Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan että oviksen testaajille tulisi pian ovis itellä ei ihan plussaa tullut eiliseen testiin.Tänään en oo vielä testiä tehny.

Meillä mennään samoissa kiertopäivissä mymlanin kanssa ja mulla myös haalenee koko ajan viivat :/ tuli myös sellanen olo että ovis on varmaan menny jo ja en viitsisi enää ovistikkuja tähän kiertoon tuhlata, mutta sit taas JOS se oliskin vasta tuloillaan.. turhauttaa!

ade6123a5c22506e739cd30b9751abab

Paremmassa valossa.. :)

Sulla kerää kuule isosti hormoonia sinne ny, tulee teräs munasolu sieltä teräshormoonien kera :D Mutta joo, mulla on pitkin kiertoa viivaa eikä oo ees kauhean haalea, sitten kun alkaa tummenee joka päivä enempi tietää että ovis lähenee :)

Meillä mennään samoissa kiertopäivissä mymlanin kanssa ja mulla myös haalenee koko ajan viivat :/ tuli myös sellanen olo että ovis on varmaan menny jo ja en viitsisi enää ovistikkuja tähän kiertoon tuhlata, mutta sit taas JOS se oliskin vasta tuloillaan.. turhauttaa!

Mulla ihan samoja ajatuksia! Voisin jo hyvinki lopettaa testailun, mutta JOS se onkin vasta tuloillaan :D

En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..

Liitteet

• IMG_20180130_162711.jpg
    IMG_20180130_162711.jpg
    499.9 KB · Katsottu: 163
  • IMG_20180130_162505.jpg
    IMG_20180130_162505.jpg
    819.5 KB · Katsottu: 160
Noh däämn. Tuokin toki on mahdollista minunkin tapauksessa...lämpöjen puolesta tosin ajoitin sen oviksen sinne aiemmaksi mut koska en oo nyt tikuttanu niin satavarma ei voi olla siitäkään... :\

Varalta talletella nytkin. :)

28/28-29?, kokoajan tunne että pian lirahtaa! :sad001

Määki liityn tänne teidän joukkoon ku päätettiin että toinen lapsi saa nyt tulla :)

Ollaan miehen kanssa molemmat 23 vuotiaita ja meillä on poika 4/2016. "ehkäisynä" nyt ja jo vuosia ennen asikoista on ollut keskeytetty. Esikoista tjottailtiin vuosi ja yritettiin kunnolla niin, ettö yk2 plussasin [emoji173]️ jännä nähdä miten nyt käy

Olo on vähän ristiriitainen koska oon vähän aikaa sitten palannut töihin ja viihtynyt tosi hyvin, muutettiin kalliimpaan asuntoon ja raha stressaa jos jään pois töistä. Mutta toinen lapsi on silti nyt tervetullut ja haluttu, kyllähän rahan kans aina jotenkin pärjää, eikö?

Illalla lueskelen rauhassa ketä kaikkia täällä onkaan :)

Sulla kerää kuule isosti hormoonia sinne ny, tulee teräs munasolu sieltä teräshormoonien kera :D Mutta joo, mulla on pitkin kiertoa viivaa eikä oo ees kauhean haalea, sitten kun alkaa tummenee joka päivä enempi tietää että ovis lähenee :)

Hahaha ihanat sanat! Vitsit rupesin oikein naureskelee teräs munasolua ja teräshormooneja :D ihana oot!
No nyt sit odotellaan vahvistumista :D onneks mies oli sillä mielellä et illalla pitää antaa rakkautta ettei missata ovista. Toivotaan teräsuimareitakin ni olis avot!

Annsku mikä kp/dpo sul on meneillä?

Iduliini kp 7 menossa, menkat kesti viis päivää ja tässä odottelen ensi viikkoa ja oviksen testausta, saas nähä tuleeko ns normaalisti vai taas tooosi myöhään, hope so ei megakiertoja enää :D Mitä ovistestejä käytät, sun testit vaikuttaa hyvältä :)

Iduliini kp 7 menossa, menkat kesti viis päivää ja tässä odottelen ensi viikkoa ja oviksen testausta, saas nähä tuleeko ns normaalisti vai taas tooosi myöhään, hope so ei megakiertoja enää :D Mitä ovistestejä käytät, sun testit vaikuttaa hyvältä :)

ab4cc2fd15b8b01a5e8451e863275243

Mä muistelinkin et oltiin sillei lähellä, mulla kp12. Tietty mul oli se toinenkin vuoto et sen mukaan kp8 :D en itekkään tiedä kumman mukaan menee.
Joo toivotaan että tulee pian niin päästään jännittelee vastauksia <3 plussatuulia!!
Ja kuvassa käyttämäni ovistestit. Käytän kaupankin omia mut näitä on tullut tilattua muutamaan otteeseen ja hyvin näyttävät. Miettisin kyl ehkä digiäkin kokeilla jos ei tärppää tässä.. en vaan osaa käyttää niitä :D

ab4cc2fd15b8b01a5e8451e863275243

Mä muistelinkin et oltiin sillei lähellä, mulla kp12. Tietty mul oli se toinenkin vuoto et sen mukaan kp8 :D en itekkään tiedä kumman mukaan menee.
Joo toivotaan että tulee pian niin päästään jännittelee vastauksia <3 plussatuulia!!
Ja kuvassa käyttämäni ovistestit. Käytän kaupankin omia mut näitä on tullut tilattua muutamaan otteeseen ja hyvin näyttävät. Miettisin kyl ehkä digiäkin kokeilla jos ei tärppää tässä.. en vaan osaa käyttää niitä :D

Koskaan kuullutkaan tommosista merkistä! Mistä sä niinku tilaat noita? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn. :)

Koskaan kuullutkaan tommosista merkistä! Mistä sä niinku tilaat noita? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn. :)

Nää on one stepin ovistikut :D ei missään lue sitä mut sillä nimellä ne tilataan kuitenkin. Ebayn kautta tilaan näitä :D

Mä en saa kuvaa ladattua, liian iso? Mitä pitää tehä? xD

Auttaisko kuva rajaaminen? Siis puhelimen galleriasta meet siihe kuvaan ja rajaat sitä? Toki voi laatu vähä huonontua, mut ainaki pitäs kuvan tilavuuden?/koon pienentyä :)

Kp22 ja dpo (5-)6 menossa. En millään malttais odottaa menkkoja/testaamista... Koskaha sitä ois järkee ees ekan kerran testiä tehä..? Btw noi hymiöt on syvältä, en löydä niistä kuvaavia hymiöitä ollenkaa :arghh:

Tissit kipeet ja eilen meni mahassa pari "menkka"kramppia, enteileeköhä tää sitä, että menkat alkaaki aiemmi ku kp 29-30..

Dpo 5 Aamulla herätessä vatsa löysällä. Eilen illalla alkoi maistua rauta suussa ja valkovuoto on suht runsasta ja voidemaista. Turvotus, jomotus ja muut pms oireet loppui, onneksi. Flunssa edelleen päällä. :-|

Liirumlaarum samoissa mennään. :-) Meinasin testailla sunnuntaina tai ehkä jo lauantaina, jos en malta oottaa sunnutaihin. :-D

Tais sitten olla siinä. Tummimman viivan sain kp 20 paikkeille, ei kylläkään niin tumma että olisin edes ajatellut sitä plussaksi:shifty:

Liitteet

• IMG_2900.JPG
    IMG_2900.JPG
    750.6 KB · Katsottu: 164
Takaisin