisellä ja toisella kierroksella, mutta en tiedä mitä muutoksia kierukan poisto tuo + flunssakausi meneillään.

Paljon onnea Mutter!! :) Toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti :)

Itellä menossa kp 26 ja dpo 9-10, vielä en oo uskaltanu testata. Ehkä huomenna aamulla uskaltaudun ekan kerran testaan. Tissienkipu jatkuu ja pahentunu vaa. Menkkamaisia julimisia menee myös mahassa, välillä lievempiä ja välillä vähä kovempia. Ei kuitenkaa nii kovia, että enteilis menkkoja viel ainakaa pariin päivään. Perjantaina pitäs alkaa... Flunssaa edelleen myöskin. Mulla on ny usko lopussa, et ois tärpänny :(

Onnea Mutter, toivotaan viivalle vahvistumista ja kyytiläiselle paljon tarrasukkia että jaksaa kyydissä loppuun asti! :happy:

Heinikko, mulla oli joulukuussa kkm ja kesti 34 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä ennen kuin tuli seuraavat menkat. Normisti kierto ollu 27-29 päivää. Eli mun tapauksessa kierto piteni. Onko sulla tulossa labrakontrollia tosta hcg-arvosta? Mulla oli neljän viikon päästä tyhjennyksestä, ja sillon oli hcg enää 2, eli normaali. Mun logiikalla menkat tulis vasta, kun hcg on normaalilukemissa, mutta voin olla väärässäki.

Ei oo mitään virallista kontrollia tulossa, itse piti vaan testailla 3-4 viikon päästä, että testit muuttuu negaksi ja tarvittaessa olla yhteydessä. Mitä oon lueskellut, niin yleensähän seuraava kierto just vähän pitkittyy, niin jännityksellä seuraan mitä mun kroppa oikein touhuaa. Ovistikut löytyy valmiina, että niitä sitten vähän hakuammuntana kokeilemaan jossain vaiheessa...

Ihanaa mutter onnea!
Alinah jess!!

Täällä juilii vähän väliä vasemmalla puolella, jännää... :D välillä huimaa ja ihme mielialan muutoksii... jaa-a saas nähä mitä kehossa tapahtuu...
Mies koko ajan innoissaan ja kysyy milloin voi jo testata... :D
Onko muilla näitä "mukamas" oireita?

Dpo 3 (?)

Takaisin