Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla välillä vaihtelee kans noin et alkaa tummasta tippuun ennenkö sit vasta myöhemmin tulee ovis. Voi olla, että pissa oli laimeempaa? Joillain vissiin myös ovis menee yhtä nopeesti kun on tullutkin. Jatkaisin normaalisti tikuttamista ja tallettelua. Eihän sitä ovista lopulta tarvi tikkuun saada, jotta sen hyödyntäminen onnistuis.. :)

3h pidättelin. Mutta totta puhut, pitää talletella normaalii tapaan ja kattoa miten toi viiva lähtee kehittyy :)

Kissa meinas olla sitä mieltä, että tänää ei oltas miehen kans saatu peittoo heiluttaa. Saamarin otus lätkäs telkkarin päälle (yksiössä asutaam joten yhdistetty olkkarimakkari) kesken puuhien. Ei siinä, mut sitte ku mies jäi lässyttään kissalle jtn nii meinas kyllä halut lopahtaa itellä :grin:arghh:
Alamahassa vihlo ja tuntu sellanen omituinen "painekipu" mikä onkaa parissa asennossa. On siis tuntunu joskus ennenki, mut koskaa en oo aiemmi kiertoo seurannu niiiin vaan oletan et liittyy ovikseen (oon tätä mahdollisuutta joskus pohtinu mielessä). Toivottavasti nii ainaki ajotus pitäs olla kunnossa:cat:

Kilppariarvot ja muita katottiin just. Ja tulokset tuli omakantaan. 6.2. olis eka käynti polilla ja jännittää. Oon jo asennoitunut siihen että ne paasaa eka painosta. :/

P-TSH 1,86
P-T-4V 15,5
P-PRL 249

Mitähän noi lyhenteet tarkottaa?
Ja vielä oli joku S-AMH mutta siitä ei ollu tullu vielä tulosta?

Niiiiin ja mulla kun on ollut ne menkat ihan minimaaliset nyt kolme kiertoa.. ja kestänyt 2-3pv.. tässä edellisessä kierrossa vesin muutaman purkin kp1 ovikseen greippimehua ja oviksen jälkeen parina pvnä punaviiniä ja sit oviksesta dpo4 tuoretta ananasta. Ni anteeks ilmoitus, mutta mä meinaan hukkua tähän vereen ja limakavonroikaleisiin! Eikä oo muita muuttujia! Mulla siis ainakin toimii noi! Viimeks kun keväällä vuosin saman verran niin mulla ultrattiin limis 10mm paksuksi! Kävin just taas pari purkkia mehua ja jatketaan siis sitä tässäkin kierrossa :)

Unicorn kp3/? , Yk21

Unicorn, en tiiä mikä tuo PRL on, mutta nuo sun TSH ja T-4V, jotka on kilpparin kontrolliarvoja, on kyllä hyvän näköiset! AMH:ssa menee varmaan vähän pidempään. Sitä Mä en osaa tulkita yhtään, koska omiin perustutkimuksiini ei sitä saanut (ei ollut Suomessa käytössä vielä). Kuvaa kuitenkin munasolureserviä, mutta ei kerro munisten laadusta.

Täällä metsästetään ovista ja ollaan jo aika lähellä sitä vai mitä ootte mieltä.

Liitteet

• IMG_20180125_212637.jpg
    IMG_20180125_212637.jpg
    761.5 KB · Katsottu: 212
Heippa! Ajattelin uskaltautua seurailemaan tätä ketjua! Haaveissa olisi raskautua kevät-kesän korvilla.

Hiukan taustoja:

Olen 30v ja mies 32.
Esikoistyttäremme syntyi ja menehtyi rv21+1 Potterin oireyhtymän takia 09/2009.
Terve poika syntyi syntymäpäivänäni 11/2010.
Toinen terve poika syntyi 05/2012.
Toiveissa "iltatähti" 2019.

Minulta poistettiin Mirena hormonikierukka 3pv sitten 2,5v käytön jälkeen. Nyt odotellaan menkkoja. Minulla on ollut eräs vahva lääkitys, jota nyt pikku hiljaa ajetaan alas, koska ei sovi raskauden aikana. Samoin minulla hiukan fysiikka renkkaa ja syyllistä selvitellään. Olen käynyt labroissa, osteopaatilla, hierojalla ja seuraavaksi menen reumalääkärille. Ylipainoakin on hiukan kertynyt (johtuen mahdollisesti lääkityksestä, kierukasta, kilpparin vajaatoim.) Joten myös laihdutusoperaatio on alkanut!

Kaikkea säätöä tässä siis vielä meneillään, mutta kuume on kova ja kevättä odotetaan kovasti, josko kaikki säätö olisi saatu alta pois ja päästäisiin yrittämään perheenlisäystä!

Ihanaa kuumeiluaikaa kaikille!!!

