Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä haluan tällä viikolla sitten päästä myös jo uuteen kiertoon. Ahdistaa helvetisti tää oma tilanne. Ovuloimattomuus ja pitkät kierrot, häirinnyt aina mua. Toivon todella, että letroilla tärppäisi. Ollaan mekin jo tässä 2vuotta toista yritetty...

Kp51 ja kyllästynyt tähän kiertoon, huomenna vika Primo.

Voin vaan kuvitella kuinka turhauttava fiilis sulla on :( Miten teidän esikoinen tärppäs? :)

Mä niin ymmärrän sua! Toi on äärettömän raskasta ja turhauttavaa, että on tommosessa limbotilassa. Mut jos jotain hyvää niin pitkän kierron jälkeen mulla starttas uus kierto täynnä toivoo! Pitkästä aikaa tuli sellanen fiilis, että oisko meidän kierto. Toivottavasti sullakin! Pidän peukkuja et primojen jälkeen hanat aukee kunnolla ja tulee kunnon limakalvojen vaihto!

Kiitos! Todella toivotaan että hanat aukeaa kunnolla. :)

Voin vaan kuvitella kuinka turhauttava fiilis sulla on :( Miten teidän esikoinen tärppäs? :)

2 vuotta meni, silloin en tikutellut ovista tai mitään muutakaan vauva hömppää ajatellut. Ehkäisyä ei otettu ollenkaan käyttöön kun alettiin seurustella ja harrastettiin seksiä kun kanit.. :D

4-9 kertaa viikossa saattoi olla seksiä, välillä sen 4 ja välillä joka päivä paristi aamulla ja illalla..

Hän sitten tarttui mukaan tämmösen hypox hoitojakson aikana, plussasin rv5+1. Oli megapitkä kierto silloin, pidempi kun nyt. (Nyt kp52)

Että luomusti tuli hän, mutta epäilen että silloin jo mulla ollut ovulaatio häiriöitä.

Kp 23 ja dpo 7 tai 6 mut luulen enemmän et 7. Mahassa aamulla ku heräsin ja makasin viel sängyssä meni jtn ihme tuntemuksia ja tissit kipeet edelleen. Aattelin jo et menkat alko super aikasi ku jotain vuotoo tuntu, mut se oliki vaa valkovuotoo onneks:joyful: Se oiski tästä viel puuttunu et ois joutunu miettii et miks lyhyt kierto ku lyhin ikinä on tosiaa 27pv ja seki vaa pari kertaa ja normaalisti 29-31pv kierto.

Tilasin raskauskeijusta just herkkiä r-testejä kasan. Jos sen ovis olis ollu jo aiemmin niin kohta vois ruveta jo testailemaan että näkyykö mitään:joyful:

Mulla menossa tästä epäonnekkaasta kierrosta dpo 10 KP24/28-30 ja nyt kaks päivää ollut ihan kuoleman väsynyt ja olo ois kuin olis kipeenä vaikka ei oo kuumetta... Esikoinen on kipeenä ja se on onneksi mahdollistanut omat päivä unet vaikka silti tuntuu että vois nukkuu lisää... Alavatsassa vihloo välillä ja tissit arat mutta uskon että ne menkat sieltä alkaa kuitenkin niin en tässä kierrossa ala testaa vasta kun menkat oikeesti myöhässä... Jotenkin ärsyttää ja masentaa koko kierto... :-(

Tein tänään negatiivisen testin, tänään 30/28-29. Kierto ollut vielä niitä näitä, eiköhän ne menkat ala viikonlopun aikana.

Tänään oli jo postin mukana tullu eilen aamulla tilaamani ovistestit raskauskeijulta. Monesti mennyt se 2- päivää että on tulleet.

Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy :( Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.Mitä mieltä?

Liitteet

• IMG_20180201_170311.jpg
    IMG_20180201_170311.jpg
    350 KB · Katsottu: 295
Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy :( Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.Mitä mieltä?

Ainakin on hienosti tummentunu! Jos ei ihan vielä plussa nii ihan varmasti lähellä, hommiin vaan! :D

Tänään on ollu ohimeneviä särkyjä tässä illalla alakerrassa, jospa se tarkottais vain sitä yhtä asiaa mitä oon tovin tässä odotellut.
Jos vuoto alkaa viikonloppuna niin maanantaina on soitettava aamusta sitten naistenklinikalle että uusi kierto alkoi. :p

Raskauskeijulla on kyllä todella nopea toimitus! Oon tykänny. :-)

Heitsu1996 Kyllä se ainakin tosi lähellä plussaa on, ja jos ei ennekään ole tummemmaksi muuttunut, niin plussa se on. :-)

Onnea plussanneille!
Hirveä määrä viestejä :D jostain syystä ei ole ilmoitukset tullut.. :/

Täällä kans oviksen metsästys käynnissä. Tiistaina olis eka polikäynti. Jännittää!
Missä vaiheessa kiertoa letrot alotetaan? Mietin että ehtiiköhän jo tähän kiertoon vai vasta ens, jos ne nyt tiistaina määrätään :)

Alinah Toivottavasti tuntemukset enteilee menkkoja! Saisit viimein poikki pitkän kierron.

Unicorn17 Mitäs kaikkea teiltä tutkitaan näin alkuun? Toivottavasti saatte apua polilta!

ON Dpo 7 Maha edelleen aamulla sekaisin, kylmää ja väsyttää + rauta maistuu edelleen suussa. Jospa sitä huomenna testais ekan kerran, jos uskaltaa. :-D

Mutter, verikokeet oli viime viikolla ja multa otettiin kilpirauhasarvot, prolaktaani ja joku munasolujuttu. En tiedä mitä lähdetään ekaks tutkimaan.. oliskohan siellä mulla ultra ja mies verikokeisiin ja simppatesteihin. En yhtään tiedä :S

Oireet sulla kuulostaa ainakin lupaavalta ;) testiä kehiin!!

Kettutyttö, okei! Kiitos. Ei mulla siis ehdi tähän kiertoon :) kp11 tänään. Ovis yleensö kp18-23..

Unicorn17 Kerrohan sitten tutkimusten jälkeen mitä kaikkea selvisi. :-)

Hahah, saas nähdä onnistunko kuvittelemaan itselleni tämmöset oireet. :-D

Takaisin