Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä haluan tällä viikolla sitten päästä myös jo uuteen kiertoon. Ahdistaa helvetisti tää oma tilanne. Ovuloimattomuus ja pitkät kierrot, häirinnyt aina mua. Toivon todella, että letroilla tärppäisi. Ollaan mekin jo tässä 2vuotta toista yritetty...
Kp51 ja kyllästynyt tähän kiertoon, huomenna vika Primo.
Mä niin ymmärrän sua! Toi on äärettömän raskasta ja turhauttavaa, että on tommosessa limbotilassa. Mut jos jotain hyvää niin pitkän kierron jälkeen mulla starttas uus kierto täynnä toivoo! Pitkästä aikaa tuli sellanen fiilis, että oisko meidän kierto. Toivottavasti sullakin! Pidän peukkuja et primojen jälkeen hanat aukee kunnolla ja tulee kunnon limakalvojen vaihto!
Voin vaan kuvitella kuinka turhauttava fiilis sulla on Miten teidän esikoinen tärppäs? :)
Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.Mitä mieltä?