Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mulla tänään kp 20 :D mutta ihan oviksen mukaahan tässä sitten testaillaan. Koskaan ennen ei oo ollut näin myöhään ovis!

Mulla tähän mennessä myöhäsin kp25, nyt taitaa mennä 25 tai 26 :D 7. kierto siis meneillään. Ovis vaihdellu tosi paljo, kp16-25 välillä.

Täällä 31/29. Viime kierto oli 33 päivää eli vielä odotellaan. Valkovuotoa tulee melkoisesti, välillä täytyy käydä kurkkaamassa että joko ne alkoi mutta ei vielä. Imetän esikoista edelleen päivisin niin kierto vielä vähän mitä sattuu. Viikonlopuksi lähdetään hotellilomalle niin varmasti tulee menkat kaveriksi.

Tuntuu, että aika ei kulu ollenkaan. Tekis nii mieli testata jo, mut eipä sieltä tulis ku negaa, joten ei viitti.
Flunssa tehny tuloonsa pari päivää ja päätä särkee ja olo muutenki vetämätön, väsyny ja melko alakuloinenki :/

Mulla on pari päivää ollu v*utus ja menkkajomoja. Aamulla vois houkutella tädin paikalle raskaustestillä ... pääsis eteenpäin. Nyt menossa vasta kp 23, kierto on ihan mullin mallin (42 - 33 - 24 pvä?)

Mä kävin ostaa punkkua koska mä voin. No ei, vaan koska oon duunannu tarjottavia tukka putkella 2 viikkoa ja ajattelin että nyt mä saan edes viiniä vähän ottaa. Toivottavasti ei vaikuta joskus alkavaan uuteen kiertoon.

Itekin aattelin että saan lyhyemmän kierron kun teen testin, eipä oo vieläkään tätiä näkynyt. Olisko huomiselle?

Ja aika suorastaan matelee!

Tänään ollut jostain syystä kaamea kestov*tutus päällä, tekee pahaa ku miehellekkin tullut tiuskittua ilman mitään syytä :sad001

Varmaan ihan perus PMS ketutusta, mutta voisi kai sitä silti parin päivän päästä testailla vuotoa odotellessa :grin

Mä oon koko viikonlopun kaksin esikoisen kanssa kotona kun mies lähti setänsä luokse miesten peliviikonloppuun. No onneksi huomenna on esikoisen synttärit osa 2. Niin on paljon menoa ja melskettä ja sunnuntaina mummoni 70v syntymäpäivät (täytti 26.1 70 niinkun poikanikin täytti silloin vuosia) jonne tänään tein jo puoli valmiiksi kinkku sekä lohivoileipäkakut. Aamulla kuorrutus vaan! Hänellä löydettiin tossa viime syksynä syöpä alapäästä ja kuukaus siitä niin kävi leikkauksessa naikkarilla ja oli ke-ma osastolla siellä ja mummoni oli jo niin päättänyt ettei vietä mitään 70v juhlia kun tuo syöpä löytyi mutta niin vaan leikkaus +1kk syöpähoidot auttoi ja syöpä ei oo uusiutunut niin hän ajatteli että jos kuitenkin pidettäisi pienet juhlat. Ne hoidot loppui 11. tammikuuta. :Heartred

Ja sain kunnian väsätä nämä herkut sinne mummoni juhliin, ilomielin teen kun rakastan tehdä kaikkia herkkuja oli juhlat sitten syntymäpäivät tai mitkä tahansa. ;)

- alinah kp52 menkkoja odotellessa. Vika primo otettu torstaina.

