Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En mittaa. Näköjään pitäisi sekin aloittaaJJuliaA Mittaatko lämpöjä? Aika haaleille vaikuttaa, oliko mitään ovikseen viittaavia oireita?
Äh mä taidan lopettaa tikuttelun tälle kierrolle:banghead: kp 18 ja viiva haalenee eikä ole ovikseen viittaavia oireita sen sijaan tuntuu että se ovis on hyvin voinu olla siinä kp 7-10 välillä. Ehkä alan kattoon koska voi tehdä r-testiä
Mutterin oireet kuulostaa lupaavilta!
Kiitos avusta kuvan kanssa. :)) eli kanssa kuumeilijat kuvassa ovulaatio tikku. Mitä tarkoittaa!? :D xD mulla ei siis menkat oo viel alkannu ja imetys vähennetty yöllä/aamuyöstä imetän vielä.
Kiitos avusta kuvan kanssa. :)) eli kanssa kuumeilijat kuvassa ovulaatio tikku. Mitä tarkoittaa!? :D xD mulla ei siis menkat oo viel alkannu ja imetys vähennetty yöllä/aamuyöstä imetän vielä.
Te jotka saatte noin haaleita ovistikkuja - pidättekö niitä tarpeeks kauan pissassa? Mä dippaan aina niin kauan, että väri on noussut kokonaan ylös ja otan vasta sit ylös. Mietin, että voiko se aiheuttaa eroja?
Tosi ikävää tommonen et ei saa ovista kiinni. Tsemppiä kuitenkin talletteluihin, onneks raskaus on silti täysin mahdollinen vaikka tikku sanois mitä :)
Selkeä ovisplussa! Ootko testaillu aikasemmin? :)
Onko raskaudelle mahdollisuutta, jos näyttäiskin sen takia noin tummana?
Pc:n ohjeissa lukee että testi pitää ottaa pissasta pois 3sekunnin kuluttua. Ite teen 3-5sekunnin välillä ja pissa kyllä nousee sitten. :)
Olis joo sekin mut raskaustesti kuitenkin neg?.. :) eli ei kait? :D
Jos saan vielä vähän "jännätä" eli selkeesti plussa on ovulaatiotesti ja se on vahvempi se testi viiva. Tein pc:n r-testin ja se neg, pystyikö siihen luottaa? Vai kannataisko vielä ottaa joku muu? :DNo sitten jos rtesti on nega nii ovishan se siellä! :D
( kovasti tjemppiä sulle ♡Edelleen on siis raskausmateriaalia kohdussa. Sain lääkkeet kotiin. Toivottavasti tällä nyt lähtee ne viimeisetkin ja pääsis sitten yrittämään.