Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 18 ja dpo 1 tai 2, mahassa edelleen semmonen ummetuksen tunne tms omituinen, mikä on kyl usein/lähes aina oviksen aikoihi 1-2pv.
Millasia oireita teillä on ollu dpo 1-6? Ja ootteks ollu raskaana vai ei?

Kp 14 ja kohta, kohta.. vielä anto digi tyhjän ympyrän.

Liirumlaarum, mulla oli kaikki mahdolliset oireet kun kuvittelin olevani raskaana noilla dpoilla:joyful: kahdessa plussakierrossa oireet on tullu lähempänä plussaa ja dpo 12-15 ja se on ollu arat tissit. Valkovuoto oli ekassa raskaudessa ennen plussaa ihan jäätävä:grin

Liitteet

• IMG_8768.JPG
    IMG_8768.JPG
    630.9 KB · Katsottu: 181
Liityn minäkin tänne kuumeilemaan, meillä esikoinen haaveissa.

Kuume on ollut kova jo kesästä. Syksyllä aloitettiin yrittäminen ja tokasta kierrosta tärppäsikin, mutta päättyi joulukuussa ikävästi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka todettiin viikoilla 11+4 ekassa ultrassa. Vähän siitä oli jo viitteitä, kun oireet yhtäkkiä loppui kuin seinään ja pientä vuotoa tuli pari päivää ennen ultraa. Suuri suru oli silti meille molemmille.

Yksi kierto pidettiin väliä ja nyt taas yritys käynnissä. Tikut ollu apuna ovulaation metsästyksessä, kun kierto ollut sekaisin kkm:n jälkeen. Eilen melko varmasti ovis bongattu tikkujen, limojen ja alavatsakipujen perusteella. :happy: Sormet ja varpaat ristissä, että talletukset tuottais tulosta. Kauhee jännitys ja pelko kyllä jo valmiiksi, kun eka raskaus päättyi miten päättyi..

Littlemermaid mulla kans tärppäsi toisesta kierrosta ja kkm todettiin lokakuussa ultrassa. Nyt sen jälkeen ollu 3kiertoa. Ikävä kyllä keskenmenot tuntuu olevan kovin yleisiä.
Tsemppiä uuteen yritykseen ja pikaista plussaa!

Mutteri mikä on ovislimatulppa? Milloin semmoinen irtoaa? Ei vissiin kaikilla?

Muska77 Ovislimat on kaikilla erilaisia ja ilmenee vähän eri tahtisesti, mutta se limatulppa on ainakin minulla sellainen todella sitkeä kananmunan valkuisen oloinen liukas klöntti joka on kooltaan pikkurillin pään kokoinen. Toisilla irtoaa jo useamman päivän ennen ovulaatiota, mutta itsellä olen huomannut sen irtoavan vasta ovulaatiopäivänä, asian olen siis varmistanut lämpöjä seuraamalla. :-) Itseään tutkiskelemalla pääsee parhaiten selville millaiset omat limat on missäkin vaiheessa. :-)

Kiitos Muska77! Niinhän nuo tuntuu olevan kovinki yleisiä.. Sen takia vieläkin varauksellisemmin tällä kertaa liikenteessä. Vaikka ei saisi liikaa stressata.. Toivotaan nyt parempaa onnea ja kovasti plussia tälle vuodelle kaikille. :)

Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo.

Nyt on kyllä vähän hankaluuksia oviksen metsästämisessä. Tummenee ja haalenee, ja selkeetä plussaa ei oo tullu. Tänään kp 14.

Nyt on kyllä vähän hankaluuksia oviksen metsästämisessä. Tummenee ja haalenee, ja selkeetä plussaa ei oo tullu. Tänään kp 14.
Täällä samaa välillä haalenee ja välillä lähellä plussaa.Sitten on päiviä että viiva on yhtä samalainen kuin edeltävänä päivänä ollu.

Täällä samaa välillä haalenee ja välillä lähellä plussaa.Sitten on päiviä että viiva on yhtä samalainen kuin edeltävänä päivänä ollu.

0d1be0591215650dfb653158276b7900

Tässä alhaalta ylös kp 11, 12, 12, 13 ja tänään 14 ylin. Ehkä se vielä on tulossa? :?

Mymlan, testailet vaan rauhassa, jospa se sieltä nousee plussalle.
Eikä siitäkään kannata harmistua, jos plussaa ei ovistestissä näy. Täälläkin foorumilla on monia muksuja syntynyt ”piilo-oviksen” avulla ;)

Mymlan, testailet vaan rauhassa, jospa se sieltä nousee plussalle.
Eikä siitäkään kannata harmistua, jos plussaa ei ovistestissä näy. Täälläkin foorumilla on monia muksuja syntynyt ”piilo-oviksen” avulla ;)

Jep niin ajattelinki :) On nää raskautumis jutut tälläsiä... :D

Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo.

Mä tiedän tunteen kun itsellä on pitkä lapsettomuus takana niin on vaikeaa olla muiden puolesta onnellinen... Mulla on nyt jo Sellanen ettei vaan pysty käsittämään et muut tulee helposti raskaaksi... Itsellä kun on sama lapsettomuus takana nykyisen miehen kanssa vaikka aloitettiin uudelleen yrittää...

Mä tiedän tunteen kun itsellä on pitkä lapsettomuus takana niin on vaikeaa olla muiden puolesta onnellinen... Mulla on nyt jo Sellanen ettei vaan pysty käsittämään et muut tulee helposti raskaaksi... Itsellä kun on sama lapsettomuus takana nykyisen miehen kanssa vaikka aloitettiin uudelleen yrittää...
Kiitos kun täällä on ees joku joka ymmärtää <3

Takaisin