Poikienäiti.
Puuhakas puhuja
Ei oo kun raskaus hormoni vaan 198 ja laskenut viikosta. Pitäisi olla paljon korkeampi jos raskaana olisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo kun raskaus hormoni vaan 198 ja laskenut viikosta. Pitäisi olla paljon korkeampi jos raskaana olisin.
View attachment 64640
Varovaisesti siirryn odottajiin
Soittelin terveysasenalle kun ei sieltä kuulunut mitään niin se hormoni vielä 198 viikko sitten se 240. Nyt oottelen että lääkäri soittaa että mitäs nyt sitten. Onhan se laskenut mutta tuskin tarpeeksi. Edelleenkään ei kipuja tai mitään muutakaan.
Äh eikä! Muistan että mullaki kesti ihan tolkuttoman kauan laskea se hormooni että hermot meni
Mistä ostatte ovulaatio/raskaus testit (suomesta)? :)
Kauan meni suunnilleen?
Mistä ostatte ovulaatio/raskaus testit (suomesta)? :)
Kaksosraskaus meni kesken viikolla 10 ja hoidettiin lääkkeillä yhellä kerralla. Kesti 6 viikkoa että hcg oli nollassa ja menkat alko :/
Hei liitynpähän tännekkin. :)Olen paljon lukenut ja vaihtelevasti seuraillut teidän kirjoituksia. Vauvakuumetta mulla vaihtelevasti, miehellä enemmänkin mikä on mun mielestä ihanaa!:* Toki ehkä hieman hassua että hän avoimesti kertoo kaikille et yritetään vauvaa xD jopa naapurin pekalle :D
Onko ketään kellä ei menkat vielä alkanut? Täällä ei vielä, poika nyt 1v 2kk imetän vielä ja nyt vielä enemmän kun poika flunssassa. Onko kellään kokemusta siitä et ei menkat oliskaan tullu vaan oiskin tullu vaavi?
Poikienäiti. : voi jospas nyt nopskaa laskis ja pääsisitte uuteen kokeiluun. ♡ (pakko kysyä kun en ihan ymmärrä näitä, ei tarvii vastata jos et haluu, ei tarkotus loukata. onko mitään mahdollisuutta et ois vielä yks siellä elossa?)
Katjusha: sinut muistankin marraskuista 2016 mites teillä menee? :)
Kaitsu_: jee! :) kivaa et lähti uus kierto käyntiin! :) säki vissii marraskuissa oot ollu? :)
Mutter: eikun menoks vaa
Nipsuliini paljon peukkuja!!
Raskauskeijun ovistestejä (liuskoja, vahvuus 20miu) oon käyttänyt, ne on mulla hyvin toimineet. Nyttemmin oon halvemmalla tilannut Ebaysta samoja testejäMistä ostatte ovulaatio/raskaus testit (suomesta)? :)