Alinah, mää jouduin syömää pari vuotta sitte primokuurin ku menkat oli poissa 3kk (epäilen yhtö lääkettä, koska sen alotuksen jälkee kierrot meni sekasi ja lopetuksen jälkee palautu normaaliks). Ja muistaakseni söin sitä sillo 10pv ja menkat alko aika pian kuurin loppumisen jälkee. Toivottavasti sullakin, nii pääsisit uuteen kiertoon yrittään :)

Täällä kp 25 ja dpo 8-9 menossa. Aluks aattelin et testaisin sunnuntaina eli huomenna, mut nyt koko ajatus ei huvita yhtää. Ehkä maanantaina sitte. En vaa jaksa uskoo et heti ekasta yrityskierrosta tärppäis :/
Flunssaa ja seksihalut kateissa edellee :banghead: Ärsyttää ja ketuttaa ja mieli aika maassa :arghh:. Viikonloppuki menee vaa kotona, ku kissa sairastaa nii ei viittitä jättää sitä yksin moniks tunneiks tai raahata mukana mihkää :/

Hitsi ku en oo yhtää seurannu lämpöjä tässä kierrossa tai noi ylipäätään piiiiitkää aikaa. Äskön mittasin ja näytti 36,5°C, mut siitä ny en osaa päätellä mitää :/ En tiä et onko koholla vai normaali. Tai siis iha normaali ei oo mun mielestä, mut tuskin paljoo kohollakaa :(

Millä dpolla yleensä näkyy? Normaalisti? Aikaisemmin oon vaan tehny testiä ku ei menkat oo näkyny mut nyt ku niit ei oo viel ollukkaan.... :S

On: itkua päässyt muutamaan otteeseen, ihan pienistä asioista. Huhhuh :rolleyes: no mut ovista en o vielä bongannut.. tänään pitäisi olla ovis mut en sit tiedä tosiaan kun kahdet vuodot oli ja toiset alkoi kp 5-7. Eli yht vuodot kp 1-3 ja kp5-7.. saas nähdä tuleeko ollenkaan. Vielä ei o jättänyt tulematta mutta kai sekin on mahdollista..
3a21d4d134a950cfba6473fe5c90225e

Mulla on myös niin masis fiilis. Eilen oli pahoinvointia, sairaan kylmä ja alavatsa kipeä. Vv alkaa olla voidemaista. Oviksta yritin tikuttaa tänään mutta ei plussaa! Ärsyttää koko juttu. Olis viikko ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, ehkä odotan vielä muutaman päivän ja sit testaan jos joku testi näyttäis jotain:bored:

32/29. Menkkoja odotellaan, kierto oli viimeksi 33 päivää. En usko raskauteen. Olis kyllä ihana yllätys!

Täällä sellainen tilanne, etten tiedä missä vaiheessa ovis on ollut, ja kuinka pitkä kierto tulossa :woot: Tänään elellään kp 25. Kp 15 oli ovikseen viittaavia tuntemuksia. Aloin tikuttamaan vasta kp 16 ja kp 22 kohdalla luovutin:hungover: eli jos ens viikon puolessa välissä ei menkat ala, voisin huvikseen testata rtestillä. Jos negaa, niin varmaan täytyy pitkän kierron mukaan sitten odotella vain.
Jos tästä kierrosta ei tärpännyt, niin täytyy kyllä ens kierrosta alottaa tikuttaminen paljon aikaisemmin, ja lämpöjä vois kans alkaa seurailee:shy:

Täällä sellainen tilanne, etten tiedä missä vaiheessa ovis on ollut, ja kuinka pitkä kierto tulossa :woot: Tänään elellään kp 25. Kp 15 oli ovikseen viittaavia tuntemuksia. Aloin tikuttamaan vasta kp 16 ja kp 22 kohdalla luovutin:hungover: eli jos ens viikon puolessa välissä ei menkat ala, voisin huvikseen testata rtestillä. Jos negaa, niin varmaan täytyy pitkän kierron mukaan sitten odotella vain.
Jos tästä kierrosta ei tärpännyt, niin täytyy kyllä ens kierrosta alottaa tikuttaminen paljon aikaisemmin, ja lämpöjä vois kans alkaa seurailee:shy:
Suosittelen kyllä aamulämpöjen mittailua, ei niin haittaa vaikka ei saisi ovista tikutettua kun näkyy sitten lämmöistä milloin ovis on ollut :)

Menkkoja odotellaan vieläkin, mitään tuntemuksia ei ole. Kn on aika turvoksissa ja kiinni kun tunnustelin tänään..

Takaisin