Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iduliini Ei taida olla ovis kaukana, vai saatko noin vahvaa viivaa pitkään ennen ovista? :)
Katsoin ja mietin samaa :D
Hyvä kun saan itse oviksesta noin vahvan
Iduliini Ei taida olla ovis kaukana, vai saatko noin vahvaa viivaa pitkään ennen ovista? :-)
Täällä samaa välillä haalenee ja välillä lähellä plussaa.Sitten on päiviä että viiva on yhtä samalainen kuin edeltävänä päivänä ollu.Nyt on kyllä vähän hankaluuksia oviksen metsästämisessä. Tummenee ja haalenee, ja selkeetä plussaa ei oo tullu. Tänään kp 14.
Täällä samaa välillä haalenee ja välillä lähellä plussaa.Sitten on päiviä että viiva on yhtä samalainen kuin edeltävänä päivänä ollu.
Teen samaan aikaan ja tuolloin klo 10-20väliin.Teettekö testin aina samaan vuorokauden aikaan, klo10-20 välillä?
Mymlan, testailet vaan rauhassa, jospa se sieltä nousee plussalle.
Eikä siitäkään kannata harmistua, jos plussaa ei ovistestissä näy. Täälläkin foorumilla on monia muksuja syntynyt ”piilo-oviksen” avulla
Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo.
Kiitos kun täällä on ees joku joka ymmärtääMä tiedän tunteen kun itsellä on pitkä lapsettomuus takana niin on vaikeaa olla muiden puolesta onnellinen... Mulla on nyt jo Sellanen ettei vaan pysty käsittämään et muut tulee helposti raskaaksi... Itsellä kun on sama lapsettomuus takana nykyisen miehen kanssa vaikka aloitettiin uudelleen yrittää...