Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Salainensydän Toivottavasti oireet olisi raskauden aikaan saamia, eikun testaamaan! :-)

Hopeareunus Kohdunulkoinen antaa ne viivat ennemminkin myöhään kuin aikaiseen. Ja niin kuin yllä sanottu, niin kiinnittyminen tapahtuu 5-9 dpo, eli jos nopea kiinnittyminen, on jo hormoonit korkeat noilla päivillä. :-)

ON Tänään ovis testit haaleammat, eilen olivat vahvimmillaan, joten lasken tälle päivälle dpo 0. Touhuilua on ollut joka päivä ja on varmasti jatkossakin, et nyt vaan odotellaan. :-) Mies ihan vauvakuumeissaan kellistänyt miut joka ilta ja sanonut, että nyt laitetaan vauva alulle. <3 Ja kyselee milloin syntyisi jos nyt tärppäisi, en siis oviksesta ole sanonut miehelle mitään, mutta ilmeisesti on itse asioihin perehtynyt, kun menkkojen ajan tietää. :-) On se vaan niin ihanaa kun toinenkin täysillä mukana.

5c1ab4c354baf19b9b6e8a9fcb40b104

Hah, munkin mies tässä kierrossa jotenkin ihan innoissaan, vaikka ovikseen on varmaan vielä varmaan pari viikkoa:grin Nyt kp 11 ja vaikka ovis oli viime kierrossa vasta kp 25, nyt on limat selkeesti lisääntynyt eilisestä. Vitsi, kun nää kierrot nyt vähän lyhenisi! Tänään vois kyllä optimistisesti vähän talletella:rolleyes:

Mä oon kohta kuukauden napsinut kilpirauhasen liikatoimintaan lääkkeitä. Mulla ei kyllä ollut mitään liikatoiminnan oireita ennen lääkitystäkään, mutta nyt mulla on vähän sellanen fiilis, että mun perus leposyke olisi ehkä vähän laskenut lääkityksen aloittamisen jälkeeno_O Mulla on tosi pieni annostus, koska liikatoiminta oli niin lievä, toiveena raskaus, eikä oireitakaan ollut. Ens viikolle voisin varata ekan arvojen kontrollin. Olis kyllä niin hienoa, jos arvot olisi nyt kohdillaan ja se vaikuttaisi positiivisesti kierron pituuteen ja sitä kautta myös hedelmällisyyteen:rolleyes: Tuun kyllä olemaan aika pettynyt, jos mitään muutosta ei ole ja annosta jouduttaisiin selkeästi nostamaan. Silloin pitäisi ehkä miettiä uudestaan myös raskaustoivetta:sad001

Kettutyttö Ihanaa, että mies sielläkin täysillä mukana. :) Oliko siullakin tänään dpo 0? Saadaan yhdessä jännätä miten kävi tässä kierrossa...

Mrs R. Huippua, että mies innoissaan. :) Jospa lääkitys olisi purrut ja kierto olisi lyhentynyt ja ovis olisikin jo ovella...

Hah, munkin mies tässä kierrossa jotenkin ihan innoissaan, vaikka ovikseen on varmaan vielä varmaan pari viikkoa:grin Nyt kp 11 ja vaikka ovis oli viime kierrossa vasta kp 25, nyt on limat selkeesti lisääntynyt eilisestä. Vitsi, kun nää kierrot nyt vähän lyhenisi! Tänään vois kyllä optimistisesti vähän talletella:rolleyes:

Mä oon kohta kuukauden napsinut kilpirauhasen liikatoimintaan lääkkeitä. Mulla ei kyllä ollut mitään liikatoiminnan oireita ennen lääkitystäkään, mutta nyt mulla on vähän sellanen fiilis, että mun perus leposyke olisi ehkä vähän laskenut lääkityksen aloittamisen jälkeeno_O Mulla on tosi pieni annostus, koska liikatoiminta oli niin lievä, toiveena raskaus, eikä oireitakaan ollut. Ens viikolle voisin varata ekan arvojen kontrollin. Olis kyllä niin hienoa, jos arvot olisi nyt kohdillaan ja se vaikuttaisi positiivisesti kierron pituuteen ja sitä kautta myös hedelmällisyyteen:rolleyes: Tuun kyllä olemaan aika pettynyt, jos mitään muutosta ei ole ja annosta jouduttaisiin selkeästi nostamaan. Silloin pitäisi ehkä miettiä uudestaan myös raskaustoivetta:sad001

Mikä sun kilppariarvo oli ennen lääkityksen aloitusta?

