Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Te jotka saatte noin haaleita ovistikkuja - pidättekö niitä tarpeeks kauan pissassa? Mä dippaan aina niin kauan, että väri on noussut kokonaan ylös ja otan vasta sit ylös. Mietin, että voiko se aiheuttaa eroja?

Tosi ikävää tommonen et ei saa ovista kiinni. Tsemppiä kuitenkin talletteluihin, onneks raskaus on silti täysin mahdollinen vaikka tikku sanois mitä :)
Ite ainakin pidän koko värin nousemis ajan että itellä ei ainakaan siitä ole kyse.

Mitä mieltä ootte tästä kuvasta, vielä nega? Kp22 menossa.
ImageUploadedByVau Foorumi1517396182.662891.jpg

Jos saan vielä vähän "jännätä" eli selkeesti plussa on ovulaatiotesti ja se on vahvempi se testi viiva. Tein pc:n r-testin ja se neg, pystyikö siihen luottaa? Vai kannataisko vielä ottaa joku muu? :D

Siihen aika dippaus hommaan ovulaatiotestin kanssa niin itse pitäny 3-5sek aikaisemmin haalea testi viiva ja nyt vahva. Mulla myös ne pc merkkiset :)

Pystyy! Jos oisit raskaana ja ovis viiva noinkin tumma nii olisi raskaustestestissä viiva selkeästi näkyvillä :) Eli jos rtesti nega ja ovistetsti pos, niin se on ovisplussa :) Ja pc on luotettava

Tsemppiä Poikien äiti!

Kyllä tää vauvanteko onki yhtä odottelua.. ei yhtään sovi kärsimättömän ihmisen mielenterveydelle. :banghead: ensin odoteltiin menkkoja, sitten ovista ja nyt sitten sitä, millon pääsis testaileen tai millon tuntuis mahdollisesti jotain oireita.. ja joka ikinen tuntemushan tällä hetkellä on muka raskausoire :hilarious: mieskin lähti viikoksi reissuun niin joutuu kotona yksin kärvistelemään.

Ja dpo 5 menossa

Taas tälläistä satoa tämän päivän testeissä :( vahvistumista ehkä hieman tapahtunut.

Liitteet

• IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 207
  • IMG_20180131_165724.jpg
    IMG_20180131_165724.jpg
    306.5 KB · Katsottu: 187
Kettutyttö Viimestään sunnuntaina meinasin ekan kerran, ehkä jo la, haluun nähä myös kemialliset. :-)

Mun kierto ollut vielä vähän sekaisin mutta nyt kun kattelen kalenteria niin edellinen kierto ollutkin 33 päivää, muistelin että olis ollut jo lähempänä normaalia. Välissä oli jo joku 28-29 kierto. Hmm. Odottelen testausta myös viikonloppuun!

Täälläkin menossa dpo 6 ja mietin jo milloin sitä uskaltaisi testailla :hilarious: Mitään kummempia oireita ei kyllä ole, rinnat vain ovat todella arat ja pari päivää huimannut, mutta se luultavasti johtuu univajeesta. :rolleyes:

Ompas meitä paljon samoilla päivillä. :-) Mitä myöhemmälle malttaa niin sen parempihan se on. Dpo 8 on kait aikalailla ensimmäinen mahdollinen testauspäivä... Sinne ku jaksas ootella. :-P

Mää taidan testata varmaa vasta su tai ma :) Mietin et pe mut tuskin näyttäs muuta ku negaa ku ois dpo 8 (tai7) luultavasti 8 kuitenki. Tai jos oikeen polttelee testit kaapissa nii lauantaina vois testata jos ollaan kotona :D

Täällä käyttäytyi ovistestit näin:
8C75E6DD-9194-4561-8F20-63B3E83EA37D.jpeg

(Alin on tänään)

Nyt oletettavasti dpo1. Varmistelem vielä lämpöjen mittauksella :)
Tänään oli jo ihan hailakka viiva.

Itse myös dippaan kauemmin kuin ohjeessa..muuten mulla ei näy juuri mitään viivaa.
Tämän lisäksi käytän cb:n digitaalista kaksoihormonitestejä. Niistä sain hymynaaman toissapäivänä :) sen mukaan oon laskenut dpo:t

Tänään kp 18/ehkä 30 ei todellakaan oo kovin säännölliset menkat olleet joten varmuutta en tiedä kierron kestosta. Oviksen oletan kuitenkin jo menneen. En ole testaillut sitä sen erityisemmin. Mutta nyt sitten katsotaan mitä tämä loppu kierto tuo tullessaan. Tänään oli pyyhittäessä jotain pientä rusehtavaa, tiedä sitte mitä se oikein oli vai oliko mitään... kiinnittymiseen liittyvää ei varmastikaan ole kun aika vähän päiviä siihen kuitenkin olis vielä tässä vaiheessa. Mietin voisko olla vaan ovulaatioon liittyvää...

Onnea plussanneille!

Pikaisesti luin viestit läpi, tänne iski mulle siis influenssa ja monta päivää vaan nukkunut ja lepäillyt :(
Kp9 menossa ja saisi tää tauti nyt lähteä ennen ovista.
Tänään pitäis tikut tilata ja alkaa testailee, kiire tulee!

Takaisin