Toivotaan että oviksen testaajille tulisi pian ovis itellä ei ihan plussaa tullut eiliseen testiin.Tänään en oo vielä testiä tehny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paremmassa valossa.. :)
Meillä mennään samoissa kiertopäivissä mymlanin kanssa ja mulla myös haalenee koko ajan viivat :/ tuli myös sellanen olo että ovis on varmaan menny jo ja en viitsisi enää ovistikkuja tähän kiertoon tuhlata, mutta sit taas JOS se oliskin vasta tuloillaan.. turhauttaa!
Noh däämn. Tuokin toki on mahdollista minunkin tapauksessa...lämpöjen puolesta tosin ajoitin sen oviksen sinne aiemmaksi mut koska en oo nyt tikuttanu niin satavarma ei voi olla siitäkään...
Sulla kerää kuule isosti hormoonia sinne ny, tulee teräs munasolu sieltä teräshormoonien kera :D Mutta joo, mulla on pitkin kiertoa viivaa eikä oo ees kauhean haalea, sitten kun alkaa tummenee joka päivä enempi tietää että ovis lähenee :)
Iduliini kp 7 menossa, menkat kesti viis päivää ja tässä odottelen ensi viikkoa ja oviksen testausta, saas nähä tuleeko ns normaalisti vai taas tooosi myöhään, hope so ei megakiertoja enää :D Mitä ovistestejä käytät, sun testit vaikuttaa hyvältä :)
Mä muistelinkin et oltiin sillei lähellä, mulla kp12. Tietty mul oli se toinenkin vuoto et sen mukaan kp8 :D en itekkään tiedä kumman mukaan menee.
Joo toivotaan että tulee pian niin päästään jännittelee vastauksia plussatuulia!!
Ja kuvassa käyttämäni ovistestit. Käytän kaupankin omia mut näitä on tullut tilattua muutamaan otteeseen ja hyvin näyttävät. Miettisin kyl ehkä digiäkin kokeilla jos ei tärppää tässä.. en vaan osaa käyttää niitä :D
Koskaan kuullutkaan tommosista merkistä! Mistä sä niinku tilaat noita? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn. :)
Nää on one stepin ovistikut :D ei missään lue sitä mut sillä nimellä ne tilataan kuitenkin. Ebayn kautta tilaan näitä :D
Mä en saa kuvaa ladattua, liian iso? Mitä pitää tehä? xD