Mikä sun kilppariarvo oli ennen lääkityksen aloitusta?
TSH 0,02, T4 14,77 ja T3 6,81. Mulla siis T3-painotteinen liikatoiminta, koska T4 on nätisti viitearvoissa. Kilpirauhasvasta-aineita ei ollut, eli kyseessä vaan jostain syystä huvikseen T3-tuotannosta innostunut kilpirauhanen.

Kettutyttö Ihanaa, että mies sielläkin täysillä mukana. :) Oliko siullakin tänään dpo 0? Saadaan yhdessä jännätä miten kävi tässä kierrossa...

Mrs R. Huippua, että mies innoissaan. :) Jospa lääkitys olisi purrut ja kierto olisi lyhentynyt ja ovis olisikin jo ovella...

Juu tämän on dpo0 !

Unicorn, jos kukaan ei vastannut niin se lyhenne on prolaktiini. Mulla otettiin myös samat kokeet ja tuo prolaktiini on ns imetyshormoni.

Jaa.. oli tuossa foorumista vähän taukoa ja 350viestiä luettavana tässä ketjussa :D
Että nyt toivotan vain tsemppiä kaikille :)

Ja totean, että on se ihanaa, kun mies on ihan mukana koko hommassa :) hyvä meidän miehet!

Täällä odotellaan ovista vklopulle. Gynellä käyty ja kaikki näyttäisi olevan Ok. Kilppariarvot käyn vielä ensi viikolla testauttamassa.

Olispa munki mies noin innoissaan :D Mää en oikee tiiä et onks mulla ny dpo0 vai 1. Paras tietty ois jos mies suostuis tänäänki hommaileen, mut epäilen ku tultii mun porukoille päivällä ja ollaan huomiseen :/ Täytyy ehkä vähä koittaa suostutella sitä :D Meillä siis oma huone täällä missä nukutaan yläkerrassa. Veljen huone on siinä vieressä ja nyt veljellä viel sen poika tän viikonlopun et se poikaki nukkuu viereisessä huoneessa. Ja tää on vanha omakotitalo niin kaikki äänet kyl kuuluu aikalailla koko taloon :grin:arghh:

Meillä mies on silleen mukana että hommaillaan silloin kun sanon et on aika. Se riittää mulle et on silloin aina valmis eikä vetoa johonkin ettei sovi.

Mut kivaa että teillä osalla innokkaammat miehet tässä asiassa.

Naurattaa ku kuvittelisi itseni pyytään miestä lataamaan puhelimeen jonkun raskaussovelluksen. Mies varmaan kysyis että minkä? Et oo tosissas? Sit se sanois et lataa sä vaan. Sit se naurais et ku olis poikien kanssa jossain ja laite piippailis jotain tietoja ja pojat kysyis et mikä se oli?

Ihanaa kun miehet on noin omistautuneita.Täällä myös ahmii tietoa onnistumisiin liittyen mutta ei kuitenkaan ihan oo ladannut sovelluksia.

Tämmöistä tähän aamuun.. Lupaavista oireista huolimatta.. Taitaa olla enemmän korvien välissä.. Ja tänään siis dpo 12.

IMG_20180127_064253.jpg

Ja jotta tulos olisi ollut varma, tein vielä digin joka sekin näytti Not Pregnant :arghh:

Salainensydän No voi plääh. :-| Mut toivoa on niin kauan kun ei menkkoja. :-)

ON Eilen varmistui ovis illalla, kun tuli ovis limatulppa, eli tänään dpo 1. :-) Nuha ja yskä vetää aika voimattomaksi, toivottavasti menis pian ohi...

Takaisin