Mikähän noiden rfsu testien herkkyys on? Viimeksi kun niillä oon testannut niin sain niitä haamuplussia vaikken ollut raskaana ja sit plussan kun oli about dpo 14. Mietin vaan et ovatko jotain 50mlu tms?

Aamulla vessassa isommilla asioilla käydessäni meinasi lentää laatta! En tiedä mistä moinen hajuherkkyyskohtaus tuli koska ei mulle yleensä oo tommosia tullut. Edes töissä, vaikka hoitajana oon jos jonkinlaisten eritteiden kanssa tekemisissä. En tiiä voiko mieli kuvitella oireita näin vahvasti.. Vai onko jostain muusta johtuvaa, esim. ruokamyrkytys. Mahassa on aika omituinen tunne ja painostaa.. Mutta saa nähdä miten tän päivän selviää töissä. Aamulla väsytti niin että herätessä tihrustin itkua. Ja lisäksi eilen illalla alkoi rintojen sivun pakottaa! :nailbiting: Ääh en kestä!

Salainensydän kp 25/28? dpo 11

Mikähän noiden rfsu testien herkkyys on? Viimeksi kun niillä oon testannut niin sain niitä haamuplussia vaikken ollut raskaana ja sit plussan kun oli about dpo 14. Mietin vaan et ovatko jotain 50mlu tms?

RFSU on 25 mIU/ml. Antaa tosiaan aikamoisia viivanpaikkoja. Mulla on nyt dpo 11 ja näyttää kyllä selkeesti plussan.
ImageUploadedByVau Foorumi1516953817.611077.jpg
Pelottaa vaan kovasti, että on kohdunulkoinen, kun näin aikaisilla päivillä näkyy jo plussa.:/ Näkyi ekan kerran jo dpo 9.

Hopeareunus, jospa pelkäät turhaan. Oma kokemukseni kohdunulkoisesta on todella alhaiset lukemat: 108iu 18 dpo.
Onnea plussanneille ja tiukat vyöt :)

RFSU on 25 mIU/ml. Antaa tosiaan aikamoisia viivanpaikkoja. Mulla on nyt dpo 11 ja näyttää kyllä selkeesti plussan. View attachment 64708Pelottaa vaan kovasti, että on kohdunulkoinen, kun näin aikaisilla päivillä näkyy jo plussa.:/ Näkyi ekan kerran jo dpo 9.
Ei tuo minusta ole mitenkään aikaista saada plussaa. Jos munasolu kiinnittyy dpo 6-7 niin tuossa vaiheessa kuuluukin olla kymmeniä ml hcg jo. Joillain satoja. :)

Hopeareunus, jospa pelkäät turhaan. Oma kokemukseni kohdunulkoisesta on todella alhaiset lukemat: 108iu 18 dpo.
Onnea plussanneille ja tiukat vyöt :)

Toivottavasti olen väärässä! Tuli vaan luettua jostain, että aikainen kiinnittyminen vois olla merkki moisesta. Mutta toivottavasti olen etiäisineni väärässä.:) Eipä tässä auta muuta kuin odotella, että mitä tapahtuu.

Meidän tytsy tarttui 6 dpo, tunsin sen selvänä kipuna ja pistelynä. Ja dpo oli aivan varma, koska labrassa hedelmöitettiin.
Aiemmat kaksi alkanutta raskautta kiinnittyi 7 dpo.

Aamulla vessassa isommilla asioilla käydessäni meinasi lentää laatta! En tiedä mistä moinen hajuherkkyyskohtaus tuli koska ei mulle yleensä oo tommosia tullut. Edes töissä, vaikka hoitajana oon jos jonkinlaisten eritteiden kanssa tekemisissä. En tiiä voiko mieli kuvitella oireita näin vahvasti.. Vai onko jostain muusta johtuvaa, esim. ruokamyrkytys. Mahassa on aika omituinen tunne ja painostaa.. Mutta saa nähdä miten tän päivän selviää töissä. Aamulla väsytti niin että herätessä tihrustin itkua. Ja lisäksi eilen illalla alkoi rintojen sivun pakottaa! :nailbiting: Ääh en kestä!

Salainensydän kp 25/28? dpo 11

Pidän peukkuja, että ois ”oikeenlaista” pahoinvointia!!

Nää primolutit kyllä pistää alakerran märäksi, tai siis kun nyt joka päivä tuntuu että pöksyihin valuu jotain kun aloitin noi primot..

Oon koko aja varmempi, että kyllä se ovulaatio on tapahtunu eilen iltapäivällä/illalla/yöllä tai tänään. Mahassa/suolessa sellanen kummallinen tunne, siis vähä ku ois koko aja kakkoshätä :D Mut silti ei oo :D Hämärä tunne, minkä siis oon tuntenu vuosia kerran kuussa ja kestää 1-2pv ja tosiaa aiemminki aatellu et vois liittyä ovikseen jotenki. Kamalaa analysointia mulla et onks ovis jo ekassa pillerittömässä kierrossa vai ei :D Kp 17 menossa täällä :)

Takaisin