Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ihan järkyttävä herkkuhimo! Pakko päästä tästä eroon. Huomisesta alkaa herkuton helmikuu, yhyy! Ei ehkä liity raskautumiseen mutta jos oliskin oire :grin Esikoista odottaessa yökin kaikelle makealle, täytyi saada kaikkea mahdollisimman suolaista ja mausteista.

Täältä tulis yksi uusi ihminen vielä ja samaan jännäri rytäkkä eli dpo 4 tänään.
Ja kun itseä nyt kyttää hullunlailla niin oirettahan on, flunssan oiretta, allergian oiretta, vatsa nipistelyjä, nännit on kipeät, iho on kokoajan kun kananlihalla. Lämmöt puoli astetta korkeammalla kuin normisti ja poskia punottaa kokoajan. [emoji16]

Pessimisti ei pety ja aloitin terot nyt tänään kuitenkin, kp 17 tänään siis. Mulla on kierto välillä tooooosi pitkä ja nyt taas koitan saada sitä toimimaan.

Kuparikierukka poistettiin viime keskiviikkona ja silloin ultrassa näytti erittäin hyvältä raskautumiseen suhteen.

On tää ihmiselämä jännää

Ajattelin yrittää malttaa ens viikkoon testaamisen kans, tuskin kuitenkaan sitä ennen näkyis. Ja sitten on mieskin kotona, niin voi purkaa sydäntä, jos negaa näyttää.

Jaaha, tällänen yllätys :D kp 18 aamu ja alempi ilta. Oli tossa äsken kaupungilla ystävän kanssa ja kotiin tullessa pissasin tikulle ihan huvikseen. Pissaa olin pidätelly joku 5h.
db39e418957564335af887873a3bb73c

6e28006534496a2ea9f47b3ed9fedb19

Heii aattelin tulla kertoo kun kuulun niihin jotka kyttää omaa kroppaa hulluna niin varsinaisia ovislimoja ei ollut mutta valkovuoto oli tosi vetistä ja kirkasta, hiukan venyvää ovulaation aikaan ja kp 11 kohdunnapukka nousi super ylös ja jäi ylös. Ovis oli sit kp 15. Oli pari päivää kuivempaa kunnes dpo 4 kp 19 alko tulla taas saman tyyppistä valkovuotoo kuin oviksen aikoihin. Dpo 6 kp 21 tuli kauheita vatsakipuja yht äkkiä ja luulin jo kystaksi mutta helpotti ehkä 10min päästä. Sit lauantai dpo 8 kp 23 tuli testiin haamu / viivanpaikka. Dpo 10 pc antoi haamun ja samana iltana plussa. Tänään dpo 12 ja selvä plussa. Lämmöt mulla yleensä alle 36 mut nyt ollu dpo 6 asti vajaa 37 koko ajan. Toivottavasti te saatte jotain omia bongailuja tästä :)

Pahoittelut sun tilanteesta poikienäiti :sorry: Pikaista tyhjennystä toivon sinulle, että pääsette yrittämään :Heartpink

Voi että täällä on jännät paikat monilla Täällä yksi kuumeilija jonon jatkoksi. Tällä hetkellä kierto vaiheessa 'bongaa ovulaatio'. Ei ole käytössä mittatikkuja, mutta laskurien avulla pyrkinyt ajoittamaan puuhia oletetun ovulaation tienoille. Kierto on ollut kohtuu tasainen jo pitkään. Olo on niinku vähän malttamaton. Ajattelin, et puuhastelut riittää joka toinen päivä ja huomaan vähän väliä miettiväni et pitäskö sittenki vielä mutta jospa välipäivä!

Voi että täällä on jännät paikat monilla Täällä yksi kuumeilija jonon jatkoksi. Tällä hetkellä kierto vaiheessa 'bongaa ovulaatio'. Ei ole käytössä mittatikkuja, mutta laskurien avulla pyrkinyt ajoittamaan puuhia oletetun ovulaation tienoille. Kierto on ollut kohtuu tasainen jo pitkään. Olo on niinku vähän malttamaton. Ajattelin, et puuhastelut riittää joka toinen päivä ja huomaan vähän väliä miettiväni et pitäskö sittenki vielä mutta jospa välipäivä!

Kuinka pitkä luteaalivaihe tms pitää olla että raskaus ois mahollinen? :?

Jos ovis on huomenna kp 19 ja mennee normi kierron mukaan niin ei siihen jää paljoon tuhnuakaan jäljelle...

Mä haluan tällä viikolla sitten päästä myös jo uuteen kiertoon. Ahdistaa helvetisti tää oma tilanne. Ovuloimattomuus ja pitkät kierrot, häirinnyt aina mua. Toivon todella, että letroilla tärppäisi. Ollaan mekin jo tässä 2vuotta toista yritetty...

Kp51 ja kyllästynyt tähän kiertoon, huomenna vika Primo.

Jos ovis on huomenna kp 19 ja mennee normi kierron mukaan niin ei siihen jää paljoon tuhnuakaan jäljelle...

Hyvä olis olla yli 10 päivää. Jos ei luteaalivaiheen kanssa oo ongelmaa ja ovis myöhässä niin kierto voi olla pidempi, yleensä menkat on siitä syystä myöhässä kun ovis on myöhästynyt. :)

Mä haluan tällä viikolla sitten päästä myös jo uuteen kiertoon. Ahdistaa helvetisti tää oma tilanne. Ovuloimattomuus ja pitkät kierrot, häirinnyt aina mua. Toivon todella, että letroilla tärppäisi. Ollaan mekin jo tässä 2vuotta toista yritetty...

Kp51 ja kyllästynyt tähän kiertoon, huomenna vika Primo.

Mä niin ymmärrän sua! Toi on äärettömän raskasta ja turhauttavaa, että on tommosessa limbotilassa. Mut jos jotain hyvää niin pitkän kierron jälkeen mulla starttas uus kierto täynnä toivoo! Pitkästä aikaa tuli sellanen fiilis, että oisko meidän kierto. Toivottavasti sullakin! Pidän peukkuja et primojen jälkeen hanat aukee kunnolla ja tulee kunnon limakalvojen vaihto!

Mulla oli vaan 10 päivää ja näytti riittävän :) mutta varmaan kierto pitenee kun ovis on myöhemmin.

Dpo 6 Kylmää aivan höpönä, illalla piti kaivautua useamman peiton alle. Vv edelleen runsasta ja voidemaista. Rauta maistuu suussa.

Alle 10 päivän luteaalivaihe on kai liian lyhyt.

Alinah Tuo kierron venyminen on kyllä varmasti todella turhauttavaa, samoin ovuloumattomuus. Toivon niin kovin teille plussaa ensi kierrossa!

Mulla nyt vissiin dpo 5, toisaalta oon melko varma että taas on negakierto mut toisaalta taas toiveikas. Pittää piinailla vielä tonne seuraavanviikon perjantaille ainakin :)

Takaisin